ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Citan υιοθετεί πρώτο τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των ελαφρών επαγγελματικών της Mercedes-Benz.

To εσωτερικό του "αγκαλιάζει" τον οδηγό και του προσφέρει ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης, εργονομίας και ασφάλειας.

Με την προσθήκη του Citan η γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της Mercedes-Benz ολοκληρώνεται και προσφέρει λύσεις για όλες τις χρήσεις.

Το νέο Citan θα προσφέρεται σε εκδόσεις Van, Mixto και Crewbus με τρία μήκη αμαξώματος και ωφέλιμο έως και 2,2t.

Αποκαλυπτήρια του νέου Citan

4.416 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2012)

Το autotritipro.gr έδωσε το παρόν στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του νέου Mercedes-Benz Citan στον διεθνή Τύπο και σας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις από τον «Βενιαμίν» της γερμανικής εταιρείας.

Με τις πωλήσεις τις πωλήσεις της αγοράς των Vanette να έχουν αυξηθεί σημαντικά κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών και πλέον να ανέρχονται σε επίπεδα της τάξης των 700.000 οχημάτων πανευρωπαϊκά, η Mercedes-Benz δεν θα μπορούσε να παραμείνει αμέτοχη. Για τον λόγο αυτό προχώρησε την εξέλιξη ενός νέου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος που φέρει την ονομασία Citan και θα τοποθετηθεί «κάτω» από το Vito σε ότι αφορά στις διαστάσεις και τις μεταφορικές του δυνατότητες.

«Citan»: Ο νέος Τιτάνας της Πόλης
Παρά το γεγονός ότι αποτελεί τον καρπό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με τη Renault, το νέο Citan (συνδυασμός των λέξεων City-Titan), είναι αναμφίβολα ένα χαρακτηριστικό προϊόν της Mercedes-Benz και επιδεικνύει όλες τις αρετές των οχημάτων με σήμα το αστέρι.
Μάλιστα, το νέο αυτό ελαφρύ επαγγελματικό που θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης IAA του Ανοβέρου μέσα στο φθινόπωρο του τρέχοντος έτους, υιοθετεί πρώτο τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes-Benz.
Τα νέα φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με το κάλυμμα του κινητήρα που σχηματίζει ένα έντονο V και την μεγάλη μάσκα όπου εδράζεται το –μεγάλων διαστάσεων- αστέρι της Mercedes-Benz αποτελούν ορισμένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά της σχεδίασης του. Παράλληλα στο εσωτερικό, το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα «αγκαλιάζουν» τον οδηγό και προσφέρουν ένα εξαιρετικό επίπεδο εργονομίας και άνεσης.

Διαθέσιμο με τρία μήκη αμαξώματος και μεικτό έως 2,2t.
Ανάλογα με τις απαιτήσεις χρήσης, το νέο Citan θα προσφέρεται με τρία διαφορετικά μήκη αμαξώματος. Το Citan Compact θα έχει μήκος 3,94μ. το Citan Long μήκος 4,32μ. και το Citan Extra Long μήκος 4,71μ. αντίστοιχα.
Πέραν των εκδόσεων Van, το νέο Vanette της Mercedes-Benz θα προσφέρεται και στις εκδόσεις Mixto που εφοδιάζονται με 2η σειρά καθισμάτων αλλά και στις εκδόσεις Crewbus. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η Mercedes-Benz, το μεικτό βάρος του Citan δεν θα υπερβαίνει τους 2,2t.

Προηγμένο τεχνολογικό υπόβαθρο
Ως γνήσιο… τέκνο της Mercedes-Benz, το Citan δεν θα μπορούσε παρά να εφοδιάζεται με τα πιο προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς και σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, το σύστημα ευστάθειας Adaptive ESP θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του. Το εν λόγω ηλεκτρονικό σύστημα ουσιαστικά αναλαμβάνει να διατηρήσει το Citan σταθερό κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και ενορχηστρώνει τις λειτουργίες επιμέρους συστημάτων όπως τα ABS, VDC (Vehicle Dynamic Control, TCS (Traction Control System) και ASR (Acceleration Skid Control).

Κάτω από το «φράγμα» των 5,0 λτ./100 χλμ.
Αν και οι υπεύθυνοι της Mercedes-Benz δεν θέλησαν να αποκαλύψουν και πολλά σε ότι αφορά στους κινητήρες του Citan, αίσθηση προκάλεσε η δήλωση πως το νέο Vanette θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μέση κατανάλωση καυσίμου κάτω από το φράγμα των 5,0 λτ./100 χλμ.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, το νέο Citan θα εφοδιάζεται με τρεις πετρελαιοκινητήρες ισχύος από 75- 110 ίππων, και έναν βενζινοκινητήρα 115 ίππων. Όπως είναι φυσικό, όλα τα μηχανικά σύνολα θα καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5 και θα προσφέρονται και εκδόσεις με σύστημα ECO Start/Stop ενώ η γκάμα των κιβωτίων ταχυτήτων θα περιλαμβάνει επιλογές με πέντε ή έξι σχέσεις με την μετάδοση της κίνησης να γίνεται στους τροχούς του εμπρόσθιου άξονα.