ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To Ford Ranger PHEV δεν… βλέπει καν το diesel! (+vid)

1.809 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2025)
To Ford Ranger PHEV δεν… βλέπει καν το diesel! (+vid)

To Ford Ranger PHEV δεν… βλέπει καν το diesel! (+vid)

  • To Ford Ranger PHEV δεν… βλέπει καν το diesel! (+vid)
  • To Ford Ranger PHEV δεν… βλέπει καν το diesel! (+vid)

H πρωτότυπη «κόντρα» που έστησε η Ford Pro για τις νέες εκδόσεις του Ranger.
Το νέο Ranger PHEV αποδίδει 281 άλογα και μπορεί να ρυμουλκήσει 3,5t.!
To πετρελαιοκίνητο Ranger προσφέρεται με ισχύ από 170 – 240 άλογα!
Οι δοκιμασίες και η σύγκριση στην… τιμή!

H πρωτότυπη «κόντρα» που έστησε η Ford Pro για τις νέες εκδόσεις του Ranger

H Ford Pro έδωσε στη δημοσιότητα ένα άκρως ενδιαφέρον και σίγουρα εντυπωσιακό video  όπου η νέα έκδοση Plug-In Hybrid του Ranger, ανταγωνίζεται την αντίστοιχη συμβατική (πετρελαιοκίνητη) έκδοση του κορυφαίου σε πωλήσεις Pick-Up στην ΕΕ για την τελευταία 10ετία (και στην Ελλάδα για το 1ο 3μηνο του 2025).
                                                                                          
Στο video που σας παραθέτουμε, οι δύο εκδόσεις (ICE & PHEV) του δυναμικού Pick-Up κλήθηκαν να αναμετρηθούν σε μια σειρά από δοκιμασίες που ουσιαστικά συνέκριναν τις επιδόσεις τους σε τομείς όπως η μεταφορά φορτίου & επιβατών σε έντονη εδαφική κλίση, η ρυμούλκηση φορτίου μεγάλου βάρους, η εκτός δρόμου κίνηση και η διέλευση από υδάτινο εμπόδιο μεγάλου βάθους έως και η… διελκυστίνδα μεταξύ τους, προκειμένου να διαπιστωθεί πόσο καλά τα καταφέρνει η νέα –υβριδική- έκδοση του Ranger απέναντι στις αποδεδειγμένα εξαιρετικές ικανότητες των πετρελαιοκίνητων προτάσεων της γκάμας του.
 

Το νέο Ranger PHEV αποδίδει 281 άλογα και μπορεί να ρυμουλκήσει 3,5t.!

Οι υβριδικές εκδόσεις των Pick-Up, φαίνεται πως είναι η πρώτη επιλογή (πριν τις αμιγώς ηλεκτρικές) που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν να λανσάρουν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για τα κορυφαία μοντέλα της αγοράς, όπως π.χ. τα Ford Ranger & Toyota Hilux, ενώ, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως και η Nissan παρουσίασε πρόσφατα μια αντίστοιχη του…  αντικαταστάτη του Navara.
 
Το νέο Ford Ranger PHEV (Plug-In Hybrid), εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα EcoBoost 2,3lt. και αυτόματο κιβώτιο 10σχ. που συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 75kW (102hp) καθώς μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8kW που μπορεί να φορτίσει ακόμη σε οικιακή παροχή σε –σχεδόν- 4 ώρες.
                                          
Η συνολική του ισχύς ανέρχεται στους 281 ίππους και η ροπή στα 690Nm. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης (EV Now, EV Later, EV Charge, EV Auto) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που του επιτρέπουν να κινηθεί ακόμη και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές, μεταφέροντας ωφέλιμο έως 1,0t. ή να έλξει φορτία βάρους έως 3,5t.
 

To πετρελαιοκίνητο Ranger προσφέρεται με ισχύ από 170 – 240 άλογα!

Σε ότι αφορά στις συμβατικές εκδόσεις του Ford Ranger, εκτός από τις κορυφαίες βενζινοκίνητες επιλογές Raptor με τον V6 3,0λιτρο EcoBoost των 292 αλόγων, είναι διαθέσιμο και ως πετρελαιοκίνητο με επιλογές 2,0λτ. (από 170 – 205hp) ή 3,0lt. (V6) με απόδοση 240 αλόγων και 600Nm ροπής.
 
Για τις ανάγκες της σύγκρισης, επιλέχθηκε το μηχανικό σύνολο των 2,0λτ. με απόδοση 205hp και 500Nm ροπής που στις εκδόσεις (Double Cab) είναι σε θέση να υποστηρίξει ωφέλιμο 1.059kg κα να ρυμουλκήσει trailers με φρένα βάρους 3,5t.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>