Οικονομικά και… ευρύχωρα! |
Vito 109 CDI Compact |
Διαβάστηκε από 25211 αναγνώστες
|
|
|
|
Πολύ όμορφη η σχεδίαση του
Vito και, όπως αποδεικνύεται επίσης, διαχρονική.
|
Το Vito αποτελεί ένα από τα πιο ελκυστικά Van, αφού η σχεδίασή του παραμένει «φρέσκια » ακόμη και σήμερα, παρ′ όλο που έχει περάσει ένα μεγάλο διάστημα από την παρουσίασή του.
Οι πολύ καλές εντυπώσεις από την εμφάνιση του οχήματος συνεχίζονται και στο εσωτερικό, αφού η ποιότητα κατασκευής, η εξαιρετική εργονομία και το φινίρισμα δεν επιδέχονται σε καμία περίπτωση αρνητικής κριτικής.
Τα 4,65 κ.μ. όγκου και τα 980 κιλά ωφέλιμου φορτίου, τα οποία μπορεί να δεχθεί ο χώρος φόρτωσης, δεν αγγίζουν την κορυφή της κατηγορίας, αλλά είναι αρκετά για ένα ευρύτατο πεδίο επαγγελματικών εφαρμογών.
Οι 95 ίπποι του πετρελαιοκινητήρα των 2.148 κ.εκ. κάνουν αισθητή την παρουσία τους από τις χαμηλές στροφές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ψηλά υπάρχει υστέρηση. Στην πόλη ή στην εθνική, το Vito επιταχύνει άμεσα ανεξαρτήτως φορτίου, ενώ είναι ικανό να διατηρήσει υψηλές ταχύτητες ταξιδιού επί μακρόν, χωρίς σημάδια κοπώσεως από το μοτέρ.
Αυτή η ικανότητα του κινητήρα δε θα είχε αντίκρισμα, αν το Vito στερούνταν ασφαλούς συμπεριφοράς, κάτι το οποίο δε συμβαίνει, αφού οι αναρτήσεις, το άκαμπτο πλαίσιο και η πολύτιμη συμβολή των ηλεκτρονικών βοηθημάτων εξασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση σιγουριά και σαφήνεια.
|
|
|
|
|
|
|
|
Τα φθηνότερα van της αγοράς
|
|
|
|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ |
|
Jumpy City1,6 Hdi
|
|
Jumper 30 2,2
|
|
Scudo 1,6 mjet
|
|
Ducato MultiJet 2,2
|
|
Transit 260 2,2 SWB
|
|
Daily Van 35S10V
|
|
Sprinter 209CDI Compact
|
|
Vito 109 CDI Compact
|
|
Primastar 2,0
|
|
Vivaro 2,0
|
|
Movano 2,5 CDTI 3.3t
|
|
Boxer FT330
|
|
Expert Van 1,6
|
|
Renault Trafic 2,0 16V
|
|
Hiace 2,5 SWB 5D
|
|
Crafter 30 2,5 SWB
|
|
Transporter T5 1,9 SWB
|
|
|
|