Αν δεις κάτι από αυτά πήγαινε αμέσως στο συνεργείο!
4.499 Επισκέψεις στο άρθρο
Δες τώρα τι πρέπει να προσέξεις ώστε να επισκεφθείς έγκαιρα το συνεργείο πριν τα προβλήματα σου στοιχίσουν πολλαπλάσια!
Κηλίδα από λάδια.
Δεν είναι λίγες φορές που κάτω από τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας σχηματίζονται κηλίδες από λάδια. Παρόλο που αυτό το φαινόμενο είναι συνηθισμένο, κυρίως στα παλιά αυτοκίνητα και δεν προκαλεί πια την περιέργεια των περισσοτέρων μας, καλό είναι να γίνει άμεσος έλεγχος και να επισκευαστεί - αν χρειάζεται.
Η πρώτη κίνηση για να διαπιστώσεις το μέγεθος του προβλήματος, είναι να ελέγχεις συστηματικά τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα και αν δεις να πέφτει, έστω και λίγο, τότε το πρόβλημα πρέπει να λυθεί σύντομα.
«Περίεργο» χρώμα καυσαερίων.
Παρατηρείς την εξάτμιση του αυτοκινήτου σου να εκπέμπει καυσαέρια που έχουν «παράξενο» χρώμα; Για να εντοπίσεις από πού προέρχεται το πρόβλημα αυτό, θα πρέπει να δεις ποιο είναι το χρώμα. Αν, λοιπόν, είναι μαύρο, δείχνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την καύση του μείγματος του κινητήρα, ενώ αν είναι άσπρο, σημαίνει πως ο κινητήρας “καίει” λάδια, το οποίο σημαίνει ότι είναι πιθανό να υπάρχει σημαντική βλάβη στα μέταλλα του χώρου καύσης. Και στις δύο περιπτώσεις επιβάλλεται μία επίσκεψη στο μηχανικό του αυτοκινήτου σου.
Ανάβει η ένδειξη του δυναμό ή ακούγεται σφύριγμα.
Εάν παρατηρήσεις ότι ανάβει το λαμπάκι του δυναμό ή ακούγεται κάποιο σφύριγμα, που προέρχεται από το χώρο του κινητήρα, το πιθανότερο είναι να έχει φθαρεί ο ιμάντας του δυναμό ή να έχει «χαλαρώσει». Τέντωμα ή ακόμα και αντικατάσταση είναι αντιστοίχως δύο ενέργειες, στις οποίες πρέπει να προβείς μέσω των ειδικών.
Τα φώτα τρεμοπαίζουν ή έχουν χαμηλή απόδοση
Σε περίπτωση που έχεις ανάψει τα φώτα του αυτοκινήτου σου και κάθε φορά που πατάς φρένο, οπότε και ανάβουν τα φώτα STOP, πέφτει η έντασή τους, πιθανότατα να αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα με το δυναμό ή με την μπαταρία του αυτοκινήτου σου.
Όπως και προηγουμένως, θα πρέπει να επισκεφθείς έγκαιρα το μηχανικό σου, διότι πιθανώς σύντομα το αυτοκίνητό σου να ακινητοποιηθεί πλήρως.
«Ρετάρισμα» ή «κόμπιασμα» του κινητήρα.
Συνήθως το φαινόμενο του «κομπιάσματος» παρατηρείται όταν ο οδηγός πατάει το πεντάλ του γκαζιού, ώστε να επιταχύνει το αυτοκίνητο από χαμηλές στροφές. Αυτή η δυσλειτουργία συνήθως εμφανίζεται λόγω κάποιου προβλήματος καύσης του κινητήρα, το οποίο μπορεί να οφείλεται σε νοθευμένο καύσιμο ή κάποιο χαλασμένο ηλεκτρικό σύστημα.
Καλό θα είναι να επισκεφθείς έγκαιρα κάποιο συνεργείο, διότι κατά ένα μεγάλο ποσοστό το πρόβλημα αυτό μπορεί να χειροτερέψει και να θέσει εκτός λειτουργίας τον κινητήρα.
VIAXON: Εξειδίκευση 50 χρόνων στους κεντρικούς άξονες μετάδοσης κίνησης | ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ – ΣΙΝΟΣ Ο.Ε.: Εγγύηση στις υπηρεσίες diesel! |