Η εταιρεία Maxus αναμένεται να λανσάρει κατά τη διάρκεια του 2025 ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό Pick-Up στις διάφορες αγορές της ΕΕ, το eTerron 9.
To εν λόγω μοντέλο παρουσιάστηκε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (IAA Transportation 2024) και θα είναι διαθέσιμο μόνο σε διπλοκάμπινες εκδόσεις.
Ο χώρος φόρτωσης του θα έχει μήκος 1,56m και πλάτος 1,6m με συνολικό όγκο 236λτ. ωστόσο, με το πάτημα ενός κουμπιού, το πίσω παρμπρίζ και τα αντίστοιχα καθίσματα θα αναδιπλώνονται, αυξάνοντας το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης στα 2,4m.
Με μεικτό βάρος 3,5t., το eTerron 9 θα μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους έως 650kg και να έλξει trailers έως και 3,5t.
Αν και η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως, αναλόγως της αγοράς και του ενδιαφέροντος του κοινού, θα εξελιχθούν / λανσαριστούν τόσο υβριδικές όσο και συμβατικές εκδόσεις του νέου της Pick-Up, σε πρώτη φάση και στις διάφορες αγορές της ΕΕ, το eTerron 9 θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 324kW (125 + 200) ή 442 αλόγων (170 + 272) αν προτιμάτε και μέγιστη ροπή 700Nm.
Οι μπαταρίες λιθίου φωσφόρου με συνολική χωρητικότητα 102kWh, μπορούν να φορτίσουν σε παροχές DC έως και 115kW, όπου και η διαδικασία για το 20% - 80% διαρκεί 42 λεπτά ενώ, ένα ειδικό σύστημα ψύξης τους, τις καθιστά διπλά πιο αποδοτικές σε ψυχρές κλιματολογικές συνθήκες, αυξάνοντας την αυτονομία τους κατά 18%. Η μέγιστη απόσταση που το Maxus eTerron θα μπορεί να διανύσει με μία φόρτιση, ανέρχεται στα 430km σύμφωνα με τον κατασκευαστή.
Σελίδα 1 | Τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της επόμενης 2ετίας! |
Σελίδα 3 | Ford E-Transit Courier |
Σελίδα 4 | Isuzu D-Max με νέο κινητήρα 2,2lt. |
Σελίδα 5 | Isuzu D-Max Electric |
Σελίδα 9 | Νέο Mercedes-Benz eSprinter |
Σελίδα 11 | Opel Movano Hydrogen |
Σελίδα 12 | Piaggio Porter NPE |
Σελίδα 13 | Νέα Renault Trafic E-Tech, Estafette E-Tech & Goelette E-Tech |
Σελίδα 14 | Renault Kangoo E-Tech |
Σελίδα 15 | VW Caddy E-Hybrid |