Ηλεκτρικό πρόβλημα; Δώσε οικονομική λύση!
3.662 Επισκέψεις στο άρθρο
Μείωσε εύκολα το κόστος μιας βλάβης σε μίζα, δυναμό, σύστημα ψεκασμού ή παράθυρα ακολουθώντας απλά tips.
Μίζα & δυναμό: τι φταίει;
Είναι και τα δύο εξαρτήματα «κλειδιά» για τη λειτουργία του αυτοκινήτου τα οποία, δυστυχώς παρουσιάζουν συχνά προβλήματα.
Η μίζα, γνωστή ακόμα και σε όσους δεν έχουν μεγάλη εξοικείωση με το χώρο του αυτοκινήτου, αποτελεί το σύστημα το οποίο «βάζει μπροστά» τη μηχανή του αυτοκινήτου, μετατρέποντας την ηλεκτρική ενέργεια σε μηχανική. Οι συνηθέστερες βλάβες που προκύπτουν στη μίζα είναι το «φάγωμα» στα καρβουνάκια που έχει μέσα και η «απώλεια» λιπαντικού. Αυτό γίνεται αντιληπτό από τον έντονο ήχο που παράγεται όποτε ξεκινά το αυτοκίνητο. Συνήθως, το πρόβλημα διορθώνεται με αφαίρεση της, πλύσιμο και λίπανση ενώ ίσως χρειαστεί και αλλαγή στα καρβουνάκια.
Ο ρόλος του δυναμό είναι η φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στα απαραίτητα μέρη του αυτοκινήτου, μετατρέποντας τη μηχανική ενέργεια που λαμβάνει από τον κινητήρα, σε ηλεκτρική. Το συχνότερο πρόβλημα που παρουσιάζεται στο δυναμό είναι το σπάσιμο του ιμάντα. Θα το καταλάβεις αμέσως καθώς θα ανάψει η ένδειξη θερμοκρασίας της μηχανής. Με το που παρατηρήσεις κάτι τέτοιο, στάθμευσε αμέσως το αυτοκίνητό σου και κάλεσε την απαραίτητη βοήθεια. Σε πολλές περιπτώσεις, το κόστος της επιδιόρθωσης είναι τόσο υψηλό που προτείνεται η αντικατάστασή του.
Injection: πότε αλλάζεις φίλτρα
Πρόκειται για το, γνωστό σε όλους όσους εξοικείωση με το χώρο του αυτοκινήτου, σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου το οποίο αντικατέστησε την παλαιότερη αντίστοιχη τεχνολογία.
Ο «συνήθης ύποπτος» σε περίπτωση προβλήματος είναι τα φίλτρα καυσίμου που προστατεύουν τα μικρά ανοίγματα στα ακροφύσια του ψεκαστήρα (μπεκ). Σε περίπτωση που βουλώσουν, θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση του ψεκαστήρα η οποία ανεβάζει το κόστος «στα ύψη». ΓιΆ αυτό, θα πρέπει να γίνεται έγκαιρη και τακτική αντικατάστασή τους στα χρονικά πλαίσια που προτείνονται από τον κατασκευαστή του συστήματος.
Παράθυρα: συντήρησέ τα σωστά
Αν σκεφτείς πόσες φορές ανεβοκατεβάζεις τα παράθυρα του αυτοκινήτου σου μέσα στην ημέρα, μπορείς να καταλάβεις αμέσως πόσο έντονη είναι η φθορά που προκαλείται σε αυτά με την πάροδο του χρόνου.
Οι «γρύλοι» και οι μηχανισμοί των παραθύρων είναι τα μέρη που επιβαρύνονται ιδιαίτερα, ενώ η αντικατάσταση τους, ειδικά όταν πρόκειται για ηλεκτρικούς…κοστίζει!
Έτσι, η συντήρησή τους γίνεται ακόμα πιο απαραίτητη και συμφέρουσα! Ένα πολύ απλό βήμα είναι ο τακτικός έλεγχος στα λαστιχάκια μετά το τέλος του καλοκαιριού αλλά και του χειμώνα, καθώς οι θερμοκρασίες και των 2 αυτών εποχών τείνουν να τα φθείρουν σε αυξημένο βαθμό. Αν θες να προχωρήσεις ένα βήμα παραπάνω σε κάτι πιο «εξειδικευμένο», θα πρέπει να φροντίσεις για τη λίπανση του συστήματος με ειδικό υγρό ανάμεσα στις διαδρομές, γύρω από όλη την επιφάνεια του παραθύρου.
Είναι και τα δύο εξαρτήματα «κλειδιά» για τη λειτουργία του αυτοκινήτου τα οποία, δυστυχώς παρουσιάζουν συχνά προβλήματα.
Η μίζα, γνωστή ακόμα και σε όσους δεν έχουν μεγάλη εξοικείωση με το χώρο του αυτοκινήτου, αποτελεί το σύστημα το οποίο «βάζει μπροστά» τη μηχανή του αυτοκινήτου, μετατρέποντας την ηλεκτρική ενέργεια σε μηχανική. Οι συνηθέστερες βλάβες που προκύπτουν στη μίζα είναι το «φάγωμα» στα καρβουνάκια που έχει μέσα και η «απώλεια» λιπαντικού. Αυτό γίνεται αντιληπτό από τον έντονο ήχο που παράγεται όποτε ξεκινά το αυτοκίνητο. Συνήθως, το πρόβλημα διορθώνεται με αφαίρεση της, πλύσιμο και λίπανση ενώ ίσως χρειαστεί και αλλαγή στα καρβουνάκια.
Ο ρόλος του δυναμό είναι η φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στα απαραίτητα μέρη του αυτοκινήτου, μετατρέποντας τη μηχανική ενέργεια που λαμβάνει από τον κινητήρα, σε ηλεκτρική. Το συχνότερο πρόβλημα που παρουσιάζεται στο δυναμό είναι το σπάσιμο του ιμάντα. Θα το καταλάβεις αμέσως καθώς θα ανάψει η ένδειξη θερμοκρασίας της μηχανής. Με το που παρατηρήσεις κάτι τέτοιο, στάθμευσε αμέσως το αυτοκίνητό σου και κάλεσε την απαραίτητη βοήθεια. Σε πολλές περιπτώσεις, το κόστος της επιδιόρθωσης είναι τόσο υψηλό που προτείνεται η αντικατάστασή του.
Injection: πότε αλλάζεις φίλτρα
Πρόκειται για το, γνωστό σε όλους όσους εξοικείωση με το χώρο του αυτοκινήτου, σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου το οποίο αντικατέστησε την παλαιότερη αντίστοιχη τεχνολογία.
Ο «συνήθης ύποπτος» σε περίπτωση προβλήματος είναι τα φίλτρα καυσίμου που προστατεύουν τα μικρά ανοίγματα στα ακροφύσια του ψεκαστήρα (μπεκ). Σε περίπτωση που βουλώσουν, θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση του ψεκαστήρα η οποία ανεβάζει το κόστος «στα ύψη». ΓιΆ αυτό, θα πρέπει να γίνεται έγκαιρη και τακτική αντικατάστασή τους στα χρονικά πλαίσια που προτείνονται από τον κατασκευαστή του συστήματος.
Παράθυρα: συντήρησέ τα σωστά
Αν σκεφτείς πόσες φορές ανεβοκατεβάζεις τα παράθυρα του αυτοκινήτου σου μέσα στην ημέρα, μπορείς να καταλάβεις αμέσως πόσο έντονη είναι η φθορά που προκαλείται σε αυτά με την πάροδο του χρόνου.
Οι «γρύλοι» και οι μηχανισμοί των παραθύρων είναι τα μέρη που επιβαρύνονται ιδιαίτερα, ενώ η αντικατάσταση τους, ειδικά όταν πρόκειται για ηλεκτρικούς…κοστίζει!
Έτσι, η συντήρησή τους γίνεται ακόμα πιο απαραίτητη και συμφέρουσα! Ένα πολύ απλό βήμα είναι ο τακτικός έλεγχος στα λαστιχάκια μετά το τέλος του καλοκαιριού αλλά και του χειμώνα, καθώς οι θερμοκρασίες και των 2 αυτών εποχών τείνουν να τα φθείρουν σε αυξημένο βαθμό. Αν θες να προχωρήσεις ένα βήμα παραπάνω σε κάτι πιο «εξειδικευμένο», θα πρέπει να φροντίσεις για τη λίπανση του συστήματος με ειδικό υγρό ανάμεσα στις διαδρομές, γύρω από όλη την επιφάνεια του παραθύρου.
VIAXON: Εξειδίκευση 50 χρόνων στους κεντρικούς άξονες μετάδοσης κίνησης | ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ – ΣΙΝΟΣ Ο.Ε.: Εγγύηση στις υπηρεσίες diesel! |