Εκτός των εκδόσεων με τον νέο πετρελαιοκινητήρα των 2,2lt. μέσα στο 2025 (ενδεχομένως στις αρχές του 2026), αναμένεται η έναρξη των πωλήσεων στην ΕΕ και του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού D-Max. Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, θα εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 66,9kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα.
Ο μπροστά θα αποδίδει 54 άλογα & 108 Νm ροπής και ο πίσω 122 άλογα και 217Nm ροπής. Αυτό συνεπάγεται πως η συνολική απόδοση του ηλεκτρικού D-Max θα ανέρχεται στα 177 άλογα και τα 325Nm ροπής ενώ, την ίδια στιγμή η εταιρεία ανακοινώνει πως το ωφέλιμο φορτίο που θα μπορεί να υποστηρίξει θα ανέρχεται στον 1,0t. και η δυνατότητα ρυμούλκησης στους 3,5t. αντίστοιχα.
Σελίδα 1 | Τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της επόμενης 2ετίας! |
Σελίδα 3 | Ford E-Transit Courier |
Σελίδα 4 | Isuzu D-Max Electric |
Σελίδα 9 | Νέο Mercedes-Benz eSprinter |
Σελίδα 11 | Opel Movano Hydrogen |
Σελίδα 12 | Piaggio Porter NPE |
Σελίδα 13 | Νέα Renault Trafic E-Tech, Estafette E-Tech & Goelette E-Tech |
Σελίδα 14 | Renault Kangoo E-Tech |
Σελίδα 15 | VW Caddy E-Hybrid |