Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Είναι σήμερα το υγραέριο η σίγουρη λύση για μείωση του κόστους 
μετακίνησης;

Είναι σήμερα το υγραέριο η σίγουρη λύση για μείωση του κόστους μετακίνησης;

Όταν μιλάμε για υγραέριο, εσείς έχετε ακόμη επιφυλάξεις;

21.721 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να μειώσετε το κόστος μετακίνησης χωρίς να αλλάξετε αυτοκίνητο; Σε αυτή την ερώτηση, προς το παρόν υπάρχει μία μόνο απάντηση: το υγραέριο. Υπάρχουν όμως λόγοι που σας κρατούν πίσω;

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Αφού οι συζητήσεις που «καίνε» περισσότερο σε αυτήν εδώ τη στήλη έχουν να κάνουν με την οικονομία, είτε από την κατανάλωση, είτε από την απαξίωση, είτε ακόμη και από την ανθεκτικότητα και αντοχή των νέων μοντέλων, μήπως θα πρέπει να δούμε ποιες είναι οι επιλογές; 

Εφόσον η αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν είναι στα άμεσα σχέδιά σας, ο μόνος τρόπος για να πετύχετε μείωση της κατανάλωσης που μπορεί να φτάσει μέχρι και το μισό, σε σχέση με ότι καίει σήμερα το αυτοκίνητο, είναι η εγκατάσταση συστήματος καυσίμου υγραερίου. 
Αυτό που ξεχνάμε πολλές φορές, είναι ότι τα αυτοκίνητα που είναι πέντε ετών και άνω, ανήκουν σε μια προηγούμενη γενιά. Σε μια γενιά που εξελίχθηκε χωρίς να έχει υπόψη της το διοξείδιο του άνθρακα και την τιμή της βενζίνης κοντά στα δύο ευρώ το λίτρο.
Σαφώς, η υπόλοιπη εξέλιξη των αυτοκινήτων, μπορεί να μην προδίδει την διαφορά, αφού παραμένουν ασφαλή και μπορεί να έχουν όλα εκείνα τα συστήματα που διαθέτουν και τα σημερινά μοντέλα. Όμως ο τρόπος που χρησιμοποιούν το καύσιμο είναι διαφορετικός. 
Βενζινοκινητήρες της αρχής της περασμένης δεκαετίας, είχαν καταναλώσεις (στα χαρτιά) που δεν έπεφταν κάτω από 8 λτ./100 χλμ. Σήμερα τα ίδια μοντέλα καίνε πέντε ή το πολύ 6 λίτρα τα εκατό. Οι συγκρίσεις είναι χαώδεις. Και η διαφορά που θα κάνει ένα νέο αυτοκίνητο είναι τεράστια.
Τέτοια διαφορά, όμως, αν όχι και μεγαλύτερη, μπορεί να πετύχει το υγραέριο. Σίγουρα μιλάμε για μετατροπή, όμως αυτές οι μετατροπές δεν είναι «ελληνικές πατέντες» όπως κάτι τούρμπο βελτιώσεις πριν δέκα χρόνια. Είναι συστήματα που εξελίσσονται από εταιρείες κολοσσούς σε εκατομμύρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, με τεχνογνωσία σε όλους τους κινητήρες της αγοράς. Και ειδικά στους παλαιότερους, με τους οποίους έχουν δοκιμαστεί επανειλημμένως. 
Και όσο αυξάνεται η δημοφιλία τους, πέφτει και η τιμή. Και ειδικά για την Ελλάδα, βελτιώνεται και η κατάρτιση και αυξάνεται η εμπειρία των συνεργείων τοποθέτησης. Μπορεί πριν δύο ή τρία χρόνια να ήταν μόνο μια χούφτα ανθρώπων που κατείχε την τεχνολογία, σήμερα όμως, με την διείσδυση του υγραερίου, οι εγκαταστάτες ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, ενώ αν έχουν επιφυλάξεις (σε νέα μοτέρ κυρίως) δεν διστάζουν να το πουν.
Η Ελλάδα έχει γίνει σημαντική αγορά για τα συστήματα που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα και έτσι οι εγκαταστάτες έχουν άμεση επαφή με τα εργοστάσια που με τη σειρά τους συνεργάζονται με τους κατασκευαστές για σύγκλιση και συμβατότητα των τεχνολογιών.
Αν λοιπόν η τεχνογνωσία είναι συμπαγής, η εμπειρία μεγάλη και το κόστος μικρό, υπάρχει άλλος λόγος που να σας κρατάει πίσω; Ποιος; 

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »