|
|
Με το Hilux κινηθήκαμε για πολλά χιλιόμετρα σε χωμάτινες διαδρομές, όπου, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και την έκδοση, μπορούσε να γίνει ακόμη και... διασκεδαστικό.
|
Με την τοποθέτηση των δύο πιο ισχυρών κινητήρων, το Hilux έγινε πιο ευχάριστο στην οδήγηση, ενώ στο πατημένο χώμα μπορεί να γίνει ακόμα και "fun to drive", ειδικά όσον αφορά στην έκδοση με το μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ. Οι εκτός δρόμου ικανότητές του (απόσταση από το έδαφος 212 χλστ. και γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής 30, 25 και 26 μοίρες, αντίστοιχα) είναι πολύ καλές, σε κάθε περίπτωση, γεγονός το οποίο αποδίδεται και στην εξελιγμένη τετρακίνηση. Πιο συγκεκριμένα, η αλλαγή από H4 σε H2 μπορεί να γίνει ανεξαρτήτως ταχύτητας, από H2 σε H4 μέχρι τα 80 χλμ./ώρα, ενώ από Η4 σε L4 μέχρι τα 8 χλμ./ώρα. Επιπλέον, ανάλογα την έκδοση, υπάρχει αυτόματη απεμπλοκή του εμπρός διαφορικού, καθώς και περιορισμένη ολίσθηση και μπλοκέ πίσω διαφορικό.
|
|
|
Το στιβαρό πλαίσιο εγγυάται αντοχή στη σκληρή χρήση, ενώ οι αναρτήσεις, με διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτο άξονα πίσω με φύλλα σούστας, συνδυάζουν την καλή άνεση με την αντοχή στα φορτία.
|
|
|