Η Stellantis χρησιμοποιεί «μπαταρίες δεύτερης ζωής» σε όχημα για ΑμεΑ!
Στο μικροσκόπιο της ΕΕ τα όρια βάρους για φορτηγά & λεωφορεία!
-Το υδρογόνο μπορεί να αξιοποιηθεί είτε μέσω κυψελών καυσίμου είτε μέσω θερμικού κινητήρα
-Τι είναι το υδρογόνο και πώς παράγεται;
-Υδρογονοκίνηση & ηλεκτροκίνηση: Χάνει στην ενεργειακή αποδοτικότητα η πρώτη, αλλά δε χρειάζεται εξωτερική πηγή φόρτισης
-Δύσκολο να αντικαταστήσει το υδρογόνο τα ηλεκτροκίνητα & πετρελαιοκίνητα φορτηγά, λόγω υποδομών φόρτισης
-Το υδρογόνο είναι μη τοξικό, αλλά χρειάζεται προσοχή για διαρροές & για κινδύνους ανάφλεξης
Γεγονός είναι ότι όταν μιλάμε για υδρογονοκίνηση, επί της ουσίας αναφερόμαστε στις κυψέλες καυσίμου, μιας και η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι που προάγεται περισσότερο από κυβερνήσεις και φορείς παγκοσμίως, στο πλαίσιο της μετάβασης προς πιο βιώσιμες λύσεις.
Η διαφορά μεταξύ των δυο; Παρόλο που σε αμφότερες τις περιπτώσεις επιστρατεύεται η ίδια δεξαμενή υδρογόνου, στη μια περίπτωση η ισχύς παρέχεται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει τροποποιηθεί για να καίει υδρογόνο αντί για πετρέλαιο, ενώ με τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου έχουμε να κάνουμε με ένα επί της ουσίας ηλεκτρικό και αθόρυβο όχημα.
Από εκεί και πέρα, ένα φορτηγό με κινητήρα εσωτερικής καύσης μπορεί να έχει καθαρές μηδενικές εκπομπές CO2 όταν λειτουργεί με ανανεώσιμα καύσιμα, την ίδια ώρα που στην εξάτμιση θα υπάρχουν κάποια οξείδια του αζώτου και σωματίδια, εντός των ορίων της ισχύουσας νομοθεσίας περί εκπομπών (π.χ. Euro VI, Euro VII).
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.