Περιττά έξοδα τέλος με ζυγοστάθμιση!
5.112 Επισκέψεις στο άρθρο
Δες τώρα γιατί θα γλιτώνεις χρήματα κάνοντας τακτικά ζυγοστάθμιση και πόσο επικίνδυνο είναι να την αμελείς!
Κάνοντας την τακτικά, εξοικονομείς λεφτά.
Μια λανθασμένη αντιστοιχία βάρους μεταξύ ελαστικού και ζάντας, είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί, αφού οι φθορές στα ελαστικά από το χρόνο και τη χρήση, συχνά αλλάζει τα δεδομένα.
Ακόμη και μια ελάχιστη διαφορά βάρους άλλωστε, είναι ικανή να προκαλέσει κραδασμούς, έστω και μικρής έντασης, οι οποίοι όμως, όταν επαναλαμβάνονται μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερα προβλήματα, που επηρεάζουν και την ασφάλεια στην οδήγηση.
Είναι επικίνδυνο να την αμελείς.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και μια μικρή διαφορά βάρους, της τάξης των 5 γραμμαρίων, αν το αυτοκίνητο τρέχει με 100 χλμ/ώρα, «μεταφράζεται» σε 4 στροφές το δευτερόλεπτο ή 14,000 κραδασμούς την ώρα, με αποτέλεσμα το τιμόνι του αυτοκινήτου, να τρέμει σε αξιοσημείωτο βαθμό.
Εκτός από μια γενική αίσθηση κραδασμού του οχήματος από μία ταχύτητα και μετά, όμως, η λανθασμένη ζυγοστάθμιση, μπορεί να οδηγήσει και σε αυξημένες φθορές στα μηχανικά μέρη, το σύστημα διεύθυνσης αλλά και στα ελαστικά του αυτοκινήτου, μεγεθύνοντας το πρόβλημα.
Κοστίζει λιγότερο από 30 ευρώ.
Πηγαίνοντας λοιπόν σε ένα συνεργείο της επιλογής σας και με ένα πολύ μικρό κόστος που συνήθως δεν ξεπερνά τα 20-25 ευρώ, μπορείτε να κάνετε μία σωστή ζυγοστάθμιση που θα εξαλείψει όλους τους κραδασμούς, που μπορούν να προκληθούν από μια λανθασμένη αντιστοιχία βάρους.
Tip: Ακόμη κι αν δεν έχει διαπιστωθεί κάποιος κραδασμός, ο έλεγχος της ζυγοστάθμισης, καλό θα είναι να γίνεται κάθε 8 με 10.000 χλμ, αλλά και κάθε φορά, που αγοράζουμε καινούρια ελαστικά ή κάνουμε κάποια αλλαγή στα ελαστικά το αυτοκινήτου μας.
Μια λανθασμένη αντιστοιχία βάρους μεταξύ ελαστικού και ζάντας, είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθεί, αφού οι φθορές στα ελαστικά από το χρόνο και τη χρήση, συχνά αλλάζει τα δεδομένα.
Ακόμη και μια ελάχιστη διαφορά βάρους άλλωστε, είναι ικανή να προκαλέσει κραδασμούς, έστω και μικρής έντασης, οι οποίοι όμως, όταν επαναλαμβάνονται μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερα προβλήματα, που επηρεάζουν και την ασφάλεια στην οδήγηση.
Είναι επικίνδυνο να την αμελείς.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και μια μικρή διαφορά βάρους, της τάξης των 5 γραμμαρίων, αν το αυτοκίνητο τρέχει με 100 χλμ/ώρα, «μεταφράζεται» σε 4 στροφές το δευτερόλεπτο ή 14,000 κραδασμούς την ώρα, με αποτέλεσμα το τιμόνι του αυτοκινήτου, να τρέμει σε αξιοσημείωτο βαθμό.
Εκτός από μια γενική αίσθηση κραδασμού του οχήματος από μία ταχύτητα και μετά, όμως, η λανθασμένη ζυγοστάθμιση, μπορεί να οδηγήσει και σε αυξημένες φθορές στα μηχανικά μέρη, το σύστημα διεύθυνσης αλλά και στα ελαστικά του αυτοκινήτου, μεγεθύνοντας το πρόβλημα.
Κοστίζει λιγότερο από 30 ευρώ.
Πηγαίνοντας λοιπόν σε ένα συνεργείο της επιλογής σας και με ένα πολύ μικρό κόστος που συνήθως δεν ξεπερνά τα 20-25 ευρώ, μπορείτε να κάνετε μία σωστή ζυγοστάθμιση που θα εξαλείψει όλους τους κραδασμούς, που μπορούν να προκληθούν από μια λανθασμένη αντιστοιχία βάρους.
Tip: Ακόμη κι αν δεν έχει διαπιστωθεί κάποιος κραδασμός, ο έλεγχος της ζυγοστάθμισης, καλό θα είναι να γίνεται κάθε 8 με 10.000 χλμ, αλλά και κάθε φορά, που αγοράζουμε καινούρια ελαστικά ή κάνουμε κάποια αλλαγή στα ελαστικά το αυτοκινήτου μας.