Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Απόλυτη κάλυψη του επαγγελματία
Mercedes-Benz Actros: Το κορυφαίο χωματουργικό
Διαβάστηκε από 11409 αναγνώστες
Το Mercedes-Benz Actros αποτελεί την κορυφαία πρόταση στην γκάμα των βαρέων φορτηγών της γερμανικής εταιρείας και όχι άδικα, καθώς η τεράστια ποικιλία εκδόσεών του, οι ισχυρότατοι κινητήρες, οι μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες και το ιδιαίτερα προηγμένο επίπεδο της εφαρμοσμένης σε αυτό τεχνολογίας το καθιστούν μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές και στην κατηγορία των βαρέων οχημάτων για τον κλάδο των κατασκευών. Το Actros διατίθεται σε εκδόσεις με δύο, τρεις ή τέσσερις άξονες και μεικτό βάρος από 18-41 τόνους. Μπορεί να αποκτηθεί ως χωματουργικό, μπετονιέρα κ.ά., ενώ οι BlueTec Euro 4&5 V6 και V8 κινητήρες, που περιλαμβάνονται στην γκάμα του, δημιουργούν εκδόσεις με ισχύ από 320-598 ίππους και ροπή έως και 2.800 Nm (8 συνολικά). Σε ό,τι αφορά στις καμπίνες με τις οποίες είναι διαθέσιμο, οι επιλογές είναι τρεις (S-Cab, M-Cab, L-Cab), με την τελευταία να είναι διαθέσιμη από τα μέσα του 2007 και στις 4αξονικές εκδόσεις του μοντέλου. Όπως προαναφέραμε, ένα από τα "ατού" του Mercedes-Benz Actros σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είναι η κορυφαία τεχνολογία που υιοθετείται από τα διάφορα επιμέρους μηχανικά του μέρη. Σε αυτά αξίζει να αναφέρουμε το κιβώτιο ταχυτήτων Telligent, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο κατά την κίνηση, ακόμα και σε ιδιαίτερα σαθρά εδάφη (όπως αυτό ενός λατομείου), αλλά και το προηγμένο σύστημα μετάδοσης Mercedes-Benz Power-Shift, που διατίθεται ως στάνταρ στις κορυφαίες εκδόσεις του Actros.
Διαθέσιμο ως φορτηγό για χρήση στον κατασκευαστικό κλάδο, το Mercedes-Benz Actros προσφέρει μια τεράστια γκάμα εκδόσεων με μεικτό βάρος έως και 41t. και ισχύ έως και 598 ίππων.

 
 Τα οχήματα κατασκευαστικού κλάδου της Mercedes-Benz
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
“Μικρά” μόνο κατ' ευφημισμόν
Mercedes-Benz Actros: Το κορυφαίο χωματουργικό
To Mercedes-Benz Actros SLT τώρα και με BlueTec5
Atego-Axor: Οι πληρέστατες επιλογές
To -παντός εδάφους- φαινόμενο Unimog
To νέο Unimog U20