Κρίση ναι μεν, αλλά… |
Λίγα λόγια για τα νέα MAN TGL/TGM |
Διαβάστηκε από 8404 αναγνώστες
|
|
|
Οι εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας στα ελαφρά και μεσαία φορτηγά παρουσιάστηκαν μέσα στο 2005, ενώ κατά τη διάρκεια του 2008 υπέστησαν ένα εκτεταμένο facelift, τόσο σχεδιαστικά όσο και σε ό,τι αφορά στα μηχανικά τους μέρη.
Παρουσιάστηκαν με νέα σχεδίαση αμαξώματος, όπου δεσπόζουν τα επανασχεδιασμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα.
Αντίστοιχα, στο εσωτερικό απαντώνται μεταξύ άλλων νέες επενδύσεις σε καθίσματα και θύρες, νέο τιμόνι με χειριστήρια, επανασχεδιασμένα κρεβάτια με νέας δομής στρώματα κ.ά.
Πέραν της τεράστιας ποικιλίας εκδόσεων στις οποίες διατίθενται, γεγονός που καθιστά τόσο το TGL (με μεικτό βάρος από 8-12t.) όσο και το TGM (μεικτό βάρος από 13-26t.) ιδανικές επιλογές για μια τεράστια γκάμα χρήσεων, ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους εν λόγω εκπροσώπους της MAN, είναι οι φιλικοί προς το περιβάλλον κινητήρες τους, που καλύπτουν -χωρίς την προσθήκη διαλύματος AdBlue- τις προδιαγραφές τόσο της Euro 5, όσο και της αυστηρότερης Κοινοτικής Οδηγίας που αφορά στα EEV.
Τεχνικά χαρακτηριστικά - διαστάσεις
| Μοντέλο | TGL | TGM
Μεικτό βάρος (t.) | 8,0-12,0 | 13,0-26,0
| Διάταξη αξόνων | 4x2 | 4x2, 4x4, 6x2, 6x2-4, 6x4
| Κινητήρες | 4 και 6 κυλίνδρων | 6 κυλίνδρων
| Μέγιστη ισχύς (ίπποι) | 150, 180, 220, 250 | 250, 290, 340
| Μέγιστη ροπή (Nm) | 540, 700, 850, 1.000 | 1.000, 1.150, 1.250
| Κιβώτια ταχυτήτων | Μηχανικά 5, 6, 9 σχέσεων και MAN TipMatic® 6, 12 σχέσεων | Μηχανικό 9 σχέσεων και MAN TipMatic® 12 σχέσεων
| Τύποι καμπίνας | C, L, LX, διπλοκάμπινη | C, L, LX, διπλοκάμπινη
| Μήκος μεταξονίου (χλστ.) | Από 3.050 - 6.700 | Από 3.050 - 6.975
| |
Διαστάσεις καμπίνας
Τύπος καμπίνας | C | L | LX | Doka
| Μήκος (χλστ.) | 1.620 | 2.280 | 2.280 | 2.785
| Πλάτος (χλστ.) | 2.240
| Ύψος (χλστ.) | 1.569 | 1.645 | 1.925 | 1.645
| Μήκος εσωτ. (χλστ.) | 1.550 | 2.145 | 2.145 | 2.650
| Πλάτος εσώτ. (χλστ.) | 2.056
| Ύψος εσωτ. (χλστ.) | 1.240 | 1.385 | 1.665 | 1.620
| |
|
|
|
|
|