|
Τα χωματουργικά της Astra έχουν δημιουργήσει μια τεράστια φήμη σε παγκόσμιο επίπεδο, εξαιτίας των εξαιρετικά στιβαρών πλαισίων τους και των υψηλότατων φορτίων που είναι σε θέση να μεταφέρουν. Το HD8 προσφέρεται σε 16 διαφορετικές εκδόσεις αναφορικά με το πλαίσιό του και σε 66 διαφορετικές -βασικές- εκδόσεις μοντέλων. Η έκδοση 6x6 που παρουσιάζουμε είναι διαθέσιμη με μήκος μεταξονίου από 3.800 - 4.750 χλστ., με το συνολικό μήκος του οχήματος να κυμαίνεται από τα 8.265- 9.915 χλστ. Αυτό επιτρέπει την υποστήριξη καρότσας με μήκος από 5.650 - 8.815 χλστ.
Το -ανοικτού τύπου- πλαίσιο του Astra είναι σε θέση να αντεπεξέλθει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε εξαιρετικά υψηλές στρεβλώσεις, ενώ η αυξημένη διατομή του επιτρέπει την υποστήριξη υψηλών φορτίων ακόμα και κάτω από τις πιο έντονες καταπονήσεις.
Το μοντέλο της παρουσίασης εφοδιαζόταν με καρότσα της Cantoni S.p.A., με πάχος δαπέδου 12 χλστ. και πλαϊνών τοιχωμάτων 8 χλστ. και ωφέλιμο όγκο 20 κ.μ. Χάρη στην πνευματική ελεγχόμενη λειτουργία της και στον εξελιγμένο εμπρόσθιο τηλεσκοπικό κύλινδρο, η διαδικασία της ανατροπής διαρκεί μόλις 30 δλ.
Τα σημαντικά νέα, ωστόσο, αφορούν στο συνολικό βάρος της όλης κατασκευής. Το βάρος της καρότσας ανέρχεται στα 7.500 κιλά, ενώ το συνολικό βάρος του οχήματος στα 19.500 κιλά. Αυτό συνεπάγεται, δεδομένου του μέγιστου ωφέλιμου βάρους των 50t., πως η εν λόγω 3αξονική έκδοση του Astra είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία έως και 35t.!
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθούμε στους άξονες, όπου ο εμπρόσθιος προέρχεται από την Kessler και μπορεί να δεχθεί μέγιστη φόρτιση 10.000 κιλών, ενώ οι ενισχυμένοι στην ίδια συζυγία κινητήριοι άξονες (επίσης της Kessler) μπορούν να δεχθούν μέγιστη φόρτιση έως και 40t.
Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, η Astra έχει επιλέξει για το HD8 παραβολικά φύλλα σούστας σε όλους τους άξονες για υψηλότερη άνεση και μειωμένο θόρυβο. Μάλιστα, σε σχετικές δοκιμές της ιταλικής εταιρείας, τόσο σε εργαστηριακό περιβάλλον όσο και σε πραγματικές συνθήκες, έχει αποδειχθεί πως η αντοχή και η μέση διάρκεια "ζωής" των νέων παραβολικών φύλλων σούστας είναι μεγαλύτερη κατά 2 - 3 φορές σε σχέση με τα ημι- ελλειπτικά φύλλα σούστας, που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρότινος.
|
|
|
|
Το Astra HHD8 6x6 με τη συγκεκριμένη καρότσα των 20 κ.μ. είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με ωφέλιμο βάρος έως και 35t.
|
|
Ο ενισχυμένος συζυγής πίσω άξονας εφοδιάζεται με παραβολικές σούστες 10 φύλλων.
|
|
Το ιταλικό φορτηγό διακρίνεται για το εξαιρετικά ανθεκτικό στις στρεβλώσεις και στις καταπονήσει, πλαίσιό του.
|
|
|