Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Διάφορα
Σώμα με σώμα
Πιο καλή ροπή στο Ford
Ο κινητήρας των 1,8 λτ. του Ford εμφανίζει πιο καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, αλλά η 5η ταχύτητα "κρεμάει".
Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1,8 λτ. του Transit Connect με τους 115 ονομαστικούς ίππους και των 1,6 λτ. του Caddy με τους 102 ίππους είναι σε θέση να κινήσουν με άνεση τα αμαξώματα. Ο κινητήρας του Ford διαθέτει καλύτερα αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές χάρη κυρίως στον μεγαλύτερο κυβισμό, ενώ αντιθέτως στο VW το τράβηγμα είναι μέτριο κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Το μοτέρ του Caddy είναι περισσότερο εύστροφο και με πιο κοντές τις σχέσεις μετάδοσης, έναντι του Ford, στο οποίο κυρίως 5η ταχύτητα είναι ιδιαίτερα μακριά με αποτέλεσμα να "κρεμάει" ο κινητήρας και να γίνεται τακτικά κατέβασμα σε 4η ταχύτητα κατά την κίνηση στον ανοιχτό δρόμο.
Περισσότερο εύστροφος είναι ο κινητήρας του Caddy χάρη και στις πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης.

 
 Ford Transit Connect LWB 1,8 VS VW Caddy Van 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητά μεγαλύτερος ο χώρος φόρτωσης του Transit Connect LWB
Καλύτερη ποιότητα και πιο μοντέρνα εικόνα το Caddy
Ιδιαίτερα σταθερά στο δρόμο με αίσθηση επιβατικού οχήματος
Πιο καλή ροπή στο Ford