Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
- Έναρξη πωλήσεων στις αρχές του 2025
- Με ωφέλιμο όγκο έως 9,0 κ.μ. για φορτία έως 1,3 t.
- Με "Digital Cockpit" και οθόνες συνολικής επιφάνειας 25 ιντσών
- Με πετρελαιοκινητήρα 110 ίππων οι βασικές εκδόσεις
Το νέο Van της Volkswagen, Transporter, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους και σχεδιαστικά θα είναι ανανεωμένο τόσο σε επίπεδο λειτουργικότητας και εργονομίας, όσο και στις digital υπηρεσίες που θα προσφέρει.
Το νέο Transporter της Volkswagen θα έχει μήκος αμαξώματος στα 5.050 mm, που αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξεως των 146 mm σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ το αντίστοιχο μέγεθος στη μεγαλύτερη έκδοσή του θα φτάνει τα 5.450 mm. Το μεταξόνιο θα είναι στα 3.100 mm – άρα κι εδώ μιλάμε για μια αύξηση των 97 mm - και στα 3.500 mm αντίστοιχα, ενώ το μήκος χώρου φόρτωσης θα υπολογίζεται στα 2.602 mm (μια αύξηση της τάξεως των 61 mm σε σύγκριση με το T6.1) και 3.002 mm ανά περίπτωση.
Τώρα, σε ό,τι έχει να κάνει με το πλάτος του χώρου φόρτωσης στους θόλους, αυτό θα είναι κι εδώ αυξημένο κατά 148 mm, προσφέροντας 1.392 mm, την ίδια ώρα που ο όγκος του χώρου φόρτωσης αποτιμάται στα 5.8 και στα 9 m³, αναλόγως τη μικρή ή τη μεγάλη έκδοση - με τη δεύτερη να πηγαίνει ασφαλώς ασορτί με την υψηλή οροφή.
Αναφορικά με το ύψος του, το νέο Transporter δε θα φτάνει καν τα 2 μέτρα, γεγονός που υπεραπλουστεύει την πρόσβασή του σχεδόν σε κάθε συμβατικό χώρο στάθμευσης, ενώ θα σηκώνει 1.33 τόνους μέγιστου ωφέλιμου φορτίου μάξιμουμ, με την ελκτική του ικανότητα να υπολογίζεται στους 2.8 τόνους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Στο εσωτερικό του νέου Transporter μπορούν να βολευτούν έως και τρία άτομα στις θέσεις οδηγού και συνοδηγών, με τη δεύτερη και την τρίτη σειρά του van να δέχονται έως και τρία ατομικά καθίσματα επιβατικών θέσεων ή καθεμιά. Μένοντας πιστό στις προδιαγραφές του προκατόχου της, το νέο Transporter είναι ένα ευρύχωρο και λειτουργικό μοντέλο, με ψηλά καθίσματα και ψηλό επιλογέα ταχυτήτων, ενώ μένει πιστό στην παράδοση που χάραξαν τα Multivan και ID.Buzz μέσα από τη δυνατότητα χρήσης ηλεκτρικού χειρόφρενου και λειτουργίας Auto Hold. Πάνω σε αυτό το τελευταίο δε, αξίζει να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό χειρόφρενο θα βρίσκεται στο πάνελ, απελευθερώνοντας έτσι επιπλέον χώρο προς τέρψιν της άνεσης του οδηγού.
Και μιας και ο λόγος για τον οδηγό, να αναφέρουμε εδώ ότι στην καμπίνα του θα αντικρίσει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και στο κέντρο του ταμπλό μια οθόνη αφής 13 ιντσών για την υποστήριξη συστήματος infotainment, συμβατού με Apple Car Play και Android Auto. Παράλληλα, το multitasking τιμόνι του, με τα κουμπιά που πατιούνται το ίδιο άνετα με γάντια ή χωρίς, θα του λύσει κυριολεκτικά τα… χέρια.
Διαθέτοντας κινητήρα diesel με turbo (TDI) και ισχύ στους 110 ίππους, το νέο «καμάρι» της Volkswagen θα παρέχει επίσης χώρο για smartphone που θα λειτουργεί και για επαγωγική φόρτιση, αλλά και θύρες USB-Α, USB-C και 12 volt.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr