ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Μα τι γίνεται με τις εισαγωγές τελειωμένων ελαστικών από τις χώρες της Ευρώπης;

Μα τι γίνεται με τις εισαγωγές "τελειωμένων" ελαστικών από τις χώρες της Ευρώπης;

Η Ελλάδα...νεκροταφείο ελαστικών;

11.885 Επισκέψεις στο άρθρο

Εσείς ξέρετε ότι μπορείτε με μισά λεφτά από τα καινούργια να αγοράσετε μεταχειρισμένα ελαστικά; Ξέρετε ότι τα ελαστικά αυτά εισάγονται από την Ευρώπη για χρήση στην Ελλάδα; Και δεν σας ενοχλεί ότι εκτός από νεκροταφείο αυτοκινήτων γινόμαστε και νεκροταφείο ελαστικών;

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Δε μας έφταναν όλα τα παλιά ντίζελ κατασκευής μέχρι το 2011, που δεν πληρούν νόρμες Euro5 και έρχονται και πωλούνται ως «σωτήρες» στην Ελλάδα και κινούνται παράνομα στους δρόμους μας. Δε μας έφταναν τα γυρισμένα χιλιόμετρα σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα πρώην λήζινγκ της Ευρώπης που με μαγικό τρόπο βρέθηκαν να έχουν κάνει λιγότερα από 15.000χλμ το χρόνο. Τώρα εκτός από τη σαβούρα της Ευρώπης, εισάγουμε και τα χρησιμοποιημένα τους λάστιχα.

Κοινοποίησέ το »

 
Και έτσι μπορείς τώρα να αγοράσεις ελαστικά με πέλμα βάθους 5 χιλιοστών, πολύ πάνω από το όριο, σε τιμές κοντά στο μισό των καινούργιων. Και εκ πρώτης θα αναρωτηθείς «πού το πρόβλημα». Και όμως υπάρχει.

Πως γίνεται αυτά τα μεταχειρισμένα ελαστικά να έχουν τόσο πολύ πέλμα; Είναι τρελοί οι Γερμανοί, οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί και τα αλλάζουν τόσο νωρίς; Οι δικαιολογίες πολλές, φυσικά. Ότι πρόκειται για ελαστικά σε αυτοκίνητα λήζινγκ με λίγα χιλιόμετρα που αλλάζουν λόγω παλαιότητας (θα είναι τα ίδια αυτοκίνητα που έρχονται με μηδέν χιλιόμετρα «μαγικά»). Ότι είναι λάστιχα από εταιρικά αυτοκίνητα που αλλάζουν βάσει πίνακα συντήρησης και όχι χρήσης. Ότι είναι λάστιχα από αυτοκίνητα εκθεσιακά ή τεστ ντράιβ που αλλάζονται όταν πωλείται τελικά το αυτοκίνητο. Δικαιολογίες υπάρχουν πολλές.

Όμως υπάρχει μία λεπτομέρεια που αρκεί. Τα λάστιχα αυτά, στην πλειοψηφία τους, είναι χειμερινά. Έχουν δηλαδή συχνά δείκτη M+S, που σημαίνει ότι είναι χιονολάστιχα. Έχουν δηλαδή καινούργια πολύ μεγαλύτερο βάθος πέλματος, όμως παύουν να λειτουργούν στο χιόνι ικανοποιητικά όταν φτάσουν 5 ή έξι χιλιοστά βάθους.

Αυτό το βάθος φυσικά είναι αρκετό, και έτσι αυτά τα λάστιχα, παρότι δεν αποδίδουν καλά στο χιόνι, μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα στην Ελλάδα. Νόμιμα ναι. Ασφαλώς όμως;

Βλέπεις το χιονολάστιχο στη ζέστη που επικρατεί 9 στους 12 μήνες της Ελλάδας δεν είναι ότι καλύτερο. Η γόμμα του είναι μαλακή και στους καμμένους δρόμους-καθρέφτες της Ελλάδας μπορεί να θεωρηθεί ότι θα έχει αρκετή πρόσφυση, όμως σύντομα θα «καεί» αφού δεν είναι φτιαγμένη για υψηλές θερμοκρασίες. Αυτά τα λάστιχα δεν ξέρει κανείς πόσο ασφαλή είναι.

Γεμίζουν όμως τους ελληνικούς δρόμους, αφού είναι φθηνά και νόμιμα, και με τον στόλο των αυτοκινήτων να είναι παλιός κανείς δεν θέλει να δίνει λεφτά για ελαστικά περισσότερα από την αξία του αυτοκινήτου του.

Εσείς όμως τι λέτε; Τα έχετε δοκιμάσει; Το έχετε σκεφτεί να τα βάλετε; Και από ασφάλεια; Τα εμπιστεύεστε; Μήπως είναι χειμερινά; Και πόση διαφορά στην τιμή είχαν; Αξίζουν τον κόπο και τελικά πως νοιώθετε πως σε εσάς πάλι κάποιος ξεφορτώνεται τη σαβούρα του;  
 

Κοινοποίησέ το »