Η νέα γενιά του VW Caddy θα προσφέρεται και σε υβριδικές εκδόσεις από το 2025 σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με την ονομασία «eHybrid».
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το νέο υβριδικό Caddy θα βασίζεται στην ίδια υβριδική διάταξη κινητήρων με το Golf, συνδυάζοντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα (TSΙ), χωρητικότητας 1,4λτ. με έναν ηλεκτροκινητήρα, προκειμένου να αποδίδει συνολικά 245 άλογα.
Ωστόσο, η Volkswagen φημολογείται πως εξελίσσει μια ελαφρώς ισχυρότερη έκδοση του εν λόγω –υβριδικού- συστήματος μετάδοσης της κίνησης, που θα βασίζεται σε έναν βενζινοκινητήρα 1,5lt.
Αντίστοιχα, δεν είναι πολλά αυτά που γνωρίζουμε για το πακέτο των μπαταριών ιόντων λιθίου, ωστόσο, το πιθανότερο είναι πως θα επαρκεί για να παράσχει πλήρη ηλεκτρική δυνατότητα κίνησης (χωρίς εκπομπές ρύπων) για –τουλάχιστον- έως και 60km.
Σελίδα 1 | Τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της επόμενης 2ετίας! |
Σελίδα 3 | Ford E-Transit Courier |
Σελίδα 4 | Isuzu D-Max με νέο κινητήρα 2,2lt. |
Σελίδα 5 | Isuzu D-Max Electric |
Σελίδα 10 | Νέο Mercedes-Benz eSprinter |
Σελίδα 12 | Opel Movano Hydrogen |
Σελίδα 13 | Piaggio Porter NPE |
Σελίδα 14 | Νέα Renault Trafic E-Tech, Estafette E-Tech & Goelette E-Tech |
Σελίδα 15 | VW Caddy E-Hybrid |