Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Οι κορυφαίοι των κορυφαίων
Renault Magnum
Διαβάστηκε από 30644 αναγνώστες
Η ξεχωριστή επιλογή
Το Renault Magnum διακρίνεται για την εξεζητημένη σχεδίαση της καμπίνας και του εσωτερικού, ενώ ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό μέσα στο 2008.
Αν και θυγατρική της Volvo Trucks, η γαλλική Renault Trucks ανταγωνίζεται στα ίσα τη σουηδική εταιρεία, προσφέροντας οχήματα με ξεχωριστή σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και άνεσης, καθώς και τεχνολογικά προηγμένα μηχανικά μέρη. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Magnum, του κορυφαίου εκ των εκπροσώπων της στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, το οποίο από το 1991, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, απολαμβάνει μια περίοπτη θέση στην κατηγορία. Μέσα στο 2008 το Magnum αναβαθμίστηκε, διατηρώντας το εντελώς επίπεδο πάτωμα της καμπίνας (το πρώτο που το πρόσφερε στην κατηγορία του), την εξεζητημένη σχεδίαση της καμπίνας και το κορυφαίο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που ανέκαθεν προσέφερε. Παράλληλα, εφοδιάστηκε με σημαντικά βελτιωμένα επιμέρους μηχανικά μέρη, νέους κινητήρες αντιρρυπαντικής κλάσης Euro 5, ενώ έως το τέλος του έτους θα προσφέρεται και σε εκδόσεις EEV για όλους τους κινητήρες του.
Κορυφαία σχεδίαση και χώροι
Το ανανεωμένο Magnum προσφέρει ωφέλιμο εσωτερικό ύψος άνω των 2,0 μέτρων, ενώ η σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας είναι φουτουριστική και απόλυτα εργονομική. Οι αποθηκευτικοί χώροι έχουν αυξηθεί επίσης σημαντικά, ενώ πέραν του πλούσιου εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, αξίζει να αναφέρουμε στοιχεία όπως το προαιρετικό ανακλινόμενο κάθισμα για το συνοδηγό, ένα ειδικό τραπεζάκι στο χώρο των κρεβατιών, κ.ά. Φυσικά περιττεύει να αναφέρουμε, πως η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής.
Κινητήρες 440-520 ίππων, προσεχώς και EEV
Το Renault Magnum προσφέρεται με τρεις εκδόσεις του DXi13 υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα, που αποδίδουν ισχύ 440, 480 και 520 ίππων. Η αντίστοιχη μέγιστη τιμή της ροπής τους ορίζεται στα 2.200, 2.400 και 2.550 Nm. Προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro 5, κάνουν χρήση της τεχνολογίας SCR, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως έως το τέλος του έτους θα προσφέρονται και σε εκδόσεις EEV. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα συνδυάζονται πλέον με το νέο ZF Ecosplit μηχανικό κιβώτιο των 16 σχέσεων, ενώ υπάρχει και η επιλογή του πλήρως αυτοματοποιημένου Optidriver+, που αναλαμβάνει να μειώσει σημαντικά τόσο το έργο του οδηγού κατά το χειρισμό του οχήματος, όσο και τη μέση κατανάλωση καυσίμου.

 
 Διεθνών μεταφορών βαρέα φορτηγά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
DAF XF105
Iveco Stralis
MAN TGX
Mercedes-Benz Actros
Renault Magnum
Scania R-Series
Volvo FH16