ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η ευχάριστη διχρωμία των επενδύσεων και η προσεγμένη εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων είναι τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο εσωτερικό του νέου Fuso Canter 4x4.

Η πρόσβαση στο εσωτερικό του νέου Fuso Canter έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για τους επιβάτες όλων τα των θέσεων.

Ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας του, το ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να υποστηρίξει στο εσωτερικό του έως και 7 επιβάτες με άφθονους χώρους να έχουν προβλεφθεί και για τα μικροαντικείμενα.

Ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων περιλαμβάνει και μια κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.

Το νέο Fuso Canter 4x4 είναι σε θέση να κινηθεί με άνεση σε διαδρομές με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης…

… αλλά και να διαβεί ακόμα και έντονες εδαφικές ανωμαλίες χάρη στις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του πλαισίου.

Ο 3,0λιτρος πετρελαιοκινητήρας των 175 ίππων που κινεί το νέο Fuso Canter 4x4 εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένα διαστήματα μεταξύ των service του.

Ένα Canter για όλες τις χρήσεις

4.377 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2012)

Ανανεωμένο σχεδιαστικά και με προσεγμένες βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη αλλά και τη δομή του αμαξώματος του, το νέο Mitsubishi Fuso Canter 4x4 που παρουσιάστηκε πρόσφατα, είναι σε θέση να κινηθεί χωρίς πρόβλημα ακόμα και σε έντονες εδαφικές ανωμαλίες μεταφέροντας φορτία βάρους έως και 3.735 κιλών.

Με μια ματιά
* Διαθέσιμο με μεικτό βάρος 6,5t.
* 320 χλστ. απόσταση του πλαισίου από το έδαφος
* Γωνία προσέγγισης 35 μοιρών και αποχώρησης 25 μοιρών αντίστοιχα
* Στάνταρ το κλείδωμα του διαφορικού στον πίσω άξονα
* Δύο τύποι καμπίνας (3- 7 επιβάτες)
* Δύο τύποι μεταξονίου
* Κινητήρας με ισχύ 175 ίππων και ροπή 430 Nm
* Προδιαγραφές ρύπων Euro5 και EEV

Μια ακόμη έκδοση, αυτή την φορά 4x4, προστίθεται στη γκάμα της νέας γενιάς του Fuso Canter με το μεικτό βάρος της να ορίζεται στους 6,5t.
Το νέο αυτό μοντέλο θα προσφέρεται με δύο τύπους μεταξονίου, δύο τύπους καμπίνας και σε σχέση με τις απλές εκδόσεις (4x2) του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού, θα εμφανίζει σημαντικά αυξημένες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης που σε συνδυασμό με τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, θα το κάνουν ικανό να μεταβαίνει ακόμα και σε δύσβατες περιοχές.
Κομψότατο σχεδιαστικά και με πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το Fuso Canter 4x4 αποτελεί μια ιδανική επιλογή για μια μεγάλη γκάμα χρήσεων, όπως είναι ο κλάδος των κατασκευών, ως πυροσβεστικό κ.ά. καθώς έχει την δυνατότητα να κινηθεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε εδάφη με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης και έντονες κλίσεις.
Παράλληλα, το πλάτος της καμπίνας του που δεν υπερβαίνει τα 2 μέτρα, σε συνδυασμό με τον περιορισμένο κύκλο στροφής του (μόλις 13,5μ. στις εκδόσεις με το κοντό μεταξόνιο των 3.415 χλστ.) διασφαλίζουν το ιαπωνικό φορτηγό μ’ ένα εξαιρετικό επίπεδο ευελιξίας.
Η τοποθέτηση της καμπίνας πάνω από τον κινητήρα επιτρέπει την υποστήριξη υπερκατασκευών μεγάλου μήκους, ενώ, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της νέας γενιάς του Fuso Canter, ο κινητήρας των 175 ίππων που αναλαμβάνει την κίνηση του, καλύπτει τις προδιαγραφές, τόσο της Euro5, όσο και του αυστηρότερου ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου EEV.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό με πληρέστερο επίπεδο εξοπλισμού
Όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις της νέας γενιάς του Mitsubishi Fuso Canter, η σχεδίαση της καμπίνας είναι νέα και διακρίνεται για τον έντονο δυναμισμό που αποπνέει. Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως πλέον έχει να επιδείξει αυξημένη αντισκωριακή προστασία αλλά και ακαμψία, ενώ βελτιωμένη είναι η πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος χάρη στο μεγαλύτερο άνοιγμα των θυρών.
Ο ιδιοκτήτης του νέου Fuso Canter 4x4 μπορεί να επιλέξει μεταξύ 100 διαφορετικών αποχρώσεων, ενώ στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνονται τα φώτα πορείας που μένουν ανοικτά και την ημέρα καθώς και οι προβολείς ομίχλης.
Ο εσωτερικός διάκοσμος του οχήματος είναι ευχάριστος και διακρίνεται για την διχρωμία των επενδύσεων στο ταμπλό.
Ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων εδράζεται πλέον στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η μετακίνηση του οδηγού εντός της καμπίνας.
Ο νέος πίνακας οργάνων είναι πιο εύκολα αναγνώσιμος και από την κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που διαθέτει, ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για ένα πλήθος στοιχείων, όπως είναι η μέση ή στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου καθώς και άλλα στοιχεία του υπολογιστή ταξιδιού (πληρότητα του φίλτρου μικροσωματιδίων κ.ά.). Σε θέματα εργονομίας, η εικόνα του νέου Fuso Canter 4x4 είναι σαφέστατα βελτιωμένη ενώ πολλαπλοί είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα, τόσο στην κεντρική κονσόλα, όσο και στο εσωτερικό των θυρών, στην οροφή του οχήματος, μεταξύ των θέσεων και αλλού. Παράλληλα στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια αναδιπλούμενη ποτηροθήκη με δύο θέσεις.
Σε ό,τι αφορά στην άνεση των επιβατών, αξίζει να αναφέρουμε τα βελτιωμένα σε δομή καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, με τις ζώνες ασφαλείας τριών σημείων παντού και τις πολλαπλές ρυθμίσεις που μπορούν να δεχθούν.
Όπως προαναφέραμε, το νέο Fuso Canter 4x4 θα είναι διαθέσιμο με την επιλογή μονής ή διπλής (Crewcab) καμπίνας που αμφότερες μπορούν να υποστηρίξουν έως 3 ή 7 επιβάτες αντίστοιχα.
Τέλος, ένα νέο στοιχείο του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού είναι το αναβαθμισμένο σύστημα κλιματισμού που ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη μπορεί να είναι και πλήρως αυτόματο.

Εκδόσεις με μεικτό βάρος 6,5t.
Το στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο των εκδόσεων 4x4 του Mitsubishi Fuso Canter θα είναι διαθέσιμο με δύο μήκη μεταξονίου 3.415 χλστ. και 3.865 χλστ. αντίστοιχα.
Ανάλογα με την έκδοση του οχήματος, τον τύπο της καμπίνας κ.ά., το ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να υποστηρίξει θα κυμαίνεται από τα 3.500- 3.735 κιλά.
Όπως είναι φυσικό, οι αυξημένες γωνίες του αμαξώματος (γωνία προσέγγισης 35 μοιρών και αποχώρησης 25 μοιρών αντίστοιχα) είναι αυξημένες σε σχέση με τις αυτές των συμβατικών εκδόσεων (γωνία προσέγγισης 18 μοιρών και αποχώρησης 11 μοιρών).
Η έδραση της καμπίνας πάνω από τον κινητήρα εξυπηρετεί την «απελευθέρωση» μεγάλου μέρους του πλαισίου για την τοποθέτηση διαφόρων τύπων υπερκατασκευών, ενώ εξαιρετική δουλειά έχει γίνει από τους μηχανικούς της Mitsubishi Fuso σε ό,τι αφορά στις παροχές και στα σημεία πρόσδεσης που είναι διαθέσιμα για τους κατασκευαστές υπερκατασκευών.
Το σύστημα ενίσχυσης της δομής της καμπίνας «RISE» που η ιαπωνική εταιρεία έχει εξελίξει για την νέα γενιά του Fuso Canter αυξάνει σημαντικά τα επίπεδα της παθητικής της ασφάλειας, ενώ τα διάφορα συστήματα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού σε συνδυασμό με τα συστήματα υποβοήθησης της πέδησης όπως το μηχανόφρενο με ισχύ 50 kW, αναβαθμίζουν σημαντικά την ενεργητική του ασφάλεια. Παράλληλα, ο περιορισμένος κύκλος στροφής του Fuso Canter 4x4 που ανέρχεται στα 13,5μ., διευκολύνει αφάνταστα το έργο του οδηγού σε συνθήκες

Κινητήρας EEV με SCR και EGR
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα των εκδόσεων 4x4 του νέου Fuso Canter εδράζεται η πιο ισχυρή εκδοχή του νέου 3,0λιτρου πετρελαιοκινητήρα που προσφέρεται με το ελαφρύ ιαπωνικό φορτηγό.
Αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 175 ίππων από τις 3.500 σ.α.λ. και 430 Nm από τις 1.600- 2.900 σ.α.λ., το εν λόγω μηχανικό σύνολο εφοδιάζεται με υπερτροφοδότη, με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του έχουν αυξηθεί στα 40.000 χλμ., γεγονός που περιορίζει αισθητά τα κόστη συντήρησης του.
Προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές Euro5 και EEV αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του βασίζεται στην τεχνολογία SCR και η δεξαμενή διαλύματος AdBlue έχει χωρητικότητα 12 λτ. και επιτρέπει αυτονομία 8.000 χλμ.