Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Κρίση ναι μεν, αλλά…
Συνέντευξη με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της MAN Ελλάς Α.Ε. κ. Roland Schacht
Διαβάστηκε από 8153 αναγνώστες
Στο πλαίσιο της γραμμής παραγωγής του Steyr της MAN Nutzfahrzeuge AG, όπου συναρμολογούνται τα TGL και TGM, που πρόσφατα ξεκίνησαν την εμπορική τους πορεία και στην ελληνική αγορά, ήρθαμε σε επαφή με το Δ.Σ. της MAN Ελλάς Α.Ε., τον κ. R. Schacht, ζητώντας τη γνώμη του για την κατάσταση της ελληνικής αγοράς επαγγελματικών οχημάτων.
Α.Τ.Ε.: Ποια είναι η γνώμη σας για την ελληνική αγορά επαγγελματικών οχημάτων τα τελευταία χρόνια και ποιες πιστεύετε πως πρέπει να είναι οι κατάλληλες κινήσεις από πλευράς Πολιτείας και εταιρειών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχει επιφέρει η πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση;
κ. R.S.: Η αγορά της Ελλάδος περιορίζεται τεχνητά από τη νομοθεσία των αδειών δημόσιας χρήσης. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει ελεύθερη αγορά και ανταγωνισμός στην Ελλάδα. Επίσης δημιουργείται δυσανάλογη επιβάρυνση σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και από το ΕΤΤ. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα, η ηλικία των κυκλοφορούντων επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα να είναι πολύ μεγάλη, με επιπτώσεις στην ασφάλεια, στις εκπομπές καυσαερίων, στη μόλυνση του περιβάλλοντος, στην αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και στα υψηλά επίπεδα ηχορύπανσης. Οι απαραίτητες κινήσεις από την πλευρά της Πολιτείας οφείλουν να περικλείουν σταδιακή και πλήρη απελευθέρωση της κλειστής αγοράς φορτηγών δημοσίας χρήσεως (ΦΔΧ), σε συνδυασμό με την αλλαγή του ισχύοντος καθεστώτος, την επιβολή υψηλών προδιαγραφών ασφαλείας και εκπομπής καυσαερίων, καθώς και την παροχή κινήτρων απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου των φορτηγών ΔΧ, επιδότηση δηλαδή αντίστοιχη των λεωφορείων ΚΤΕΛ.
Α.Τ.Ε.: Πώς κρίνετε την παρουσία της MAN Hellas AE στην ελληνική αγορά επαγγελματικών οχημάτων μέχρι στιγμής και ποιες είναι οι βλέψεις σας για το άμεσο μέλλον;
κ. R.S.: H MAN ΕΛΛΑΣ φημίζεται εδώ και δεκαετίες για την εξαιρετική ποιότητα και την αντοχή των οχημάτων της ακόμη και σε δυσμενείς συνθήκες, όπως κατά την εργοταξιακή χρήση. Οι συνεχείς επενδύσεις για τη βελτίωση των προϊόντων και της τεχνολογίας οδήγησαν αρχικά τις σειρές TGS/TGX (TOTY 2008) και τώρα τα TGL/TGM να θέσουν πρότυπα στους τομείς χρήσης τους. Τα TGL/TGM στοχεύουν κυρίως στις μεταφορές διανομής και τροφοδοσίας. Για την επίτευξη έχουμε -σε συνεργασία με τους διανομείς μας Αφοί Παπαδάκη και Σφακιανάκη ΑΕΒΕ, ως Industry first στην Ελλάδα- ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα: προσφέρουμε ένα συνολικό πακέτο λύσεων, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του πελάτη και της προοριζόμενης χρήσης.
Α.Τ.Ε.: Τα MAN TGL και TGM έχουν να επιδείξουν μια αρκετά επιτυχημένη εμπορική πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Πρόσφατα ανανεώθηκαν σημαντικά και δείχνουν εξαιρετικά "κοντά" στα υπερσύγχρονα TGS και TGX. Ποιες είναι οι άμεσες ενέργειες στις οποίες θα προβεί η εταιρεία σας, προκειμένου να τονώσει την εμπορική τους πορεία και στην ελληνική αγορά;
κ. R.S.: Σε συνεργασία με τους διανομείς και τους συνεργάτες Service της ΜΑΝ ΕΛΛΑΣ, θα φροντίσουμε να έχουν οι πελάτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τα πλεονεκτήματα των προϊόντων, μέσα από παρουσιάσεις στα πλαίσια του προγραμματισμένου Road Show. Αξίζει να τονιστούν η ξεκάθαρη ανωτερότητα και τα ασυναγώνιστα πλεονεκτήματά τους που τα ξεχωρίζουν, όπως η τεχνολογία EGR, η οποία απαλλάσσει παντελώς από την προσθήκη AdBlue®, πανεύκολα και χωρίς επιπλέον κόστος και καθιστά τα TGL & TGM ιδανικά για τις απαιτήσεις των μεταφορών διανομής.
Α.Τ.Ε.: Πρόσφατα η ΜΑΝ Nutzfahrzeuge AG παρουσίασε την υπηρεσία MAN Rental, βάσει της οποίας καθίσταται δυνατή η "ενοικίαση" ενός φορτηγού από μια επιχείρηση. Να περιμένουμε πως το εν λόγω πρόγραμμα θα προωθηθεί στην αγορά της χώρας μας και αν ναι, πόσο σύντομα θα μπορούσε να καταστεί αυτό εφικτό;
κ. R.S.: Σαφώς η ΜΑΝ ΕΛΛΑΣ θα επιθυμούσε να προσφέρει την υπηρεσία MAN Rental. Η ισχύουσα όμως νομοθεσία σχετικά με τις άδειες δημόσιας χρήσης δεν καθιστά δυνατή την εισαγωγή της στην Ελλάδα. Αποτελεί δηλαδή ένα επιπλέον επιχείρημα για τον εκσυγχρονισμό της σχετικής νομοθεσίας και την ανάγκη απελευθέρωσης της αγοράς προς όφελος του καταναλωτή (μεγαλύτερος ανταγωνισμός).

 
 Αποστολή - Γραμμή παραγωγής των MAN TGL/TGM στο Steyr
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η γραμμή παραγωγής του Steyr
Λίγα λόγια για τα νέα MAN TGL/TGM
Συνέντευξη με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της MAN Ελλάς Α.Ε. κ. Roland Schacht