|
|
Ο κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων (Twinport Ecotec), απόδοσης 80 ίππων και 110 Nm ροπής, με τον οποίο ήταν διαθέσιμο το CorsaVan της δοκιμής, αποδείχτηκε άκρως ικανοποιητικός σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του.
|
Το Fiesta Van της δοκιμής ήταν διαθέσιμο με 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα της οικογένειας Duratec, 1,25 λίτρων, με απόδοση 82 ίππων, ο οποίος προσέδιδε αρκετά καλές επιδόσεις στο Mini-Vanette της Ford, δημιουργώντας τις ιδανικές προϋποθέσεις για άνετη και ασφαλή μετάβαση προς οποιοδήποτε προορισμό, ενώ συνεργάζεται αρμονικά με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο εφοδιάζεται.
Παράλληλα, το Fiesta Van είναι διαθέσιμο και με δύο πετρελαιοκινητήρες Duratorq, 1,4 και 1,6 λίτρων, με απόδοση 68 και 90 ίππων αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στο μηχανικό σύνολο με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το CorsaVan της δοκιμής, επρόκειτο για έναν κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων (Twinport Ecotec), απόδοσης 80 ίππων και 110 Nm ροπής, ο οποίος συνδυαζόταν με το αυτοματοποιημένο-σειριακό κιβώτιο Easytronic των 5 σχέσεων και προσέφερε την έξτρα απαιτούμενη άνεση τόσο για τον οδηγό, όσο και για το συνεπιβαίνοντα.
Στα υπ’ όψιν του υποψήφιου ιδιοκτήτη ενός CorsaVan θα πρέπει να βρίσκεται και ο CDTI πετρελαιοκινητήρας των 1,3 λίτρων, ισχύος 75 ίππων, με μέγιστη ροπή 170 Nm.
|
|
|
Το Fiesta Van της δοκιμής ήταν διαθέσιμο με το γνώριμο 16βάλβιδο βενζινοκινητήρα της οικογένειας Duratec, 1,25 λίτρων και απόδοσης 82 ίππων, ο οποίος κινεί το αυτοκίνητο με σβελτάδα και άνεση.
|
|
|