Ένα Θηρίο αλλιώτικο από τα άλλα… |
Θηριώδεις επιδόσεις |
Διαβάστηκε από 11537 αναγνώστες
|
|
|
Όπως προαναφέραμε, η Isuzu συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών πετρελαιοκινητήρων σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι λογικό, πως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην γκάμα της θα εφοδιαζόταν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που η ιαπωνική εταιρεία έχει να επιδείξει.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του Θηρίου περιλαμβάνει δύο 4κύλινδρους, 16βάλβιδους πετρελαιοκινητήρες με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, χωρητικότητας 2,5 και 3,0 λίτρων.
Ο μικρότερος εκ των δύο, ο 4JK1 των 2.499 κ.εκ., αποδίδει 136 ίππους από τις 3.600 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 294 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.600-3.400 σ.α.λ. Ο 4JJ1 των 2.999 κ.εκ. αποδίδει αντίστοιχα 163 ίππους στις 3.600 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 360 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.600-3.200 σ.α.λ.
Πέραν της απαράμιλλης αξιοπιστίας τους, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα διακρίνονται για την πολιτισμένη λειτουργία τους και την εξαιρετική συνεργασία τους με τα μηχανικά ή τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων που προσφέρει η Isuzu. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε, πως το D-Max είναι το μόνο Pick-Up της ελληνικής αγοράς που προσφέρεται σε εκδόσεις Extended Cab με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Πληροφοριακά αξίζει να σημειώσουμε πως αμφότεροι οι κινητήρες εφοδιάζονται με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ενώ χάρη στην τεχνολογία EGR, καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro 4.
Καταλήγοντας αξίζει να προσθέσουμε, πως η μέγιστη ταχύτητα των εκδόσεων του Θηρίου με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων ανέρχεται στα 170 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να περιορίζεται -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- στα 8,2 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα, οι 3λιτρες εκδόσεις του D-Max μπορούν να κινηθούν σε ταχύτητες έως και 180 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση καυσίμου που, σύμφωνα με την Isuzu, δεν υπερβαίνει τα 8,5 λτ./100χλμ.
|
|
|
|
|