Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Πρώτη επαφή

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ- ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Νέο Citroen Jumper
Grand Jump(er)
Το νέο Jumper είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς.
Το νέο επαγγελματικό αυτοκίνητο της Citroen, το Jumper, παρουσιάζεται συνολικά αναβαθμισμένο, με νέους κινητήρες, μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, περισσότερο ωφέλιμο φορτίο και αυξημένη ενεργητική και παθητική ασφάλεια.
Το νέο Jumper είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, όπως και στη χωρητικότητα και στο ωφέλιμο φορτίο του χώρου φόρτωσης.
Για τη Citroen ο τομέας των επαγγελματικών αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερης σημασίας, λαμβάνοντας υπ' όψιν, ότι το 2005 το μερίδιό της στην Ευρώπη έφτασε στο 10,2%, ενώ παγκοσμίως ένα στα πέντε Citroen που πωλούνται είναι επαγγελματικό. Όσον αφορά στο προγενέστερο Jumper, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 1994 και ανανεώθηκε το 2002, είχε σημειώσει πολύ καλή πορεία, χάρη στην πληθώρα των εκδόσεων και των αμαξωμάτων. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, έτσι και στο νέο, η εξέλιξη έχει γίνει από κοινού από τους ομίλους Fiat και PSA (Peugeot και Citroen), συνεργασία η οποία έχει ξεκινήσει από το 1970. Το νέο Jumper φέρει σημαντικές αλλαγές τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, τη στιγμή μάλιστα που, έρχεται άμεσα αντιμέτωπο και με το νέο γερμανικό ανταγωνισμό (Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter και VW Crafter). Εξωτερικά και κυρίως εμπρός, το ελαφρύ γαλλικό επαγγελματικό αυτοκίνητο διακρίνεται για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα του αμαξώματος η σχεδίαση είναι πιο "συγκρατημένη". Αντίστοιχα σημαντική αναβάθμιση υπάρχει στο εσωτερικό, ενώ στις εκδόσεις van, ο χώρος φόρτωσης μεγάλωσε και φτάνει πλέον έως τα 17 κ.μ. Πρόσθετα, υπάρχουν νέα μηχανικά σύνολα, ενώ το στάνταρ ABS, το προαιρετικό ESP, οι έως έξι αερόσακοι και το ενισχυμένο πλαίσιο αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας των επιβατών.
Κινητήρες
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Jumper περιλαμβάνει τρία μοτέρ πετρελαίου ισχύος 100, 120 και 157 ίππων (δεν υπάρχει πρόβλεψη για κινητήρες βενζίνης), τα οποία είναι 4κύλινδρα, 16βάλβιδα με turbo και με κοινή γραμμή τροφοδοσίας. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση 120 HDi, στην οποία ο κινητήρας των 120 ίππων μας ικανοποίησε με το τράβηγμα και την απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού, καθώς και με τη λογική ένταση του παραγόμενου θορύβου. Παράλληλα, το 6τάχυτο κιβώτιο έχει σωστή διάταξη των σχέσεων, ωστόσο ο επιλογέας δε μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε αίσθηση.

 
 Νέο Citroen Jumper
Σύγχρονο και πρακτικό εσωτερικό
Βελτιωμένο σε άνεση και σταθερότητα
Χώρος φόρτωσης έως 17 κ.μ