|
Όντας και άνετο και πολιτισμένο κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και οδοστρώματος, το Ford Ranger κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού, χάρη στις ουδέτερες και προοδευτικές αντιδράσεις του αμαξώματος.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και γρήγορο, ωστόσο υστερεί ελαφρά σε αίσθηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα πέδησης, αν και η ισχύς των φρένων επαρκεί για να σταματήσει στο ελάχιστο δυνατό διάστημα το όχημα, ακόμη και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο. Οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα είναι περιορισμένες, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά το επίπεδο της άνεσης που προσφέρεται στους επιβάτες. Σε ασφάλτινα τμήματα, ο οδηγός θα εκτιμήσει το καλό επίπεδο κύλισης, καθώς και τα περιορισμένα επίπεδα θορύβου που παράγει ο κινητήρας, σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του.
|
Αξιόπιστο σύστημα τετρακίνησης |
 |
Ο οδηγός είναι σε θέση να εναλλάξει τη μετάδοση της κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς σε οποιαδήποτε ταχύτητα κίνησης του οχήματος, μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό. Προηγουμένως, ωστόσο, οφείλει να τοποθετήσει το δεύτερο επιλογέα στη θέση "4H", ενώ το όχημα είναι ακινητοποιημένο. Μέσω αυτού μπορεί να υποπολλαπλασιάσει τις σχέσεις (κοντές) στο κιβώτιο, το οποίο αξίζει να σημειώσουμε πως είναι σφραγισμένο εφ' όρου ζωής, διασφαλίζοντας την ελαχιστοποίηση του κόστος συντήρησής του.
|
|
|
Ο διακόπτης του συστήματος "RFW" (Remote Free Wheel) επιτρέπει την εμπλοκή της τετρακίνησης ακόμη και εν κινήσει.
|
|
Χάρη στο πολύ καλό σύστημα αναρτήσεων, στο μπλοκέ πίσω διαφορικό και στον ισχυρό κινητήρα, το Ford Ranger είναι σε θέση να κινηθεί αβασάνιστα, ακόμη και σε ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές.
|
|
 |