|
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.300 κ.εκ. κινεί με ευκολία το Corsa van, βοηθούμενος από τα μεγάλα αποθέματα ροπής -κυρίως στο χαμηλό φάσμα των στροφών. Ελαστικός και με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο, δείχνει τη δύναμή του μετά από τις 2.000 σ.α.λ., όπου και γίνεται αντιληπτή η συνδρομή του υπερτροφοδότη στην αύξηση της ιπποδύναμης. Οι 75 ίπποι και τα 170 Nm ροπής που αποδίδει, εφαρμόζονται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου, το οποίο λόγω τις μακριάς του κλιμάκωσης, αφαιρεί λίγο από το νεύρο του κινητήρα. Το ανέβασμα των στροφών γίνεται με γρήγορο τρόπο, ενώ χαρακτηριστική είναι η "πολιτισμένη" και αθόρυβη λειτουργία του μηχανικού συνόλου, ακόμα και στις υψηλές στροφές.
|
|
|
Η απόδοση του κινητήρα είναι επαρκής σε κάθε περίπτωση, αν και το μακρύ κιβώτιο επισκιάζει κάπως τη γενική εντύπωση, επιδρώντας στον τρόπο με τον οποίο μεταφέρεται η ισχύς στο δρόμο.
|
|
|