Grand Jump(er) |
Βελτιωμένο σε άνεση και σταθερότητα |
|
|
|
Η ανασχεδιασμένη ανάρτηση, το στάνταρ ABS και το προαιρετικό ESP αυξάνουν τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
|
Σε μια σύντομη διαδρομή που διανύσαμε έξω από το Παρίσι, το νέο Jumper μας έδειξε από τα πρώτα χιλιόμετρα σημεία βελτίωσης σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο. Πρώτα απ' όλα, η ανασχεδιασμένη ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό και άκαμπτος άξονας πίσω με μονό ή διπλό φύλλο σούστας και προαιρετικά πνευματική ανάρτηση πίσω) εμφανίζει λιγότερες αναπηδήσεις χωρίς φορτίο, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη σταθερότητα του αμαξώματος. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ στους επιτόπιους ελιγμούς και "κόβει" αρκετά (3,87 στροφές από άκρη σε άκρη), αν και θα το θέλαμε πιο βαρύ σε πιο σβέλτους ρυθμούς κίνησης. Επίσης, τα φρένα είχαν άμεση απόκριση στο πάτημα, ενώ ABS θα τοποθετείται πλέον από τη βασική έκδοση.
|
|
|
|
|