Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κάθε πότε αλλάζετε λάστιχα; Τα κάνετε μπρος-πίσω; Αλλάζετε και τα τέσσερα ή δύο τη φορά και τελικά πως διαλέγετε μάρκα και τύπο;

Κάθε πότε αλλάζετε λάστιχα; Τα κάνετε μπρος-πίσω; Αλλάζετε και τα τέσσερα ή δύο τη φορά και τελικά πως διαλέγετε μάρκα και τύπο;

Τα λάστιχα είναι αναλώσιμα. Είναι όμως και αυτά που διατηρούν την επαφή του αυτοκινήτου με τον δρόμο. Είναι γι αυτό τα πιο σημαντικά αναλώσιμα του αυτοκινήτου, είναι όμως και τα πιο ακριβά. Πως τα φροντίζετε, πότε τα αλλάζετε και τελικά τι κάνετε για να έχετε και καλά λάστιχα και λεφτά στην τσέπη;

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΔΡΟΣΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

Σε σχέση με τα άλλα αναλώσιμα του αυτοκινήτου, τα λάστιχα έχουν την ευκολία ότι είναι εξωτερικά. Δηλαδή τα βλέπουμε. Ξέρουμε σε τι κατάσταση είναι, μπορούμε να τα συντηρήσουμε ή να τα διατηρήσουμε, να τα ελέγξουμε και να τα αλλάξουμε κατά το δοκούν.

Κοινοποίησέ το »

Παλιότερα ένας τρόπος που διατηρούσε τη ζωή των ελαστικών αλλά σιγά σιγά ξεχάστηκε ήταν η αλλαγή εμπρός-πίσω. Επειδή ο εμπρός άξονας έχει την κίνηση αλλά και το στρίψιμο, τα ελαστικά φθείρονται πολύ περισσότερο από ότι στον πίσω. Έτσι με ένα πρόγραμμα κάθε 10.000 χλμ. μπορούν τα ελαστικά να αλλάζουν άξονα (όχι όμως και πλευρά, εκτός και αν δεν έχουν δείκτη περιστροφής) ώστε η φθορά τους να γίνεται ομοιόμορφη.

Είναι ο απλούστερος τρόπος να βγάλουμε περισσότερα χιλιόμετρα από ένα σετ ελαστικών. Αρκετοί όμως δεν το κάνουν. Είτε αμελούν είτε δεν το ξέρουν, είτε θεωρούν πως δεν πρέπει να γίνεται. Αυτό το δεύτερο πηγάζει από την κακή συνήθεια κάποιων να κάνουν την αλλαγή αυτή αφού τα εμπρός έχουν λειώσει και τα πίσω είναι ακόμη καλά. Αυτό δεν πρέπει να γίνεται γιατί τότε η διαφορά πρόσφυσης μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα κάνουν το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται απρόβλεπτα και άρα επικίνδυνα.

Αυτό που μπορεί να γίνει σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να αλλάζονται τα ελαστικά στον έναν άξονα, σε αυτόν που έχουν φθαρεί. Μια συνήθεια που στην Ελλάδα δεν την έχουμε. Ακόμη και όταν τα πίσω είναι σε καλή κατάσταση, αλλάζουμε την τετράδα για να είναι όλα καινούργια. Σαφώς και αυτό είναι το καλύτερο, δεν είναι όμως το οικονομικότερο, ειδικά όταν τα πίσω είναι σε καλή κατάσταση.

Και μετά είναι ο τύπος. Ο δείκτης φορτίου και ταχύτητας πρέπει πάντα να είναι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κατασκευαστή. Κάποιοι θεωρούν πως ένα σπορ λάστιχο θα είναι καλύτερο ακόμη και σε κανονικές συνθήκες κίνησης, και συχνά υπερβάλλουν με λάστιχα που αργούν να ζεσταθούν και άρα να αποδώσουν, δαπανώντας πολλά λεφτά μόνο για να συνειδητοποιήσουν πως η πρόσφυση, στη χρήση που κάνουν, έχει χαθεί.

Εσείς όμως τι κάνετε για να πετύχετε οικονομία και απόδοση από τα ελαστικά σας; Τα γυρίζετε μπρος πίσω με σύστημα; Τα κρατάτε στη σωστή πίεση; Τα ελέγχετε καθόλου να δείτε πως φθείρονται και να πράξετε αναλόγως;

Θα αλλάζατε λάστιχα μόνο σε έναν άξονα αν τα άλλα ήταν καλά; Βρίσκετε σωστό κάτι τέτοιο ή θεωρείτε πως ζυγίζετε έτσι περισσότερο την οικονομία και λιγότερο την ασφάλεια σας;

Και τελικά πως διαλέγετε τύπο και μάρκα; Πιστεύετε πως τα σπορ λάστιχα εγγυώνται και καλύτερη απόδοση; Πως αξίζουν τα λεφτά τους; Θα δίνατε παραπάνω χρήματα για λάστιχα που θεωρείτε καλύτερα από αυτά που συνιστά ο κατασκευαστής; Προσέχετε επαρκώς τους δείκτες φορτίου και ταχύτητας ή ότι συμφέρει;

Κοινοποίησέ το »