ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Το 2025 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές στους δρόμους της Β. Ευρώπης, του ηλεκτρικού φορτηγού κυψελών καυσίμου που ετοιμάζει η Volvo Trucks για τα τέλη της 10ετίας.

Το 2025 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές στους δρόμους της Β. Ευρώπης, του ηλεκτρικού φορτηγού κυψελών καυσίμου που ετοιμάζει η Volvo Trucks για τα τέλη της 10ετίας.

Αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. και μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων, υπόσχεται το υδρογονοκίνητο βαρύ φορτηγό της Volvo Trucks, οι κυψέλες καυσίμου του οποίου εξελίσσονται σε συνεργασία με την Daimler

Αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. και μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων, υπόσχεται το υδρογονοκίνητο βαρύ φορτηγό της Volvo Trucks, οι κυψέλες καυσίμου του οποίου εξελίσσονται σε συνεργασία με την Daimler Truck.

Σημαντικό προσόν του fuel cells φορτηγού της Volvo Trucks θα είναι ο ανεφοδιασμός του με υδρογόνο σε μόλις 15 λεπτά.

Σημαντικό προσόν του fuel cells φορτηγού της Volvo Trucks θα είναι ο ανεφοδιασμός του με υδρογόνο σε μόλις 15 λεπτά.

  • Το 2025 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές στους δρόμους της Β. Ευρώπης, του ηλεκτρικού φορτηγού κυψελών καυσίμου που ετοιμάζει η Volvo Trucks για τα τέλη της 10ετίας.
  • Αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. και μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων, υπόσχεται το υδρογονοκίνητο βαρύ φορτηγό της Volvo Trucks, οι κυψέλες καυσίμου του οποίου εξελίσσονται σε συνεργασία με την Daimler
  • Σημαντικό προσόν του fuel cells φορτηγού της Volvo Trucks θα είναι ο ανεφοδιασμός του με υδρογόνο σε μόλις 15 λεπτά.

Το 2025 στους δρόμους τα φορτηγά υδρογόνου της Volvo (+vid)

6.712 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2022)

Με κυψέλες καυσίμου που εξελίσσει από κοινού με την Daimler Truck, τα φορτηγά υδρογόνου που ετοιμάζει η Volvo Trucks για τα τέλη της 10ετίας, θα ξεκινήσουν το 2025 δοκιμές στους δρόμους, υποσχόμενα αυτονομία 1.000 χλμ., μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων και γέμισμα σε 15 λεπτά!

Η Volvo Trucks «φουλάρει» υδρογόνο!

  • Ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου προς τα τέλη της 10ετίας
  • Το 2025 οι 1ες δοκιμές στους δρόμους από επιλεγμένες εταιρείες
  • Αυτονομία 1.000 χλμ. και γέμισμα με υδρογόνο σε 15 λεπτά
  • Μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων
 
Η Volvo Trucks πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στα επερχόμενα βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά της που αντί για ρύπους, από την εξάτμισή τους βγάζουν καθαρό νερό.

Η Volvo Trucks, πρόσφατα ανακοίνωσε πως τα βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου που ετοιμάζει, θα ξεκινήσουν από το 2025 να δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, καθώς θα τα βγάλουν στους δρόμους επιλεγμένες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η Volvo. Αρχή θα γίνει με συνεργάτιδες εταιρείες από τη Βόρεια Ευρώπη, ενώ στα προσεχή χρόνια θα ακολουθήσουν οι δοκιμές και σε άλλες χώρες.


Αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. και μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων, υπόσχεται το υδρογονοκίνητο βαρύ φορτηγό της Volvo Trucks, οι κυψέλες καυσίμου του οποίου εξελίσσονται σε συνεργασία με την Daimler Truck.

Αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. και μεικτό βάρος συρμού 65 τόνων, υπόσχεται το υδρογονοκίνητο βαρύ φορτηγό της Volvo Trucks, οι κυψέλες καυσίμου του οποίου εξελίσσονται σε συνεργασία με την Daimler Truck.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Υδρογόνο από τα τέλη της δεκαετίας

Ο στόχος των πιλοτικών δοκιμών θα είναι να εξεταστούν όλες οι διαφορετικές πτυχές της λειτουργίας του φορτηγού, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων, του χειρισμού και της εμπειρίας του οδηγού. Το εμπορικό λανσάρισμα προγραμματίζεται να λάβει χώρα προς τα τέλη της δεκαετίας.
 
Η Volvo Trucks επαναλαμβάνει πως τα υδρογονοκίνητα, ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου, θα είναι ιδιαιτέρως κατάλληλα για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, αλλά και όταν απαιτείται η μεταφορά βαριών φορτίων, μια διαδικασία με υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις. Επιπλέον, θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια εναλλακτική λύση σε χώρες όπου οι υποδομές φόρτισης είναι περιορισμένες.
 
«Πιστεύω ότι οι πιλοτικές δοκιμές θα αναδείξουν τις δυνατότητες των ηλεκτρικών φορτηγών κυψελών καυσίμου. Οι δοκιμές θα διεξαχθούν σε ένα απαιτητικό, σκληρό κλίμα και μας δίνει επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία για οδήγηση με βαριά φορτία έως και 65 τόνων», είπε σχετικά η SvP Global Product Management της Volvo Trucks, Jessica Sandstrοm.

Με αυτονομία 1.000 χλμ. & μεικτό 65 τόνων!

Υπενθυμίζεται, πως τα fuel-cells φορτηγά της Volvo Trucks θα φέρουν δύο κυψέλες καυσίμων, οι οποίες θα παράγουν 300 kW ενέργειας και θα γεμίζουν με υδρογόνο σε 15 λεπτά, προσφέροντας αυτονομία έως και 1.000 χλμ.!
 
Το μεικτό βάρος συρμού των εν λόγω υδρογονοκίνητων φορτηγών θα είναι κοντά ή ακόμα και πάνω από τους 65 τόνους, όπως επανέλαβε και στις πιο πάνω δηλώσεις της η κα. Sandstrοm.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »