Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Διάφορα
Αγώνας Α' Εθνικής
Ικανοποιητικοί σε απόδοση κινητήρες βενζίνης
Ο κινητήρας των 2,4 λτ. του Transit με τους 145 ίππους είναι σε θέση να κινήσει το αυτοκίνητο σε ικανοποιητικούς ρυθμούς.
Τα μηχανικά σύνολα των 2,4 λτ. του Transit και των 2,0 λτ. του Trafic είναι 4κύλινδρα, 16βάλβιδα και αποδίδουν 145 και 120 ονομαστικούς ίππους αντίστοιχα. Η διαφορά αυτή των 25 ίππων δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητή για το λόγο ότι το μοτέρ του Renault είναι πιο εύστροφο και διαθέτει έξι ταχύτητες με πιο πυκνή διάταξη. Η κινητήρια μονάδα του Ford εμφανίζει περισσότερη τραχύτητα και θόρυβο σε αυξημένους ρυθμούς περιστροφής, ωστόσο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα χάρη στην απόδοση της ροπής σε χαμηλότερες στροφές. Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου, πιο οικονομικό είναι το Trafic για τους βασικούς λόγους ότι έχει μικρότερη χωρητικότητα και 6 ταχύτητες.
Πιο πολιτισμένο είναι το μοτέρ του Trafic, ενώ οι 6 ταχύτητες ευνοούν την κατανάλωση και τις επιδόσεις.

 
 Ford Transit Van T330 2,3 vs Renault Trafic 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώρος Φόρτωσης
Πιο σύγχρονο, άνετο και πρακτικό το εσωτερικό του Trafic
Σταθερά στο δρόμο - πιο άνετο το van της Renault
Ικανοποιητικοί σε απόδοση κινητήρες βενζίνης