Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Οι κορυφαίοι των κορυφαίων
MAN TGX
Διαβάστηκε από 30643 αναγνώστες
Πληρότητα σε όλους τους τομείς
Η MAN λανσάρισε μέσα στο 2007 δύο φορτηγά στην γκάμα των βαρέων οχημάτων της, τα TGL και TGX, που απέσπασαν και τον τίτλο του "Truck of the Year 2008", καθώς έθεσαν ουσιαστικά νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά στην κατηγορία των βαρέων οχημάτων για τις διεθνείς μεταφορές. Το κορυφαίο εξ αυτών είναι χωρίς αμφιβολία το MAN TGX, ένα φορτηγό που διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής του, τα επιμέρους ηλεκτρονικά συστήματα και τα μηχανικά μέρη που υιοθετούν τεχνολογίες… από το μέλλον, καθώς και την τεράστια ποικιλία εκδόσεών του. Το MAN TGX είναι ένα όχημα που δεν αντικατέστησε απλά το προγενέστερο TGA, αλλά εξελίχθηκε από "λευκό χαρτί" με στόχο να αλλάξει τη μορφή των σύγχρονων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως κατάφερε να προσφέρει στη γερμανική εταιρεία την πρώτη θέση (έστω και για σύντομο διάστημα) στη "μάχη" για τον ισχυρότερο εκπρόσωπο της κατηγορίας τους, χάρη στους 680 ίππους του V8 κινητήρα του.
Αισθητική εφάμιλλη επιβατικών οχημάτων
Κατά την εξέλιξη του εσωτερικού των καμπίνων των TGL και TGX, η ΜΑΝ συνεργάστηκε με εκατοντάδες οδηγούς και ερευνητικά ιδρύματα, προκειμένου να διασφαλίσει ένα βέλτιστο δυνατό περιβάλλον εργασίας. Το αποτέλεσμα την δικαιώνει απόλυτα, καθώς σχεδιαστικά το MAN TGX παραπέμπει σε… επιβατικά οχήματα, ενώ το επίπεδο της ποιότητας των υλικών, της εργονομίας, της άνεσης, της ηχομόνωσης κ.ά. είναι απλά κορυφαίο. Οι τράκτορες TGX είναι διαθέσιμοι με τρεις τύπους καμπίνας (XL, XLX και XXL) και επίπεδο εξοπλισμού που προκαλεί… ανησυχία στον ανταγωνισμό.
O V8 υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας MAN D2868, που κινεί τις κορυφαίες εκδόσεις του TGX, αποδίδει ισχύ 680 ίππων και μέγιστη ροπή 3.000 Nm, καλύπτοντας παράλληλα τις προδιαγραφές EEV αναφορικά με τους ρύπους.
Κινητήρες με ισχύ έως και 680 ίππων
Η γκάμα κινητήρων του MAN TGX περιλαμβάνει δύο 6κύλινδρα σε σειρά μηχανικά σύνολα 10,5 και 12,4 λτ., καθώς και ένα V8 κινητήρα 16,2 λτ. Ο D2066 των 10,5 λίτρων αποδίδει ισχύ 360, 400 και 440 ίππων με αντίστοιχη ροπή από 1.800 - 2.100 Nm. Ο έτερος 6κύλινδρος D2676 είναι διαθέσιμος με ισχύ 480 και 540 ίππων και ροπή 2.300 - 2.500 Nm, ενώ η κορυφαία επιλογή, ο D2868, προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 680 ίππων και ροπή 2.700 ή 3.000 Nm. Όλοι οι προαναφερθέντες κινητήρες κάνουν χρήση της τεχνολογίας SCR, που προϋποθέτει τη χρήση διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων, προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές τόσο της Euro 5 όσο και των αυστηρότερων EEV.

 
 Διεθνών μεταφορών βαρέα φορτηγά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
DAF XF105
Iveco Stralis
MAN TGX
Mercedes-Benz Actros
Renault Magnum
Scania R-Series
Volvo FH16