NISSAN Primastar
από 30.307 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.997 κυβικά, 150 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ PRO.autotriti »
από 30.307 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.997 κυβικά, 150 άλογα)
από 34.190 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.499 κυβικά, 120 άλογα)
από 36.240 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.499 κυβικά, 120 άλογα)
από 36.400 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.997 κυβικά, 110 άλογα)
από 37.000 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.968 κυβικά, 110 άλογα)
από 39.061 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.950 κυβικά, 102 άλογα)
από 39.584 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.995 κυβικά, 105 άλογα)
από 41.200 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.499 κυβικά, 102 άλογα)
από 42.800 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.499 κυβικά, 120 άλογα)
από 43.000 ευρώ (Πετρέλαιο, 1.499 κυβικά, 120 άλογα)
από 38.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, 204 άλογα)
από 39.590 ευρώ (Ηλεκτρικό, 136 άλογα)
από 42.170 ευρώ (Ηλεκτρικό, 136 άλογα)
από 47.300 ευρώ (Ηλεκτρικό, 136 άλογα)
από 47.400 ευρώ (Ηλεκτρικό, 136 άλογα)
από 49.000 ευρώ (Ηλεκτρικό, 136 άλογα)
από 56.633 ευρώ (Ηλεκτρικό, 115 άλογα)
από 57.879 ευρώ (Ηλεκτρικό, 122 άλογα)
- Τελευταίο φέτος το LEVC VN5 στις δοκιμές των ADAS από τον Euro NCAP
- Βελτίωση για το Renault Trafic που όμως παρέμεινε στο –χαμηλό- 69%
- Η Ford Pro & η Maxus δείχνουν τον δρόμο στα Μεσαία Vans
- Υψηλότερο ωφέλιμο το Transit Custom, μεγαλύτερος όγκος για το eDeliver 7
- Είναι diesel με 130 άλογα το Ford Transit, ηλεκτρικό με 136 άλογα το Opel Vivaro-e
- Διπλάσιος χώρος φόρτωσης (10,7 κυβικά) για το συμβατικό Van της Ford Pro
Βρίσκεις:
- Μικρό Van από 227 ευρώ/μήνα μέσα από 6 εταιρείες leasing
- Το βρίσκεις σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με ωφέλιμο όγκο έως 8,7κ.μ.
- Με ηλεκτροκινητήρα 120hp & έως 485km με μια φόρτιση
- Βρήκαμε 77 μοντέλα & 128 προσφορές στα ΝΕΑ leasing deals (τιμές Μαρτίου)
- Ψάχνουμε τις διαφορές τιμών (γλιτώνουμε λεφτά ως και 6.300 ευρώ)
- Βρίσκεις ΜΙΚΡΟ Van (σαν το Ford Transit Courier) με τιμές από 224 ευρώ/μήνα (Fiorino)
- Με ένα 100άρικο πάνω (322 ευρώ) βρίσκεις μεσαίο van & λίγο ψηλότερα premium (Vito)
- Με μήκος καρότσας έως 4,15m
- Χωρούν με άνεση έως 3 ευρωπαλέτες
- Μόνο σε δύο εκδόσεις το Opel Vivaro, με 2 μήκη & 2 ύψη το νέο Trafic
- Με ωφέλιμο όγκο έως 8,9κ.μ. το νέο Trafic
Δύο εκ των κορυφαίων ηλεκτρικών Μεσαίων Vans, τα Mercedes-Benz eVito & Maxus eDeliver 3, φιλοδοξούν να ενισχύσουν σημαντικά τα μερίδια αγοράς τους χάρη στι...
Η ενεργητική ασφάλεια ενός οχήματος επηρεάζεται και από την συνδρομή διαφόρων ηλεκτρονικών συστημάτων στο έργο του οδηγού. Ειδικά τα Μεσαία Vans που κινούν...
Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, δεν είναι δυνατόν οι μεταφορές να παραμείνουν όπως τις γνωρίζαμε. Ούτε φυσικά τα επαγγελματικά οχήματα της νέας εποχής, ...
Στις πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP αναφορικά με την απόδοση των συστημάτων ADAS με τα οποία εφοδιάζεται, το Opel Movano δεν κατάφερε να ξεφύγει από τις τ...
Εντελώς διαφορετικά ήταν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των Ford Transit & Toyota Proace στις πρόσφατες αξιολογήσεις των συστημάτων ADAS με τα οποία εφοδι...
Στις πρόσφατες δοκιμές ασφάλειας του Euro NCAP, τα Peugeot Expert & Renault Master είναι δύο από τα μοντέλα που διατίθενται και στην Ελλάδα, τα οποία δεν κ...
Η επιλογή της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του νέου Fiat Scudo Van μπορεί να επιφέρει μείωση στα έξοδα μιας επιχείρησης έως και κατά 86,67% για την πρώτη 5ετί...
Στην κορυφαία έκδοσή του, το Vito έχει το μακρύτερο αμάξωμα και τον πιο μεγάλο χώρο φόρτωσης. Όμως, το Transit Custom έχει το μεγαλύτερο μεικτό βάρος και τ...
Επιλέγουμε τα best sellers μοντέλα της Mercedes-Benz Vans -τα Vito και Sprinter- και συγκρίνουμε τις μεταφορικές τους δυνατότητες. Πού κερδίζει και πού χάν...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr