Παρουσίαση

Φόρτηγα
Αποστολή - Γραμμή παραγωγής των MAN TGL/TGM στο Steyr
Κρίση ναι μεν, αλλά…
Διαβάστηκε από 6457 αναγνώστες
Η πρόσφατη επίσκεψή μας στη γραμμή παραγωγής της MAN Nutzfahrzeuge AG στο Steyr της Αυστρίας, όπου κατασκευάζονται καμπίνες για όλα τα οχήματα της γερμανικής εταιρείας και συναρμολογούνται τα TGL και TGM, μας έδωσε μια πρώτης τάξης ευκαιρία να δούμε από κοντά πώς μια μεγάλη και σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία αντιδρά στην πρόσφατη κρίση που έχει πλήξει την αγορά. Χωρίς πανικό, με μεθοδικές διαρθρωτικές κινήσεις και σεβασμό τόσο στους πελάτες, όσο και τους εργαζόμενούς της.
Στη γραμμή παραγωγής του Steyr στην Αυστρία κατασκευάζεται μεταξύ άλλων το σύνολο των καμπίνων για τα φορτηγά της MAN Nutzfahrzeuge AG.
Η πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση που έχει ξεσπάσει σε παγκόσμιο επίπεδο έχει σαφή αρνητικό αντίκτυπο στις παραγγελίες-πωλήσεις και των επαγγελματικών οχημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγής τους να αναζητούν τρόπους "απορρόφησης των κραδασμών". Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα για τις εταιρείες με μεγάλα μερίδια επί του συνόλου της αγοράς των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, όπως η MAN Nutzfahrzeuge AG, καθώς επιβάλλεται να προβούν σε διαρθρωτικές αλλαγές, προκειμένου να μην παρουσιάσουν σημαντικά ελλείμματα στους τζίρους τους. Με συνολικά 84.300 πωλήσεις φορτηγών μεικτού βάρους από 6-16t. στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς (με εκπροσώπους τα νέα TGL και TGM), η MAN απέσπασε μέσα στο 2008 μερίδιο της τάξης του 18,4% επί του συνόλου της αγοράς. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας και όπως ήταν φυσικό, η ισχύουσα κατάσταση δεν επιτρέπει ασφαλείς προβλέψεις για την εικόνα των πωλήσεων της εταιρείας κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους αλλά και του 2010, ωστόσο, όπως μας επισημάνθηκε, κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων μηνών, οι παραγγελίες για τα TGL και TGM διατηρήθηκαν μεν σε χαμηλότερα από τα περσινά επίπεδα, αλλά ήταν σταθερές. Αυτό προσδίδει μια νότα αισιοδοξίας στους υπευθύνους της γραμμής παραγωγής του Steyr, όπου και συναρμολογούνται τα εν λόγω φορτηγά. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, στην παρούσα φάση οι προσπάθειες της εταιρείας εστιάζονται στην αναδιοργάνωση της δομής της και στην αναπροσαρμογή των ρυθμών παραγωγής του συγκεκριμένου εργοστασίου σε πιο χαμηλά επίπεδα, προκειμένου να ανταποκριθούν στον -αντίστοιχο- μικρότερο όγκο παραγγελιών που καταφθάνει σε αυτή.

 
 Αποστολή - Γραμμή παραγωγής των MAN TGL/TGM στο Steyr
Η γραμμή παραγωγής του Steyr
Λίγα λόγια για τα νέα MAN TGL/TGM
Συνέντευξη με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της MAN Ελλάς Α.Ε. κ. Roland Schacht


Advertisement