Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ρίσκάρεις τη ζωή σου και πετάς τα λεφτά σου όταν κυκλοφορείς με ακατάλληλα ελαστικά. Δες τι (απ)έδειξε η Μεγάλη Έρευνα του AutoΤρίτη!

Ρίσκάρεις τη ζωή σου και πετάς τα λεφτά σου όταν κυκλοφορείς με ακατάλληλα ελαστικά. Δες τι (απ)έδειξε η Μεγάλη Έρευνα του AutoΤρίτη!

Τα ελαστικά με την πάροδο του χρόνου χάνουν φυσιολογικά ένα μέρος της πίεσής τους, ακόμα και αν το αυτοκίνητο σας είναι ακίνητο.

Τα ελαστικά με την πάροδο του χρόνου χάνουν φυσιολογικά ένα μέρος της πίεσής τους, ακόμα και αν το αυτοκίνητο σας είναι ακίνητο.

Δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αν βάλαμε σωστή πίεση στα ελαστικά μια φορά. Απαιτείται συνεχής έλεγχος της πίεσης των ελαστικών.

Δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αν βάλαμε σωστή πίεση στα ελαστικά μια φορά. Απαιτείται συνεχής έλεγχος της πίεσης των ελαστικών.

Τα φθαρμένα ελαστικά, όπως ακριβώς και τα ξεφούσκωτα αυξάνουν την απόσταση ακινητοποίησης σε ένα απότομο φρενάρισμα, ενώ παράλληλα μειώνουν και το κράτημα του αυτοκινήτου.

Τα φθαρμένα ελαστικά, όπως ακριβώς και τα ξεφούσκωτα αυξάνουν την απόσταση ακινητοποίησης σε ένα απότομο φρενάρισμα, ενώ παράλληλα μειώνουν και το κράτημα του αυτοκινήτου.

Το άζωτο έχει μεγαλύτερα μόρια συγκριτικά με τον αέρα και έτσι τα μόριά του δεν δραπετεύουν το ίδιο εύκολα από το ελαστικό.

Το άζωτο έχει μεγαλύτερα μόρια συγκριτικά με τον αέρα και έτσι τα μόριά του δεν δραπετεύουν το ίδιο εύκολα από το ελαστικό.

Η απώλεια αέρα έχει υπολογιστεί πως συντελείται με ρυθμό περίπου 0,1 bar ή 1,45 psi (λίβρα ανά τετραγωνική ίντσα) το μήνα.

Η απώλεια αέρα έχει υπολογιστεί πως συντελείται με ρυθμό περίπου 0,1 bar ή 1,45 psi (λίβρα ανά τετραγωνική ίντσα) το μήνα.

  • Ρίσκάρεις τη ζωή σου και πετάς τα λεφτά σου όταν κυκλοφορείς με ακατάλληλα ελαστικά. Δες τι (απ)έδειξε η Μεγάλη Έρευνα του AutoΤρίτη!
  • Τα ελαστικά με την πάροδο του χρόνου χάνουν φυσιολογικά ένα μέρος της πίεσής τους, ακόμα και αν το αυτοκίνητο σας είναι ακίνητο.
  • Δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αν βάλαμε σωστή πίεση στα ελαστικά μια φορά. Απαιτείται συνεχής έλεγχος της πίεσης των ελαστικών.
  • Τα φθαρμένα ελαστικά, όπως ακριβώς και τα ξεφούσκωτα αυξάνουν την απόσταση ακινητοποίησης σε ένα απότομο φρενάρισμα, ενώ παράλληλα μειώνουν και το κράτημα του αυτοκινήτου.
  • Το άζωτο έχει μεγαλύτερα μόρια συγκριτικά με τον αέρα και έτσι τα μόριά του δεν δραπετεύουν το ίδιο εύκολα από το ελαστικό.
  • Η απώλεια αέρα έχει υπολογιστεί πως συντελείται με ρυθμό περίπου 0,1 bar ή 1,45 psi (λίβρα ανά τετραγωνική ίντσα) το μήνα.

Μεγάλη έρευνα AutoΤρίτη: 8 στους 10 με επικίνδυνα λάστιχα

43.992 Επισκέψεις στο άρθρο

Το 80% των οδηγών κυκλοφορούν με ακατάλληλα ελαστικά, φθαρμένα ή με λάθος πίεση, μειώνοντας δραματικά τα επίπεδα της ενεργητικής ασφάλειας και αυξάνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Όπως έδειξαν οι δοκιμές μας, τα φθαρμένα ελαστικά αυξάνουν την απόσταση φρεναρίσματος μέχρι και 21%, ενώ τα ξεφούσκωτα αυξάνουν την κατανάλωση κατά 20% και επιμηκύνουν τα φρενάρισμα μέχρι 3 μέτρα.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Η καταλληλότητα των ελαστικών και η σωστή λειτουργία τους εξαρτάται από 2 απλά πράγματα: να μην φαγωθεί το πέλμα τους και να έχουν σωστή πίεση αέρα. 

Τα ελαστικά με την πάροδο του χρόνου χάνουν φυσιολογικά ένα μέρος της πίεσής τους, ακόμα και αν το αυτοκίνητο σας είναι ακίνητο.

Τα ελαστικά με την πάροδο του χρόνου χάνουν φυσιολογικά ένα μέρος της πίεσής τους, ακόμα και αν το αυτοκίνητο σας είναι ακίνητο.

Κοινοποίησέ το »


Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου σας με το οδόστρωμα είναι τα ελαστικά, συνεπώς αυτά ορίζουν την συμπεριφορά του στο δρόμο; Η πρόσφυση, η επιτάχυνση, το κράτημα, η άνεση κ.ο.κ. καθορίζονται από τη μικρή επιφάνεια των τεσσάρων ελαστικών, ίσης με το μέγεθος ενός σφουγγαριού κουζίνας, που ακουμπούν στο δρόμο και που διατηρούν το αυτοκίνητο σταθερό στην πορεία του. 
 
Αυτομάτως λοιπόν καταλαβαίνει κανείς πως η ασφάλεια οδηγού και επιβατών, αλλά και των άλλων εποχούμενων ή πεζών, που κινούνται γύρω μας είναι άμεσα εξαρτώμενη από τα λάστιχα που έχουμε. Και φυσικά όχι μόνο η ασφάλεια, αλλά και η τσέπη μας, αφού και η κατανάλωση καυσίμων επηρεάζεται άμεσα από τα αυτά. 
 
Τα ελαστικά χάνουν 1,5 psi αέρα το μήνα

Τα ελαστικά με την πάροδο του χρόνου χάνουν φυσιολογικά ένα μέρος της πίεσής τους, ακόμα και αν το αυτοκίνητο σας είναι ακίνητο, καθώς η φύση του αέρα είναι έτσι που τα μόρια του ξεφεύγουν.
 
Αυτή η απώλεια αέρα έχει υπολογιστεί πως συντελείται με ρυθμό περίπου 0,1 bar ή 1,45 psi (λίβρα ανά τετραγωνική ίντσα) το μήνα, η οποία είναι τόσο μικρή και λαμβάνει χώρα σταδιακά που ο οδηγός, όσο έμπειρος και αν είναι, είναι αδύνατο να το αντιληφθεί. 
 
Φυσικά η απώλεια ενδέχεται να είναι μεγαλύτερη αν διανύετε συχνά μεγάλες αποστάσεις, οδηγείτε σε ανώμαλα οδοστρώματα και αν μεταφέρετε βαριά φορτία, καθώς επίσης και σε υψηλότερες θερμοκρασίες. 
 
Αρνητικές επιπτώσεις σε τσέπη και ασφάλεια

Η οδήγηση με ελαστικά που έχουν λάθος πίεση πολλαπλασιάζει την πιθανότητα εμπλοκής μας σε κάποιο ατύχημα, αφού αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης σε ένα απότομο φρενάρισμα, ενώ παράλληλα μειώνει και το κράτημα του αυτοκινήτου. Εξάλλου, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, υπολογίζεται πως 1 στα 10 ατυχήματα οφείλεται σε λανθασμένη πίεση ελαστικών. Φυσικά στο συγκεκριμένο τομέα, τις ίδιες και ακόμα χειρότερες αρνητικές επιπτώσεις έχουν και τα φθαρμένα ελαστικά. 
 
Οδηγώντας όμως με ελαστικά, που έχουν λάθος πίεση δεν είναι μόνο επικίνδυνο, αλλά επίσης ασύμφορο για την τσέπη και το περιβάλλον μιας και το αυτοκίνητο καταναλώνει επιπλέον καύσιμο και κατά συνέπεια επιβαρύνει σημαντικά με εκπομπές CO2 την ατμόσφαιρα. Πάλι, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια, η ζημιά στην τσέπη σας από την κατανάλωση μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 360 ευρώ το χρόνο. Μάλιστα αν σε αυτό συνυπολογίσουμε και τον παράγοντα της πρόωρης φθοράς των ελαστικών, τότε το κόστος αυξάνεται ακόμα περισσότερο. Όπως έχει υπολογιστεί αν το ελαστικό έχει 20% χαμηλότερη πίεση, η χιλιομετρική του απόδοση μειώνεται κατά 30%.
 
Γι¶ αυτό δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αν βάλαμε σωστή πίεση στα ελαστικά μια φορά. Απαιτείται συνεχής έλεγχος της πίεσης των ελαστικών με ρυθμό τουλάχιστον μία φορά κάθε 15 μέρες και οπωσδήποτε πριν από κάθε ταξίδι.

Μέτρηση πάντα με ΚΡΥΑ ελαστικά

Την πίεση των ελαστικών την μετράμε όταν τα λάστιχα είναι ΚΡΥΑ (όχι εξωτερικά το λάστιχο αλλά εσωτερικά ο αέρας) για μία απόσταση 3 χιλιομέτρων από το ξεκίνημα του αυτοκινήτου το πρωί ή σε ταξίδι εάν σταματήσετε για περίπου 2-3 ώρες). Όταν θερμανθούν τα ελαστικά ανεβαίνει η πίεση κατά 4-5 psi. Δηλαδή εάν μετρήσετε την πίεση του ελαστικού με ζεστό τον αέρα και ο κατασκευαστής συνιστά 32 psi θα πρέπει να έχετε πίεση 32+5 = 37 psi.

Η λύση του αζώτου

Η επιλογή της χρήσης καθαρού αζώτου αντί για αέρα είναι μια καλή επιλογή για όσους θέλουν το καλύτερο από τα ελαστικά τους. Με το άζωτο η πίεση διατηρείται σταθερή για αρκετό χρόνο, ενώ επίσης δε διαφοροποιείται η θερμοκρασία του (ζεστά και κρύα ελαστικά) και έχει καλύτερη συμπεριφορά σε γρήγορους ρυθμούς. Βέβαια, από την άλλη, δεν τον βρίσκεις παντού και έχει κάποιο κόστος.

Εφαρμόζετε πάντα την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής

Η σωστή πίεση για τα ελαστικά βρίσκεται σε ειδικά αυτοκόλλητα, είτε στην πόρτα του οδηγού (φώτο), είτε στο καπάκι της τάπας της βενζίνης.

Η σωστή πίεση για τα ελαστικά βρίσκεται σε ειδικά αυτοκόλλητα, είτε στην πόρτα του οδηγού (φώτο), είτε στο καπάκι της τάπας της βενζίνης.

    Είναι το πιο εύκολο πράγμα και σίγουρα δε γίνεται με το… μάτι. Η σωστή πίεση για τα ελαστικά αναγράφεται τόσο στο Εγχειρίδιο Κατόχου Οχήματος, όσο και σε ειδικά αυτοκόλλητα πινακίδια, που υπάρχουν είτε στην πόρτα του οδηγού, είτε στο καπάκι της τάπας της βενζίνης. Εκεί θα βρείτε την πίεση για όλες τις συνθήκες οδήγησης (από φορτίο με 1 άτομο και ελάχιστες αποσκευές μέχρι 5 άτομα και πλήρες φορτίο), αλλά και για τις διαστάσεις ελαστικών που είναι το αυτοκίνητο διαθέσιμο από το εργοστάσιο. Στα περισσότερα αυτοκίνητα η πίεση των εμπρός και πίσω ελαστικών είναι διαφορετική.

    Σύστημα ελέγχου αέρα (TMPS)

    Το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών στέλνει σε πραγματικό χρόνο και ασύρματα δεδομένα στον πίνακα οργάνων για την πίεση των ελαστικών.

    Το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών στέλνει σε πραγματικό χρόνο και ασύρματα δεδομένα στον πίνακα οργάνων για την πίεση των ελαστικών.

      Από την 1η Νοεμβρίου 2014, μαζί με το γνωστό μας ESP όλα τα καινούργια αυτοκίνητα, που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι υποχρεωτικό να διαθέτουν στάνταρ σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών (TMPS ή Tire Monitor Pressure System). Ειδικοί αισθητήρες ενσωματώνονται στο εσωτερικό ή κοντά στην βαλβίδα του ελαστικού και με ιδιαίτερη ακρίβεια στέλνουν σε πραγματικό χρόνο και ασύρματα δεδομένα στον πίνακα οργάνων για την πίεση των ελαστικών (συνήθως όταν η πίεση μειωθεί πάνω από 10% από την προβλεπόμενη). Η μπαταρία του αισθητήρα διαρκεί 6-7 χρόνια (πράγμα που εξαντλεί σχεδόν κάθε περιθώριο χρήσης του ελαστικού μέχρι την ώρα της αντικατάστασής του). Ο οδηγός έχει οπτική ένδειξη για το ποιο ή ποια ελαστικά έχουν χαμηλότερη του κανονικού πίεση.

      Πως επηρεάζεται το κράτημα

      Πίεση 2,5 bar και 0 χλμ./ώρα

      Πίεση 2,5 bar και 0 χλμ./ώρα

      Πίεση 2,5 bar και 100 χλμ./ώρα

      Πίεση 2,5 bar και 100 χλμ./ώρα

      Πίεση 2,0 bar και 100 χλμ./ώρα

      Πίεση 2,0 bar και 100 χλμ./ώρα

      Πίεση 1,5 bar και 100 χλμ./ώρα

      Πίεση 1,5 bar και 100 χλμ./ώρα

      • Πίεση 2,5 bar και 0 χλμ./ώρα
      • Πίεση 2,5 bar και 100 χλμ./ώρα
      • Πίεση 2,0 bar και 100 χλμ./ώρα
      • Πίεση 1,5 bar και 100 χλμ./ώρα

      Η πλευρική πρόσφυση και κατά συνέπεια το κράτημα εξαρτάται από το μέγεθος και το σχήμα της επιφάνειας επαφής, καθώς και την εγκάρσια ακαμψία του ελαστικού. Αυτοί οι παράγοντες είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την πίεση του ελαστικού. Για κάθε 0,5 bar που μειώνεται η πίεση χάνεται το μισό του εμβαδού της επιφάνειας επαφής του ελαστικού. Έτσι αυτό το έλλειμμα πίεσης που δημιουργείται στον εμπρός άξονα, κάνει, στις περισσότερες περιπτώσεις το όχημα να υποστρέφει (να στρίβει λιγότερο από ότι χρειάζεται και να τείνει να φύγει ευθεία) και αντίστοιχα το έλλειμμα πίεσης στον πίσω άξονα, κάνει, στις περισσότερες περιπτώσεις το όχημα να υπερστρέφει (να στρίβει περισσότερο από ότι χρειάζεται και το πίσω μέρος να τείνει να ξεπεράσει το μπροστά μέρος). Επίσης ένα ελλιπώς φουσκωμένο ελαστικό προκαλεί αύξηση του κινδύνου υδρολίσθησης στο βρεγμένο οδόστρωμα.

      Ελέγξτε τη φθορά και αντικαταστήστε τα όταν πρέπει

      Με ένα μετρητή βάθους πέλματος μετρήστε το βάθος τόσο στην εσωτερική όσο και στην εξωτερική πλευρά του πέλματος.

      Με ένα μετρητή βάθους πέλματος μετρήστε το βάθος τόσο στην εσωτερική όσο και στην εξωτερική πλευρά του πέλματος.

        Ο έλεγχος των ελαστικών σας θα πρέπει να γίνεται μια φορά το μήνα και πάντα πριν από κάθε ταξίδι. Αναζητήστε κοψίματα στο πέλμα ή τα πλαϊνά, εξογκώματα στα πλαϊνά, πετραδάκια και ξένα σώματα παγιδευμένα μέσα στα αυλάκια του πέλματος (τα οποία θα πρέπει να αφαιρεθούν) και αντικαταστήστε τα καπάκια βαλβίδων που έχουν χαθεί. 

        Το μεγάλο ρεπορτάζ-αυτοψία του autoΤρίτη

        Το μεγάλο ρεπορτάζ του AutoΤρίτη έγινε σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων, στο οποίο ελέγξαμε όλα τα αυτοκίνητα που σταμάτησαν να βάλουν καύσιμα.

        Το μεγάλο ρεπορτάζ του AutoΤρίτη έγινε σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων, στο οποίο ελέγξαμε όλα τα αυτοκίνητα που σταμάτησαν να βάλουν καύσιμα.

        Η ισχνή πλειοψηφία των οδηγών αλλάζει τα ελαστικά του σε λιγότερο από τα 3 προβλεόμενα χρόνια ή 45.000 χλμ..

        Η ισχνή πλειοψηφία των οδηγών αλλάζει τα ελαστικά του σε λιγότερο από τα 3 προβλεόμενα χρόνια ή 45.000 χλμ..

        25% των οδηγών είναι αυτοί που είχαν ενημερωθεί-κοιτάξει τι πίεση ορίζει ο

        25% των οδηγών είναι αυτοί που είχαν ενημερωθεί-κοιτάξει τι πίεση ορίζει ο

        Ζητήσαμε από τους οδηγούς να μας απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο που αφορούσε τα ελαστικά, καταγράφοντας κάθε απάντηση.

        Ζητήσαμε από τους οδηγούς να μας απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο που αφορούσε τα ελαστικά, καταγράφοντας κάθε απάντηση.

        Το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν

        Το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν

        • Το μεγάλο ρεπορτάζ του AutoΤρίτη έγινε σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων, στο οποίο ελέγξαμε όλα τα αυτοκίνητα που σταμάτησαν να βάλουν καύσιμα.
        • Η ισχνή πλειοψηφία των οδηγών αλλάζει τα ελαστικά του σε λιγότερο από τα 3 προβλεόμενα χρόνια ή 45.000 χλμ..
        • 25% των οδηγών είναι αυτοί που είχαν ενημερωθεί-κοιτάξει τι πίεση ορίζει ο
        • Ζητήσαμε από τους οδηγούς να μας απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο που αφορούσε τα ελαστικά, καταγράφοντας κάθε απάντηση.
        • Το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν

        Το περιοδικό AutoΤρίτη πραγματοποίησε ρεπορτάζ σχετικά με την καταλληλότητα των ελαστικών. Έτσι πήγαμε σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων και ελέγξαμε όσα αυτοκίνητα σταμάτησαν για να βάλουν καύσιμα, ενώ ζητήσαμε και από τους οδηγούς να μας απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο που αφορούσε τα ελαστικά, καταγράφοντας κάθε απάντηση. Σε κάθε επιβατικό αυτοκίνητο λοιπόν, μετρήσαμε την πίεση του αέρα των ελαστικών και την κατάσταση που βρισκόταν το πέλμα τους. Το ποσοστό των αυτοκινήτων που πληρούσαν και τις δύο προϋποθέσεις ήταν μόλις 20%. Νούμερο αποθαρυντικό. Με άλλα λόγια λοιπόν, το 80% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους είναι επικίνδυνα.

        Έως 366 ευρώ/έτος περισσότερα σε καύσιμα και έως 3,1 μ. παραπάνω στο φρενάρισμα με μειωμένη πίεση στα ελαστικά!

        Έως 366 ευρώ/έτος περισσότερα σε καύσιμα και έως 3,1 μ. παραπάνω  στο φρενάρισμα με μειωμένη πίεση στα ελαστικά!

          Η χαμηλή πίεση του αέρα επηρεάζει αρνητικά την αντίσταση κύλισης του ελαστικού και για να διαπιστώσουμε στην πράξη λοιπόν πόσο επηρεάζονται η κατανάλωση και το φρενάρισμα με μειωμένη πίεση αέρα, αποφασίσαμε να κάνουμε μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες. Αυτές έδειξαν αύξηση της μέσης κατανάλωσης έως και 1,6 λτ./100 χλμ. αλλά και έως 3,1 μέτρου στην απόσταση φρεναρίσματος, απόσταση ικανή να σκοτώσει ένα πεζό. Αναλυτικότερα:

          Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά

          Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν η Citroen C4 1,2 PureTech 130 ίππων.

          Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν η Citroen C4 1,2 PureTech 130 ίππων.

          Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά
          Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά
          Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά
          • Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν η Citroen C4 1,2 PureTech 130 ίππων.
          • Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά
          • Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά
          • Έως και 10 μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος με φθαρμένα ελαστικά

          Όταν το πέλμα του ελαστικού φθείρεται, χάνει την ικανότητα πρόσφυσης στο δρόμο με αποτέλεσμα να αυξάνονται δραματικά οι αποστάσεις ακινητοποίησης. Αυτό αποδεικνύεται στο τεστ φρεναρίσματος που πραγματοποιήσαμε με φθαρμένα ελαστικά.

          Πως κάναμε τις δοκιμές

          Σε κάθε αυτοκίνητο έγιναν 3 μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης: με κανονική πίεση ελαστικών σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, με μειωμένη πίεση κατά 0,3 bar και τέλος μία με μειωμένη πίεση

          Σε κάθε αυτοκίνητο έγιναν 3 μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης: με κανονική πίεση ελαστικών σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, με μειωμένη πίεση κατά 0,3 bar και τέλος μία με μειωμένη πίεση κατά 0,5 bar σε κάθε ελαστικό.

          Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

          Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

          Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

          Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

          • Σε κάθε αυτοκίνητο έγιναν 3 μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης: με κανονική πίεση ελαστικών σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, με μειωμένη πίεση κατά 0,3 bar και τέλος μία με μειωμένη πίεση
          • Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης
          • Τα ηλεκτρονικά μας όργανα κατέγραψαν τις διαφορές στις αποστάσεις φρεναρίσματος και στην αύξηση της κατανάλωσης

          Για να διαπιστώσουμε στην πράξη όλα τα παραπάνω και για να αναδείξουμε το μέγεθος του προβλήματος αποφασίσαμε να πάρουμε μερικά δημοφιλή μοντέλα όλων των κατηγοριών και να διεξάγουμε μετρήσεις φρεναρίσματος και κατανάλωσης με σωστές και χαμηλές πιέσεις ελαστικών. Από την μικρή κατηγορία το μοντέλο της δοκιμής ήταν το βενζινοκίνητο VW Polo 1,0 TSI ΒlueMotion, από τη μικρομεσαία κατηγορία επιλέξαμε το νέο πετρελαιοκίνητο Opel Astra 1,6 CDTi 136 PS και τέλος από τα crossover τι άλλο θα μπορούσαμε να βάλουμε πέρα από το κορυφαίο σε πωλήσεις Nissan Qashqai στην έκδοση με τον 1,2 DIG-T βενζινοκινητήρα 115 ίππων. 

          Κοινοποίησέ το »