eXTRaordinaire!* (*εξαιρετικό) |
¶νετο, ευέλικτο και ασφαλές |
Διαβάστηκε από 11451 αναγνώστες
|
|
|
Το μικρό μήκος του Nemo (3.970 χλστ.) εξασφαλίζει αρκετά καλή ευελιξία (με τον κύκλο στροφής στα 9,9 μέτρα), ενώ η ψηλή θέση οδήγησης και τα μεγάλα εμπρός παράθυρα προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα. Επιπροσθέτως, η μαλακή ανάρτηση προσφέρει άνεση, αν και δε λείπουν κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα.
Σε πιο γρήγορους ρυθμούς είναι σταθερό, ενώ παράλληλα το τιμόνι ικανοποιεί από πλευράς αίσθησης, καθώς και τα πολύ καλά φρένα με την αποτελεσματικότητά τους.
Το 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ., απόδοσης 80 ίππων, ικανοποιεί και με το παραπάνω με την ελαστικότητά του σε αστικούς ρυθμούς κίνησης.
Ωστόσο, σε συνθήκες ταξιδιού είναι οριακά επαρκές, αφού ακόμα και με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, ανεβάζει με δυσκολία ταχύτητα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα για τον οδηγό να κατεβάζει συχνά σχέσεις, γεγονός το οποίο αυξάνει την κατανάλωση και το θόρυβο που εισέρχεται στην καμπίνα από τον κινητήρα, καθώς το μοτέρ είναι αναγκασμένο να λειτουργεί σε υψηλές στροφές, προκειμένου το αυτοκίνητο να κινηθεί αξιοπρεπώς.
|
|
|
|
Μεγάλη ευελιξία και άνεση επιδεικνύει στο δρόμο το Nemo Multispace XTR, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του και στη μαλακή ανάρτηση.
|
|
|
|
|
Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει 80 ίππους και κινεί ικανοποιητικά το γαλλικό μοντέλο εντός πόλης, όμως σε εθνικό δίκτυο αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες.
|
|
|
|
|
|
|
Citroen Nemo 1,4i Multispace XTR
|
|
|
|
|
|