Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Όταν έρθει η ώρα να αλλάξει κανείς ελαστικά, συχνά τον πιάνει πονοκέφαλος, αφού οι πληροφορίες ενός μέσου οδηγού περιορίζονται από τις προσωπικές του εμπειρίες και τα σχόλια των γύρω του.

Όταν έρθει η ώρα να αλλάξει κανείς ελαστικά, συχνά τον πιάνει πονοκέφαλος, αφού οι πληροφορίες ενός μέσου οδηγού περιορίζονται από τις προσωπικές του εμπειρίες και τα σχόλια των γύρω του.

Η ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων

Η ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων θορύβου από την κυκλοφορία.

Η σημασία των ελαστικών είναι τεράστια για την οδική ασφάλεια στους δρόμους.

Η σημασία των ελαστικών είναι τεράστια για την οδική ασφάλεια στους δρόμους.

Δεδομένου ότι είναι αδύνατον να δοκιμαστεί το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στην αγορά κάτω από πανομοιότυπες συνθήκες, όλες οι δοκιμές διεξάγονται σε σύγκριση με ένα ελαστικό «μέτρο σύγκρισης» .

Δεδομένου ότι είναι αδύνατον να δοκιμαστεί το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στην αγορά κάτω από πανομοιότυπες συνθήκες, όλες οι δοκιμές διεξάγονται σε σύγκριση με ένα ελαστικό «μέτρο σύγκρισης» .

Η αντίσταση κύλισης είναι μία από τις παραμέτρους των ελαστικών, που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου.

Η αντίσταση κύλισης είναι μία από τις παραμέτρους των ελαστικών, που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου.

Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

  • Όταν έρθει η ώρα να αλλάξει κανείς ελαστικά, συχνά τον πιάνει πονοκέφαλος, αφού οι πληροφορίες ενός μέσου οδηγού περιορίζονται από τις προσωπικές του εμπειρίες και τα σχόλια των γύρω του.
  • Η ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων
  • Η σημασία των ελαστικών είναι τεράστια για την οδική ασφάλεια στους δρόμους.
  • Δεδομένου ότι είναι αδύνατον να δοκιμαστεί το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στην αγορά κάτω από πανομοιότυπες συνθήκες, όλες οι δοκιμές διεξάγονται σε σύγκριση με ένα ελαστικό «μέτρο σύγκρισης» .
  • Η αντίσταση κύλισης είναι μία από τις παραμέτρους των ελαστικών, που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου.
  • Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

10 tips για τη σωστή επιλογή ελαστικού

62.360 Επισκέψεις στο άρθρο

Η σωστή επιλογή ελαστικών σε ένα αυτοκίνητο είναι το Α και το Ω, αφού από αυτά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η ενεργητική ασφάλεια, ενώ επιπλέον έχουν τεράστια σημασία για την οδική ασφάλεια.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Η σημασία των ελαστικών είναι τεράστια για την οδική ασφάλεια στους δρόμους. Δεν είναι τυχαίο ότι, πρόκειται για το μοναδικό σημείο του αυτοκίνητου, λίγα τετραγωνικά εκατοστά αν το καλοσκεφτείτε, που έχει συνεχή επαφή με το οδόστρωμα
Έτσι, η σωστή επιλογή τους -και βέβαια και η κατάσταση- μπορεί να προλάβει κάποια ανεπιθύμητη ενέργεια, όπως την απώλεια της πρόσφυσης και του ελέγχου του οχήματος, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να αναδείξει τις ικανότητες του οχήματος, αλλά και του ίδιου του οδηγού. Αντίθετα, μέτριας ποιότητας ή φθαρμένα ελαστικά μπορούν να φέρουν τον οδηγό σε δύσκολη θέση, ειδικά στην κακής ποιότητας ελληνική άσφαλτο, που ενίοτε λόγω καιρικών συνθηκών είναι ακόμη πιο γλιστερή. 

Η ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων θορύβου από την κυκλοφορία.

Η ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων θορύβου από την κυκλοφορία.

Κοινοποίησέ το »

Πίσω από τις ετικέτες ελαστικών: Ποιος βαθμολογεί και πώς;

Ο νόμος για την ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και, κατά συνέπεια, τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου κα

Ο νόμος για την ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και, κατά συνέπεια, τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων θορύβου από την κυκλοφορία.

    Ο νόμος για την ετικετογράφηση των ελαστικών έχει 3 στόχους: την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και, κατά συνέπεια, τη μείωση της έκλυσης αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τη μείωση των επιπέδων θορύβου από την κυκλοφορία.
    Σε όλη την Ευρώπη, ο κάθε κατασκευαστής ή εισαγωγέας έχει την ευθύνη να βαθμολογήσει τα ελαστικά του σύμφωνα με ένα αυστηρό σύστημα δοκιμών. Αυτή η αυτό-πιστοποίηση στοχεύει στο να γίνεται μια ουσιαστική και αξιόπιστη κατάταξη, ώστε ως καταναλωτές, να είμαστε σε θέση να συγκρίνουμε με εμπιστοσύνη τα διάφορα ελαστικά και τις μάρκες. Κάθε Ευρωπαϊκό Κράτος Μέλος, δεσμεύεται να διασφαλίζει ότι το σύστημα δοκιμών τηρείται.

    Πώς να διαλέξω τα κατάλληλα ελαστικά;

    Όταν έρθει η ώρα να αλλάξει κανείς ελαστικά, συχνά τον πιάνει πονοκέφαλος, αφού οι πληροφορίες ενός μέσου οδηγού περιορίζονται από τις προσωπικές του εμπειρίες και τα σχόλια των γύρω του.

    Όταν έρθει η ώρα να αλλάξει κανείς ελαστικά, συχνά τον πιάνει πονοκέφαλος, αφού οι πληροφορίες ενός μέσου οδηγού περιορίζονται από τις προσωπικές του εμπειρίες και τα σχόλια των γύρω του.

      Όταν έρθει η ώρα να αλλάξει κανείς ελαστικά, συχνά τον πιάνει πονοκέφαλος, αφού οι πληροφορίες ενός μέσου οδηγού περιορίζονται από τις προσωπικές του εμπειρίες και τα σχόλια των γύρω του. Ωστόσο, από το 2012 όλα τα ελαστικά διαθέτουν μία ετικέτα η οποία παρέχει σημαντικές πληροφορίες όπως το πόσο οικονομικά είναι, πόσο θορυβώδη ή το πώς φρενάρουν στο βρεγμένο οδόστρωμα. 

      Παρακάτω αναλύουμε όλα όσα πρέπει να ξέρετε, πώς να διαβάζετε την ετικέτα ελαστικών ώστε να βρείτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό σας προφίλ. Αλλωστε, κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τα ελαστικά, δηλαδή κάποια είναι προσανατολισμένα στην άνεση, άλλα στις επιδόσεις, κάποια στην οικονομία καυσίμου, άλλα σε συγκεκριμένες εποχές και τύπους αυτοκινήτων και ου τω καθεξής… Όλα όμως πληρούν ορισμένες προδιαγραφές ασφάλειας μιας και το ελαστικό είναι το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο.

      Τι άλλο είναι σημαντικό όταν επιλέγετε ελαστικά;

      Πέρα από την ετικετογράφηση υπάρχουν και άλλοι εξίσου σημαντικοί παράγοντες για σας.

      Πέρα από την ετικετογράφηση υπάρχουν και άλλοι εξίσου σημαντικοί παράγοντες για σας.

        Η ετικετογράφηση είναι μια καλή αρχή, αλλά είναι εξίσου σημαντικοί για σας και άλλοι παράγοντες όπως:
        3 χειρισμός σε βρεγμένο οδόστρωμα, 
        3 επιδόσεις φρεναρίσματος σε στεγνό οδόστρωμα, 
        3 σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, 
        3 αντίσταση στην υδρολίσθηση, 
        3 αντίσταση στη φθορά, 
        3 άνεση και εσωτερικός θόρυβος.

        Πώς να διαβάσετε την ετικέτα ελαστικών

        Η αντίσταση κύλισης είναι μία από τις παραμέτρους των ελαστικών, που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου.

        Η αντίσταση κύλισης είναι μία από τις παραμέτρους των ελαστικών, που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου.

          Οικονομία καυσίμου: από το Α στο… G 
          Η αντίσταση κύλισης είναι μία από τις παραμέτρους των ελαστικών, που μπορεί να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου. Όσο χαμηλότερη είναι η αντίσταση κύλισης, τόσο λιγότερα καύσιμα απαιτούνται για να κινηθεί το όχημα σας και τόσο λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα εκπέμπονται. Η διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου μεταξύ των ελαστικών κατηγορίας Α και G, για ένα μέσο επιβατικό όχημα θα μπορούσε να αγγίξει το 7,5%, δηλαδή περίπου 0,65λ ανά 100 χλμ, ή τα 97,5 λίτρα στα 15.000 χιλιόμετρα.
          Τι σημαίνει τώρα αυτό στην πράξη; Με την τιμή της αμόλυβδης στα 1,68 ευρώ/λίτρο, αυτό μεταφράζεται σε 164 ευρώ κέρδος ετησίως ή 492 ευρώ στα τρία χρόνια, όσο είναι περίπου η διάρκεια ζωής ενός ελαστικού. Επομένως, ένα ελαστικό της κατηγορίας Α μπορεί να κάνει απόσβεση της τιμής αγοράς μόνο και μόνο από την κατανάλωση βενζίνης!

          Φρενάρισμα στο βρεγμένο οδόστρωμα
          Η απόκριση στο φρενάρισμα αποτελεί σημαντικό παράγοντα των επιδόσεων του ελαστικού σε βρεγμένο οδόστρωμα και είναι βασική για την ασφάλεια σας. Η διαφορά στην απόσταση φρεναρίσματος μεταξύ των ελαστικών κατηγορίας Α και κατηγορίας G θα μπορούσε να αγγίξει το 30%. Για παράδειγμα, για ένα επιβατικό όχημα που ταξιδεύει με 80 χλμ/ώρα, αυτό σημαίνει διαφορά σε απόσταση έως 18 μ., σε περίπτωση απόλυτου φρεναρίσματος και συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος.

          Εξωτερικός θόρυβος: Για να είστε ήσυχοι…
          Ο εξωτερικός θόρυβος κύλισης μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB) και συγκρίνεται με τα νέα Ευρωπαϊκά επίπεδα εξωτερικού θορύβου των ελαστικών, τα οποία θα ισχύσουν από το 2016.
          3 μαύρο κύμα ήχου: 3dB λιγότερο από το μελλοντικό Ευρωπαϊκό όριο
          3 μαύρα κύματα ήχου: πληροί το μελλοντικό Ευρωπαϊκό όριο
          3 μαύρα κύματα ήχου: πληροί το τρέχον Ευρωπαϊκό όριο

          Πώς μετράται το φρενάρισμα σε βρεγμένους δρόμους;

          Δεδομένου ότι είναι αδύνατον να δοκιμαστεί το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στην αγορά κάτω από πανομοιότυπες συνθήκες, όλες οι δοκιμές διεξάγονται σε σύγκριση με ένα ελαστικό «μέτρο σύγκρισης» .

          Δεδομένου ότι είναι αδύνατον να δοκιμαστεί το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στην αγορά κάτω από πανομοιότυπες συνθήκες, όλες οι δοκιμές διεξάγονται σε σύγκριση με ένα ελαστικό «μέτρο σύγκρισης» .

            Αυτή η δοκιμή γίνεται με ένα όχημα κάτω από τυποποιημένες συνθήκες που ορίζονται από το νόμο: ονομαστικά, θερμοκρασία, κατάσταση της επιφάνειας του δρόμου, ύψος νερού, και ταχύτητα.
            Οι συνθήκες των δοκιμών, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, είναι:
            - Χειμερινά ελαστικά: δοκιμάζονται μεταξύ 2° και 20°C
            - Θερινά ελαστικά: δοκιμάζονται μεταξύ 5° και 35°C
            - Ύψος νερού: μεταξύ 0.5 και 1.5 mm
            - Φρενάρισμα όπως αποδίδεται από 4 ελαστικά με ABS μεταξύ 80 και 20 χλμ./ώρα.
            Δεδομένου ότι είναι αδύνατον να δοκιμαστεί το κάθε ελαστικό που κυκλοφορεί στην αγορά κάτω από πανομοιότυπες συνθήκες, όλες οι δοκιμές διεξάγονται σε σύγκριση με ένα ελαστικό «μέτρο σύγκρισης» . Με τον τρόπο αυτόν, η βαθμολογία που αποδίδεται σε κάθε ελαστικό διαμορφώνεται πάντοτε σε σχέση με ένα κοινό «μέτρο σύγκρισης».

            Πώς να διατηρήσετε τα ελαστικά σας σε καλή κατάσταση

            Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

            Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.

              Πρώτα από όλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ο μέσος όρος ζωής ενός ελαστικού είναι περίπου 50.000χλμ ή 3 χρόνια.  
              Θα πρέπει να ελέγχουμε συχνά την πίεση του αέρα των ελαστικών μας. Λιγότερη πίεση από αυτή που ορίζει ο κατασκευαστής αυξάνει την κατανάλωση, το θόρυβο και φθείρει γρήγορα το πέλμα, ενώ περισσότερη, επηρεάζει αρνητική την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
              Η λανθασμένη ρύθμιση και κακή κατάσταση της ανάρτησης του αυτοκινήτου μας, φθείρει πρόωρα τα ελαστικά και επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
              Τέλος, το επιθετικό στυλ οδήγησης (σπινάρισμα, απότομο φρενάρισμα) φθείρει σε πολύ μικρό διάστημα τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας και αυξάνει την κατανάλωση. 

              10 Εντολές για τη σωστή λειτουργία των ελαστικών

              Ο τρόπος οδήγησης και η ταχύτητα επηρεάζουν άμεσα τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.

              Ο τρόπος οδήγησης και η ταχύτητα επηρεάζουν άμεσα τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.

                1 Οι πιέσεις θα πρέπει να ελέγχονται κατά περιόδους όταν τα ελαστικά είναι κρύα. Μην αφαιρείτε αέρα όταν τα ελαστικά είναι ζεστά από την οδήγηση, αφού η πίεση είναι φυσιολογικό να αυξάνει σε επίπεδα πάνω από τις συνιστώμενες κρύες πιέσεις. 
                2 Τα ελαστικά πρέπει να αντικαθίστανται όταν έχουν φθαρεί μέχρι τους δείκτες φθοράς πέλματος.  
                3 Ελέγξτε την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου κατά περιόδους. Κακή ευθυγράμμιση φθείρει τα ελαστικά.  
                4 Ζυγοσταθμίστε τα ελαστικά κατά περιόδους ή απλά όταν υπάρχει κραδασμός. Ένα πέσιμο σε λακκούβα με ταχύτητα μπορεί να χαλάσει τη ζυγοστάθμιση.
                5 Όταν υπάρξει σύγκρουση και διάτρηση του ελαστικού, ελέγξτε και το εσωτερικό πλέγμα του (ο έλεγχος αυτός γίνεται από ειδικό).  
                6 Συμμορφωθείτε με τον κωδικό ταχύτητας και το δείκτη φορτίου κάθε ελαστικού, για δική σας ασφάλεια. 
                7 Καλό είναι τα χειμερινά ή τα αντιολισθητικά ελαστικά να τοποθετούνται σε πλήρη σετ (4άδα).  
                8 Ο τρόπος οδήγησης και η ταχύτητα επηρεάζουν άμεσα τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.  
                9 Ζητήστε από έναν πεπειραμένο μηχανικό να ελέγξει τη γενική κατάσταση των ελαστικών σας.
                10 Μην λησμονείτε τη ρεζέρβα και να την έχετε πάντα σε άριστη κατάσταση.

                FAQ

                Η επιλογή του σωστού ελαστικού είναι μια δύσκολη υπόθεση που συχνά φέρνει πονοκέφαλο στον οδηγό, αφού έχει να επιλέξει μεταξύ πολλών προτάσεων.

                Η επιλογή του σωστού ελαστικού είναι μια δύσκολη υπόθεση που συχνά φέρνει πονοκέφαλο στον οδηγό, αφού έχει να επιλέξει μεταξύ πολλών προτάσεων.

                  >> Τι ελαστικά να επιλέξω;
                  Η επιλογή του σωστού ελαστικού είναι μια δύσκολη υπόθεση που συχνά φέρνει πονοκέφαλο στον οδηγό, αφού έχει να επιλέξει μεταξύ πολλών προτάσεων. Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Για παράδειγμα, είναι άσκοπο να τοποθετήσετε ένα ελαστικό υπερύψηλων αποδόσεων, όταν κινείστε αποκλειστικά μέσα στην πόλη ή αντίστροφα. Έτσι, καλό είναι να συμβουλεύεστε τους ειδικούς πριν τοποθετήσετε μια νέα τετράδα. Επίσης, πρέπει να τηρείτε με ευλάβεια τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής, αφού σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά η ασφάλεια 
                  >> Κάθε πότε πρέπει να τα αλλάζω;
                  Πολλοί οδηγοί συνηθίζουν να αλλάζουν τα ελαστικά τους κατά το φθινόπωρο, πριν ξεκινήσουν τα πρωτοβρόχια, μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων, ή περίπου ανά τρία χρόνια. Σε κάθε περίπτωση αυτό είναι λάθος, αφού τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται όταν αρχίσουν να φθείρονται και χάνουν την απόδοσή τους. Για αυτό καλό είναι να συμβουλεύσετε τακτικά τους ειδικούς και να μην αφήνετε τα πράγματα στην τύχη ή το χρόνο…

                  Διαβάζοντας τα νούμερα στο πλάι των ελαστικών

                  Στο προφίλ ενός ελαστικού υπάρχουν αρκετές ενδείξεις και πολλά νούμερα που κάποιοι δε γνωρίζουν τι σημαίνουν.

                  Στο προφίλ ενός ελαστικού υπάρχουν αρκετές ενδείξεις και πολλά νούμερα που κάποιοι δε γνωρίζουν τι σημαίνουν.

                    Στο προφίλ ενός ελαστικού υπάρχουν αρκετές ενδείξεις και πολλά νούμερα που κάποιοι δε γνωρίζουν τι σημαίνουν. Αυτά όμως μαρτυρούν αρκετά «μυστικά» για την ποιότητα, την ηλικία και την αντοχή του ελαστικού. Σας μεταφράζουμε λοιπόν τις άγνωστες αυτές λέξεις, ώστε να γνωρίζετε τα πάντα για τα «πατούμενά» σας.
                    1. MANUFACTURE: Κατασκευαστής
                    2. TIRE NAME: Μοντέλο
                    3. MAX PRESS: Ένδειξη μέγιστης πίεσης
                    4. MAX LOAD: Ένδειξη μέγιστου φορτίου σύμφωνα με το DOT (Υπ. Μεταφορών Η.Π.Α.)
                    5. TREADWEAR: Δείκτης φθοράς
                    6. TRACTION: Δείκτης πρόσφυσης
                    7. TEMPERATURE: Δείκτης αποβολής θερμότητας
                    8. 215: Πλάτος πέλματος σε χλστ.
                    9. 65: Ύψος προφίλ ελαστικού (Ποσοστό αναλογίας του μεγέθους του πλαϊνού τμήματος, δια του πλάτους του πέλματος επί τοις εκατό)
                    10. R (Radial): Τύπος ελαστικού (κατασκευή με ακτινωτά λινά)
                    11. 15: Διάμετρος ζάντας σε ίντσες
                    12. 96: Δείκτης φορτίου
                    13. V: Δείκτης Ταχύτητας

                    Ποια είναι τα best sellers ελαστικά της ελληνικής αγοράς;

                    Τέλος, στοιχείο που χαρακτηρίζει όλα τα best sellers ελαστικά της ελληνικής αγοράς είναι η δυνατότητα χρήσης τους καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου και καλύπτοντας πολλαπλές ανάγκες.

                    Τέλος, στοιχείο που χαρακτηρίζει όλα τα best sellers ελαστικά της ελληνικής αγοράς είναι η δυνατότητα χρήσης τους καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου και καλύπτοντας πολλαπλές ανάγκες.

                      Στην αγορά δύο είναι οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις ελαστικών. Πρόκειται για τις 185/60 R14 και 205/55 R16 οι οποίες συναντώνται στις δημοφιλέστερες κατηγορίες οχημάτων, δηλαδή τα μικρά και τα μικρομεσαία. Από εκεί και πέρα, ψηλά στη λίστα επιλογής των οδηγών όσον αφορά στα ελαστικά που θα αγοράσουν, είναι αυτά που συνδυάζουν την οικονομία με τις καλές επιδόσεις, δηλαδή η συμπεριφορά στο βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα να είναι κορυφαία και παράλληλα να έχουν χαμηλή αντίσταση κύλισης και υψηλή χιλιομετρική απόδοση. 
                      Τέλος, στοιχείο που χαρακτηρίζει όλα τα best sellers ελαστικά της ελληνικής αγοράς είναι η δυνατότητα χρήσης τους καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου και καλύπτοντας πολλαπλές ανάγκες. 
                      Γιατί μπορεί στην Ευρώπη να χιονίζει και για τρεις μήνες να φορούν αποκλειστικά χειμερινά ελαστικά, στην Ελλάδα όμως αυτό δεν συμβαίνει και για το λόγο αυτό οι οδηγοί προτιμούν ελαστικά με all around ικανότητες.

                      Κοινοποίησέ το »