Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Το νέο Mercedes-Benz Zetros
Εκεί που o δρόμος τελειώνει
Διαβάστηκε από 7395 αναγνώστες
Ο χαρακτηρισμός "εκτός δρόμου όχημα" μάλλον καταντά αστεϊσμός στην περίπτωση του νέου φορτηγού για εξειδικευμένες χρήσεις της Mercedes-Benz. Το Zetros επαναφέρει στο προσκήνιο μια διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση (καμπίνα πίσω από τον κινητήρα) και αποδεικνύει περίτρανα πως για ορισμένα τροχοφόρα, ακόμα και οι υποτυπώδεις δρόμοι είναι… προαιρετικοί.
Η μεταφορά φορτίων ακόμα και κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες είναι ο λόγος για τον οποίο έχει εξελιχθεί το Zetros.
Με μια ματιά
• Διαθέσιμο με δύο ή τρεις άξονες
• Κινητήρας 7,2 λτ. με ισχύ 326 ίππων
• Εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες
• Καμπίνα τοποθετημένη πίσω από τον κινητήρα
• Εκδόσεις με μεικτό βάρος από 16,5 - 27t.
Ό ταν το Zetros έκανε την πρώτη εμφάνισή του στη Διεθνή Έκθεση του Ανοβέρου το 2008, οι υπεύθυνοι της Mercedes-Benz έκαναν λόγο για ένα φορτηγό με εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες και αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες σε σχέση με το θρυλικό Unimog, το οποίο μέχρι πρόσφατα αποτελούσε την επιτομή των εκτός δρόμου επαγγελματικών οχημάτων. Πως ο Γερμανός κατασκευαστής διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία για τη δημιουργία ενός σκληροτράχηλου οχήματος, που να είναι σε θέση να κινηθεί ακόμα και στα πιο δύσβατα τμήματα του "οδικού δικτύου", είναι δεδομένο. Εξάλλου η Mercedes-Benz έχει να επιδείξει μια πληρέστατη γκάμα οχημάτων, που προορίζονται γι αυτή ή παρεμφερείς χρήσεις. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τις σχετικές εκδόσεις των Atego, Axor, Actros και φυσικά τα Unimog, τα οποία προορίζονται για εφαρμογές στον κλάδο των κατασκευών, ως εκχιονιστικά ή πυροσβεστικά οχήματα, κ.ά. Τι το καινούριο έρχεται λοιπόν να προσθέσει στην γκάμα της Mercedes-Benz το Zetros; Η βασική διαφοροποίηση του Zetros από τους υπολοίπους εκπροσώπους της Mercedes-Benz αλλά και τον ανταγωνισμό, εστιάζεται στη σχεδίαση της καμπίνας, η οποία είναι τοποθετημένη πίσω και όχι πάνω από τον κινητήρα. Τα οφέλη από αυτή τη δομή είναι πολλαπλά και ως επί το πλείστον άπτονται της άνεσης, της ασφάλειας και της ευκολίας στο χειρισμό του οχήματος κατά την κίνηση σε οποιαδήποτε επιφάνεια, η οποία… απλώς δεν έχει καμία σχέση με την άσφαλτο. Παράλληλα, το Zetros δεν έχει εξελιχθεί για να χρησιμοποιηθεί ως μια ακόμη επιλογή ως εργοταξιακό φορτηγό, αλλά αποτελεί ένα όχημα με δύο ή τρεις άξονες και μεικτό βάρος από 16,5 - 27,0t., που μπορεί να προσφέρει τη δυνατότητα επιχειρήσεων ακόμα και στις πιο δύσβατες -π.χ. δασικές- περιοχές και μάλιστα κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες που μπορεί να διανοηθεί κανείς. Έτσι, το Zetros κατά την εξέλιξή του στη γραμμή παραγωγής της Mercedes-Benz στο Wurth της Γερμανίας (όπου και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου), έχει υποβληθεί στις πιο εξαντλητικές δοκιμές τόσο σε εργαστηριακό επίπεδο, όσο και σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες κάτω από τις πιο ακραίες καιρικές συνθήκες. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η δημιουργία ενός νέου επαγγελματικού οχήματος, το οποίο ουσιαστικά δεν απαιτεί παραχωρήσεις από τον οδηγό του ως προς την επιλογή της διαδρομής που θέλει να ακολουθήσει. Το μόνο που αυτός χρειάζεται να κάνει, είναι να αποφασίσει απλώς για τον προορισμό.

 
 Το νέο Mercedes-Benz Zetros
Μια διαφορετική σχεδιαστική θεώρηση
Μια «καρδιά» με 326 ίππους
Τεράστιες ικανότητες εκτός δρόμου κίνησης