ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πέραν των προειδοποιητικών σημάτων, το «Rear Traffic Alert» μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης για να μετριάσει τις συνέπειες μιας επαφής κατά την οπισθοπορεία του οχήματος.

Το «Adaptive Cruise Control» με λειτουργία «Front Assist» είναι σε θέση να διατηρεί την προβλεπόμενη ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα.

Με το «Park Assist», το μόνο που απομένει στον οδηγό προκειμένου να σταθμεύσει το όχημα του είναι ο έλεγχος των ποδοστηρίων του γκαζιού και του φρένου.

Το σύστημα «Trailer Assist» επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει την οπισθοπορεία του οχήματος κατά την έλξη πάσης φύσεως trailer μέσω του κουμπιού ρύθμισης των ηλεκτρικών καθρεπτών και όχι μέσω του τιμονιού!

To «Side Protection» εκπέμπει οπτικοακουστικές προειδοποιήσεις στον οδηγό όταν το όχημα πλησιάζει σε διάφορα εμπόδια κατά την πραγματοποίηση ελιγμών.

Ηλεκτρομηχανικό τιμόνι και αθέατοι… φύλακες άγγελοι

Όπως είναι φυσικό, η ύπαρξη του εξελιγμένου –ηλεκτρομηχανικού- συστήματος διεύθυνσης επισκιάζει πολλές από τις υπόλοιπες τεχνολογικές καινοτομίες του νέου Crafter, με το τιμόνι να είναι σε θέση να διορθώσει την πορεία του οχήματος κατά αρκετές μοίρες, βασισμένο στις ενδείξεις που λαμβάνει για τις διαγραμμίσεις του αμαξώματος.
Ωστόσο, πέραν αυτού, το νέο Crafter έχει να διαθέτει στον εξοπλισμό του (έστω και προαιρετικά) μια εντυπωσιακή ποικιλία ηλεκτρονικών συστημάτων που άπτονται την ενίσχυσης της ενεργητικής του ασφάλειας όπως τα Side Protection, Trailer Assist, Rear Trafic Alert, Park Assist, Lane Assist, Adaptive Cruise Control με Front Assist, Side Assist, Side Wind Assist και Multi-Collision Assist.
Εν συντομία, η λειτουργία όλων των παραπάνω συστημάτων βασίζεται στην συλλογή δεδομένων αναφορικά με τα τεκταινόμενα γύρω από το όχημα μέσω ειδικών αισθητήρων ραντάρ, προκειμένου το εκάστοτε σύστημα να είναι σε θέση να προειδοποιήσει με ηχητικά και οπτικά σήματα τον οδηγό κατά τη διάρκεια οποιουδήποτε ελιγμού.
Στην πράξη, ο οδηγός του νέου Crafter ουσιαστικά δεν έχει «νεκρά» σημεία στο οπτικό του πεδίο, ενώ την ίδια στιγμή, στοιχεία όπως το ESP, το ABS, το Side Wind Assist κ.ά., αναλαμβάνουν να ελέγξουν τις όποιες δυναμικές αντιδράσεις του αμαξώματος, ανεξαρτήτως του βάρους του μεταφερόμενου φορτίου.

 

 

VAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volkswagen - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ