ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Δοκιμή

Vanette
«Καταστρέφοντας» τον ανταγωνισμό
Κινητήρες Euro5 με σύστημα "Start&Stop"
Διαβάστηκε από 13326 αναγνώστες
Μια από τις σημαντικότερες τεχνολογικές αναβαθμίσεις που έχει να επιδείξει η νέα γενιά του Fiat Doblo, αφορά στην ανανεωμένη γκάμα των κινητήρων του. Το ιταλικό Vanette είναι το μόνο στην κατηγορία του που προσφέρεται με σύστημα "Start&Stop" στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεών του, ενώ είναι και το μόνο που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5 με όλους τους κινητήρες του. Η βασική επιλογή στα μηχανικά σύνολα του νέου Doblo Cargo αφορά σε ένα βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων, με ισχύ 95 ίππων και μέγιστη ροπή 127 Nm από τις 4.500 σ.α.λ. Στην πράξη η συγκεκριμένη πηγή ισχύος δεν προσφέρει "εκρηκτικές" επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στη μακριά κλιμάκωση των σχέσεων στο 5άρι μηχανικό κιβώτιο, που έχει ως βασικό μέλημα τη διατήρηση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο εν λόγω κινητήρας απαιτεί για μεικτό κύκλο κίνησης 7 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 163 g/km. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει τόσο το μικρό βάρος του συγκεκριμένου κινητήρα (μόλις 100 κιλά), όσο και το σύστημα "Start&Stop", που αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα όταν το όχημα σταματήσει έστω και για μερικά δευτερόλεπτα (π.χ. σε κάποιο φανάρι) και τον θέτει ξανά σε λειτουργία αυτόματα, μόλις ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη. Παράλληλα, το νέο Fiat Doblo Cargo μπορεί να αποκτηθεί και με δύο πετρελαιοκινητήρες της οικογένειας Multijet, χωρητικότητας 1,3 και 1,9 λίτρων, οι οποίοι αποδίδουν ισχύ 90 και 135 ίππων και μέγιστη ροπή 200 και 320 Nm αντίστοιχα από τις 1.500 σ.α.λ. Αμφότερα τα εξελιγμένα αυτά μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με το σύστημα "Start&Stop", προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro5, ενώ στα βασικότερα χαρακτηριστικά του συγκαταλέγεται η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και το σημαντικά μειωμένο -σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Doblo- κόστος συντήρησης, χάρη στα αυξημένα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων σέρβις, που προβλέπει ο κατασκευαστής.
Ο βασικός κινητήρας της νέας γενιάς του ιταλικού μοντέλου είναι ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1,4 λτ., με ισχύ 95 ίππων.
Μεταξύ των μηχανικών συνόλων του νέου Fiat Doblo είναι και ο 1.300άρης Multijet, που σε σχέση με το παρελθόν εμφανίζει σημαντικά αυξημένα διαστήματα μεταξύ των σέρβις.

 
 Fiat Doblo Cargo B SX 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δυναμικό και λειτουργικό εσωτερικό
Πλήρως εκμεταλλεύσιμος χώρος φόρτωσης
Κινητήρες Euro5 με σύστημα "Start&Stop"
¶νετα και ασφαλή χιλιόμετρα με πλήρες φορτίο