|
Το Volvo FH16 αποτελεί μια από τις ιδανικότερες επιλογές στις διεθνείς οδικές μεταφορές. Πέραν των κινητήρων με ισχύ 580 και 660 ίππων (και πρόσφατα των 540 ίππων), διακρίνεται για την τεράστια ποικιλία των εκδόσεών του αναφορικά με τον τύπο του σασί, των αξόνων και των διαφόρων ηλεκτρονικών συστημάτων, που αναλαμβάνουν τον έλεγχο της οδικής του συμπεριφοράς του. Το πλαίσιο είναι διαθέσιμο σε διάφορα ύψη (χαμηλό, μεσαίο και ψηλό), καλύπτοντας ακόμα και τις πιο ιδιαίτερες μεταφορικές ανάγκες, όπως αντίστοιχα και η διάταξη των αξόνων αλλά και ο περιφερειακός εξοπλισμός. Οι κύριοι τύποι ανάρτησης του πλαισίου είναι δύο και περιλαμβάνουν τα γνωστά φύλλα σούστας ή την αερανάρτηση. Πέραν όμως αυτών των στοιχείων που αφορούν στις μεταφορικές δυνατότητες του οχήματος, αξίζει να αναφερθούμε στα συστήματα που άπτονται της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος. Εκτός των φρένων, που περιλαμβάνουν δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, συναντάμε το σύστημα ESP και το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα φρένων) αλλά και το μηχανόφρενο VEB+, που προσφέρει ισχύ 425 kW και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων, αυτή τη στιγμή, συστημάτων τέτοιου είδους. Οι τεράστιες δυνατότητες του κινητήρα είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμες από τον οδηγό, χάρη στο προηγμένο 12τάχυτο, αυτοματοποιημένο, κιβώτιο I-Shift, ενώ το Volvo FH16 μπορεί να αποκτηθεί με δύο επιπλέον μηχανικά κιβώτια 14 σχέσεων.
|
|
Χάρη στην αερανάρτηση του πίσω άξονα, η απόσταση του πλαισίου από το έδαφος μπορεί να αυξομειωθεί σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.
|
|
|
Η πρόσβαση στα διάφορα συστήματα του οχήματος είναι ιδιαίτερα εύκολη, ενώ το μοντέλο της παρουσίας εφοδιαζόταν με δύο αλουμινένιες δεξαμενές καυσίμου, συνολικής χωρητικότητας 940 λίτρων (530 και 410 λίτρων).
|
|
|