ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Τα καλά γκάζια, πρέπει να συνοδεύονται και από αντίστοιχα καλά φρένα, ώστε να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και η ασφάλειά σας κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Τα καλά γκάζια, πρέπει να συνοδεύονται και από αντίστοιχα καλά φρένα, ώστε να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και η ασφάλειά σας κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Οι υψηλές αποδόσεις χρειάζονται και καλά φρένα
  • Τα καλά γκάζια, πρέπει να συνοδεύονται και από αντίστοιχα καλά φρένα, ώστε να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και η ασφάλειά σας κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
  • Οι υψηλές αποδόσεις χρειάζονται και καλά φρένα

Οι υψηλές αποδόσεις χρειάζονται και καλά φρένα

10.611 Επισκέψεις στο άρθρο

Η βελτίωση του αυτοκινήτου σου, δεν μπορεί να μην περιλαμβάνει και το σύστημα πέδησης, το οποίο θα αυξήσει την ασφάλεια και των υψηλότερων αποδόσεων στο δρόμο.

ILEP
ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΕ

Η αύξηση της ιπποδύναμης, με ατμοσφαιρικούς κινητήρες ή μηχανικόσυμπιεστή, η αλλαγή του εργοστασιακού φίλτρου αέρα, μια βελτιωτική εξάτμιση και το «πείραγμα» του εγκεφάλου, θεωρούνται βασικές παρεμβάσεις για την βελτίωση του αυτοκινήτου και το βοηθούν να λειτουργεί στα «κόκκινα», πετυχαίνοντας πολύ υψηλές επιδόσεις.

Κοινοποίησέ το »

 
Εξίσου σημαντικό είναι όμως, αφού βελτιώσετε μηχανικά τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, ανεβάζοντας την ισχύ του, να μην ξεχάσετε να και την αναβάθμιση του συστήματος πέδησής του.

Κι αυτό γιατί τα καλά γκάζια, πρέπει να συνοδεύονται και από αντίστοιχα καλά φρένα, ώστε να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα και η ασφάλειά σας κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Επομένως, παρεμβάσεις, όπως η αντικατάσταση των δίσκων, των σιαγόνων και των υλικών τριβής, με άλλα, ισχυρότερα, θα πρέπει να θεωρείται απαραίτητοι… συνοδοί των βελτιωτικών κινήσεων.

Οι βελτιώσεις στα φρένα

Η τοποθέτηση 
ενός ολοκληρωμένου 
κιτ φρένων 
αλλάζει 
τελείως την 
αίσθηση του 
φρεναρίσματος, αυξάνοντας και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Η τοποθέτηση ενός ολοκληρωμένου κιτ φρένων αλλάζει τελείως την αίσθηση του φρεναρίσματος, αυξάνοντας και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

    Αν κάποιος έχει προβεί σε μηχανική μετατροπή του αυτοκινήτου, η βελτίωση των φρένων δεν ενδείκνυται απλώς, αλλά είναι και ζωτικής σημασίας, αφού ακόμη και μία απλή βελτίωση, μπορεί να αυξήσει την ιπποδύναμη ενός turbo κινητήρα, τουλάχιστον κατά 25%, καθιστώντας αναποτελεσματικά, τα εργοστασιακά φρένα. Στο πλαίσιο αυτό, οι βασικές παρεμβάσεις στο σύστημα πέδησης αφορούν τα εξής:
    - Τακάκια. Οι επιλογές στην αλλαγή των υλικών τριβής είναι τα τακάκια με σκληρά υλικά, που χρειάζονται χρόνο για να ζεσταθούν ώστε να αποδώσουν, αλλά έχουν μεγάλη αντοχή στη φθορά, καθώς και τα τακάκια με μαλακά υλικά που αποδίδουν από το πρώτο κιόλας φρενάρισμα, έχουν υψηλή απόδοση, αλλά φθείρονται και πιο γρήγορα.
    - Σωληνάκια φρένων. Μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε με άλλα υψηλής πίεσης ή αλλιώς αεροπορικού τύπου ή μεταλλικά, τα οποία δεν παρουσιάζουν την παραμικρή παραμόρφωση κατά τη συνεχή και σκληρή χρήση.
    - Δίσκοι. Αποδοτική θεωρείται και η αλλαγή των δίσκων με χαρακτούς ή αεριζόμενους - διάτρητους δίσκους, οι οποίοι βελτιώνουν το φρενάρισμα, λόγω της γρηγορότερης ψύξης τους και κατά συνέπεια προσφέρουν καλύτερη αίσθηση αλλά και αμεσότητα στο φρενάρισμα.
    l Δαγκάνες. Πιο εξειδικευμένη επέμβαση θεωρείται η αντικατάσταση των εργοστασιακών δαγκανών, που πιέζουν τα τακάκια μέσω πιστονιών, με άλλες που διαθέτουν περισσότερα πιστόνια (2πίστονες, 4πίστονες, 6πίστονες κλπ), αλλά προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα. Παράλληλα όμως, επιβάλλεται και η αλλαγή των εργοστασιακών δίσκων με άλλων μεγαλύτερων.

    Τούρμπο με 3 «βήματα»

    Τούρμπο με 3 «βήματα»

      Όσον αφορά τη βελτίωση του αυτοκινήτου, μπορεί κάθε οδηγός, με μερικές απλές και οικονομικές παρεμβάσεις, να ενισχύσει απόλυτα τη δυναμική του αυτοκινήτου του. Ανάλογα και με την τσέπη του λοιπόν, μπορεί κανείς να ακολουθήσει κάποια από τα παρακάτω «βήματα», ώστε να κάνει το αυτοκίνητό του να… πετάει!
      1. Βελτίωση κινητήρα. Το turbo αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή για να αυξήσει κανείς την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου του, καθώς υπερτερεί στη σύγκριση τόσο με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, όσο και με τους μηχανικούς συμπιεστές. Κι αυτό, γιατί ο συμπιεστής εξάτμισης έχει πολύ πιο απλή και εύκολη τοποθέτηση και παράγει την περισσότερη «δύναμη», ενώ είναι και η πιο οικονομική λύση βελτίωσης από τις τρεις.
      2. Αλλαγή εξάτμισης. Μία βελτιωτική εξάτμιση, έχει τη δυνατότητα να απελευθερώνει τη ροή των καυσαερίων του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να μπορεί ο κινητήρας να αυξήσει αυτόματα τη δύναμη που παράγει. Οπότε όσο πιο «φιμωμένος» ήταν αρχικά ο κινητήρας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι αλλαγή στην απόδοσή του, μετά την αλλαγή της εξάτμισης.
      3. «Πείραγμα» εγκεφάλου. Μία καίρια παρέμβαση για τη βελτίωση της απόδοσης ενός αυτοκινήτου αποτελεί και το «πείραγμα» του «εγκεφάλου», της ηλεκτρονικής, δηλαδή, μονάδας ελέγχου (Εngine Contron Unit - ECU). Αν για παράδειγμα, έχουμε επέμβει στο αυτοκίνητο, για τη βελτίωση των περιφερειακών του (π.χ. φίλτρο και εξάτμιση), ο εγκέφαλος δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσει την αύξηση του αέρα εισαγωγής, παρέχοντάς του και το ανάλογο καύσιμο και γιΆαυτό θα πρέπει να «πειραχτεί» κατάλληλα, ώστε αποδίδει τα αναμενόμενα. Σε υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο μάλιστα, η βελτίωση του εγκεφάλου, είναι ικανή να προσφέρει ακόμη και αύξηση της απόδοσης κατά 20-30%.

      Tips για τη βελτίωση των φρένων

      Σε μοντέλα με κινητήρες Turbo 
ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου, αυξάνει 
την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25%.

      Σε μοντέλα με κινητήρες Turbo ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου, αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25%.

      Τα βελτιωτικά προϊόντα στα συστήματα πέδησης κατασκευάζονται από εξειδικευμένα εργοστάσια κατασκευής φρένων, τα οποία ασχολούνται αποκλειστικά με την βελτίωση τους.

      Τα βελτιωτικά προϊόντα στα συστήματα πέδησης κατασκευάζονται από εξειδικευμένα εργοστάσια κατασκευής φρένων, τα οποία ασχολούνται αποκλειστικά με την βελτίωση τους.

      • Σε μοντέλα με κινητήρες Turbo 
ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου, αυξάνει 
την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25%.
      • Τα βελτιωτικά προϊόντα στα συστήματα πέδησης κατασκευάζονται από εξειδικευμένα εργοστάσια κατασκευής φρένων, τα οποία ασχολούνται αποκλειστικά με την βελτίωση τους.

      Υπάρχουν 2 επιλογές, όσον αφορά την βελτίωση του συστήματος φρένων, ενός αυτοκινήτου, ανάλογα με την χρήση ή την αναγκαιότητα.
      3 Η 1η περίπτωση αφορά τους περισσότερους οδηγούς, οι οποίοι οδηγούν γρήγορα, πάνω από τον μέσο όρο ή κάνουν συχνά ταξίδια σε Εθνικές οδούς, με υψηλές ταχύτητες ή ακόμα και με αυξημένο φορτίο.
      Στην περίπτωση αυτή χρειάζεται η αντικατάσταση των δίσκων φρένων, με δίσκους στις εργοστασιακές διαστάσεις, αλλά πολύ καλύτερης ποιότητας, με ραβδώσεις στην επιφάνεια τριβής, που βοηθούν στην απαγωγή της θερμοκρασίας και ταυτόχρονα είναι κατασκευασμένοι από κράματα, τα οποία είναι ανθεκτικά στην στρέβλωση.                                                     
      Απαραίτητο είναι οι δίσκοι αυτοί να συνδυαστούν και με ανάλογα τακάκια φρένων με υψηλό συντελεστή θερμοκρασίας τριβής, ώστε το φρενάρισμα να είναι το ίδιο αποτελεσματικό σε συνεχόμενη σκληρή χρήση. Καλή είναι επίσης και η τοποθέτηση κιτ με σωληνάκια φρένων (μαρκούτσια) αεροπορικού τύπου, διότι βελτιώνουν την αίσθηση και την αμεσότητα του πεντάλ φρένου. Το κόστος αυτής της επιλογής βέβαια, είναι αρκετά υψηλότερο, σε σχέση με την αντικατάσταση των φρένων με εργοστασιακά ή άλλα after market προϊόντα. Το όφελος όμως της βελτίωσης του φρεναρίσματος, σε συνδυασμό με την επιμήκυνση του χρόνου αντικατάστασης, εκμηδενίζουν την διαφορά αυτή.
      Τα προϊόντα αυτά κατασκευάζονται από εξειδικευμένα εργοστάσια κατασκευής φρένων, τα οποία ασχολούνται αποκλειστικά με την βελτίωση των συστημάτων πέδησης.

      3 Η 2η περίπτωση αφορά πολλά αυτοκίνητα, στα οποία ο κινητήρας έχει βελτιωθεί εκ των υστέρων, ώστε να αυξηθεί η ιπποδύναμη του. Ειδικά σε μοντέλα με κινητήρες Turbo, ακόμα και μία βελτίωση 1ου σταδίου αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα το λιγότερο κατά 25% με αποτέλεσμα τα εργοστασιακά φρένα να είναι αδύναμα να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα, διότι τα εργοστάσια αυτοκινήτων, υπολογίζουν την αποτελεσματικότητα των εργοστασιακών φρένων ανάλογα με την ιπποδύναμη και το βάρος του κάθε μοντέλου.
      Στην περίπτωση αυτή επιλέγουμε την τοποθέτηση ενός ολοκληρωμένου κιτ φρένων το οποίο αποτελείται από πολύ-πίστονες δαγκάνες (6-10 έμβολα), ειδικούς δίσκους φρένων πολύ μεγαλύτερης διαμέτρου και ανάλογα τακάκια με μεγάλη επιφάνεια και υψηλό συντελεστή θερμοκρασίας τριβής. 
      Το αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής είναι εντυπωσιακό καθώς η αίσθηση του φρεναρίσματος αλλάζει τελείως και η κλασική μέτρηση απόδοσης φρένων (που μετρά την απόσταση που θα διανύσει το αυτοκίνητο εάν φρενάρει με 100km/h) μειώνεται τουλάχιστον κατά 15%.
      Το κόστος σε αυτή την περίπτωση κυμαίνεται από 1500 έως 3000 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο αυτοκινήτου. Η ασφάλεια όμως, που παρέχει στον οδηγό, που επιθυμεί να έχει ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, είναι ανεκτίμητη. 

      *Συμβουλές για τη βελτίωση στο σύστημα φρένων, από τον 
      κ. Αντώνη Βιτάλη, ιδιοκτήτη της εταιρείας βελτίωσης AVC WEBER

      Ο ρόλος της βαλβίδας εκτόνωσης

      Οι βαλβίδες εκτόνωσης, γνωστές στην αγορά και ως σκάστρες, 
εκτονώνουν τον αέρα που περισσεύει, μόλις ο οδηγός αφήσει 
το πόδι από το γκάζι.

      Οι βαλβίδες εκτόνωσης, γνωστές στην αγορά και ως σκάστρες, εκτονώνουν τον αέρα που περισσεύει, μόλις ο οδηγός αφήσει το πόδι από το γκάζι.

      Η σκάστρα, τοποθετείται ανάμεσα στην έξοδο του συμπιεστή και την «πεταλούδα» του γκαζιού.

      Η σκάστρα, τοποθετείται ανάμεσα στην έξοδο του συμπιεστή και την «πεταλούδα» του γκαζιού.

      • Οι βαλβίδες εκτόνωσης, γνωστές στην αγορά και ως σκάστρες, 
εκτονώνουν τον αέρα που περισσεύει, μόλις ο οδηγός αφήσει 
το πόδι από το γκάζι.
      • Η σκάστρα, τοποθετείται ανάμεσα στην έξοδο του συμπιεστή και την «πεταλούδα» του γκαζιού.

      Ο ρόλος της βαλβίδα εκτόνωσης, ή σκάστρας, στη λειτουργία του αυτοκινήτου, είναι πολύ πιο πολύπλοκη και σημαντική από ό,τι ενδεχομένως νομίζουμε. Κι αυτό γιατί περιορίζεται στο χαρακτηριστικό ήχο, κάθε φορά που παίρνει ο οδηγός το πόδι του από το γκάζι, αλλά προστατεύει και την τουρμπίνα του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, εκτονώνει τον συμπιεσμένο αέρα που περισσεύει, μόλις ο οδηγός αφήσει το πόδι από το γκάζι, κίνηση που κλείνει την «πεταλούδα» γκαζιού. Η αποβολή αυτού του αέρα που «μαζεύεται» όμως, είναι πολύ σημαντική, αφού ακόμα κι όταν ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το γκάζι, λόγω αδράνειας, η φτερωτή της τουρμπίνας εξακολουθεί και γυρίζει, συμπιέζοντας αέρα, ο οποίος θα πρέπει να οδεύσει προς τον κινητήρα. Τη στιγμή λοιπόν που ο οδηγός έχει αφήσει το πόδι του από το γκάζι, η κλειστή «πεταλούδα» δεν επιτρέπει σε αυτόν τον αέρα να περάσει στην πολλαπλή εισαγωγής και έτσι η πίεση στο σύστημα εισαγωγής αυξάνεται τρομερά και πρέπει άμεσα να εκτονωθεί. Αν λοιπόν δεν υπήρχε η σκάστρα, για να εκτονώσει την επιπλέον πίεση, τότε αυτή θα ανέβαινε σε δυσθεώρητα επίπεδα, καταστρέφοντας ουσιαστικά την τουρμπίνα.

      Κοινοποίησέ το »