Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Εκεί που o δρόμος τελειώνει
Μια διαφορετική σχεδιαστική θεώρηση
Διαβάστηκε από 7402 αναγνώστες
Η τοποθέτηση της καμπίνας πίσω από τον κινητήρα επιλέχθηκε τελικά, καθώς με αυτόν τον τρόπο αναβαθμίζονται σημαντικά αρκετοί παράμετροι που αφορούν στην άνεση, στην ασφάλεια και στην ευκολία στη χρήση του οχήματος κατά την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ο οδηγός πλέον δεν κάθεται πάνω από τον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος, με αποτέλεσμα να δέχεται σημαντικά μικρότερα φορτία καταπόνησης, ενώ η έδραση της καμπίνας σε τρία και όχι τέσσερα (όπως στα υπόλοιπα οχήματα της εταιρείας) σημεία, μειώνει σημαντικά τις στεβλώσεις που μεταφέρονται από το πλαίσιο στην καμπίνα. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της άνεσης για τους έως και τρεις επιβάτες που μπορούν να φιλοξενηθούν στο εσωτερικό του Zetros σε ισάριθμα ξεχωριστά καθίσματα. Επιπρόσθετα, στον προαιρετικό εξοπλισμό του Zetros προσφέρεται και η επιλογή συστήματος αερανάρτησης για όλες τις θέσεις. Η τοποθέτηση της καμπίνας πίσω από τον κινητήρα προϋποθέτει επίσης και την αύξηση του μεταξονίου ενός οχήματος, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο σε αρκετές ακραίες περιπτώσεις κίνησης σε εδάφη με μεγάλη κλίση. Τέλος, η τοποθέτηση του οδηγού αρκετά πιο πίσω από το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος έχει σαφή οφέλη και στην παθητική ασφάλεια που αυτός απολαμβάνει. Τέλος, χάρη στο ελαφρύ κάλυμμα του κινητήρα, που αποτελείται από ειδικά επεξεργασμένα πολυμερή, καθίσταται εύκολη η πρόσβαση στο χώρο του κινητήρα, ενώ έχει βελτιωθεί και η απαγωγή της θερμότητας που εκλύεται από αυτόν. Επίσης αξίζει να σημειώσουμε, πως οι τεράστιες γωνίες του αμαξώματος καθώς και η αυξημένη απόσταση του οχήματος από το έδαφος δεν επηρεάζουν αρνητικά την ευκολία πρόσβασης στην καμπίνα.
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Zetros βασίζεται στις ίδιες σχεδιαστικές φόρμες που απαντώνται και στα υπόλοιπα βαρέα επαγγελματικά οχήματα της γερμανικής εταιρείας.
Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης ενδείξεων, ευανάγνωστος και εφοδιάζεται με μια κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
Δεδομένης της χρήσης για την οποία προορίζεται, το Zetros φέρει όλες τις απαραίτητες δομικές ενισχύσεις που θα το προφυλάξουν από "τραυματισμούς" την ώρα του καθήκοντος.
Τα τρία ανεξάρτητα καθίσματα μπορούν να φέρουν και σύστημα αερανάρτησης, ενώ πίσω από αυτά έχει προβλεφθεί αποθηκευτικός χώρος 1.400 λτ. (έως την οροφή).
Τα σκαλοπάτια για την πρόσβαση στην καμπίνα είναι πτυσσόμενα, προκειμένου να αποφευχθεί η καταστροφή τους κάτω από ακραίες συνθήκες κίνησης.

 
 Το νέο Mercedes-Benz Zetros
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μια διαφορετική σχεδιαστική θεώρηση
Μια «καρδιά» με 326 ίππους
Τεράστιες ικανότητες εκτός δρόμου κίνησης