Ντεμπούτο του MAN eTGL στο Ανόβερο!
TORSUS & MAN: Θα φτιάξουν το πιο σκληροτράχηλο λεωφορείο εκτός δρόμου
MAN: Νέο σύστημα ασφαλείας για τον εντοπισμό πεζών & ποδηλατών
Όπως προαναφέραμε, το νέο TGL θα είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 7,5- 12,0t. και χάρη στο υψηλό ωφέλιμο φορτίο όλων των εκδόσεων του, την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του κάτω από όλες τις συνθήκες και την μεγάλη ευελιξία του, καθίσταται ιδανικό ακόμα και τις πιο εξεζητημένες χρήσεις όπως π.χ. η ενδοαστική μεταφορά προϊόντων σε στενούς δρόμους.
Στον εξοπλισμό του νέου TGL θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές όπως π.χ. τα ηλεκτρονικά συστήματα EBS (Electronic Braking System) με Brake Assist, LGS (Lane Guard System) και φυσικά το ESP (Electronic Stability Control).
Σε ό,τι αφορά στη γκάμα των κινητήρων του, το TGL θα είναι διαθέσιμο με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες 4,6 και 6,9 λτ. με ισχύ 150, 180, 220 και 250 ίππων με μέγιστη ροπή 570, 700, 850 και 1.000 Nm αντίστοιχα.
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα –που σημειωτέον- καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, θα συνεργάζονται με μηχανικά κιβώτια ή προαιρετικά το αυτόματο MAN TipMatic® με σύστημα EasyStart.
Κινητήρες Euro6 με ισχύ έως και 341 ίππων
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με πολλαπλά μήκη πλαισίου και μεταξονίου, το MAN TGM είναι σε θέση να προσφέρει ιδανικές λύσεις ως φορτηγό μεταφοράς προϊόντων, τόσο σε αστικές, όσο και νομαρχιακές διανομές, ενώ παράλληλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όχημα για τον κλάδο των κατασκευών ή για πάσης φύσεως υπηρεσίες, όπως απορριμματοφόρο κ.ά.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν επιλογές που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6 με κυβισμό 6,9 λτ. που αποδίδουν ισχύ 250, 290 και 340 ίππων με αντίστοιχα μέγιστα αποθέματα ροπής της τάξης των 1.000, 1.150 και 1.250 Nm.
Οι κινητήρες τεχνολογίας Euro6 της MAN
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η MAN έχει προγραμματίσει την παρουσίαση μιας πληρέστατης γκάμας κινητήρων με τέσσερις ή έξι κυλίνδρους, οι οποίοι καλύπτουν τις προδιαγραφές της νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro6.
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα είναι χωρητικότητας 4,6, 6,9, 10,5 και 12,4 λτ. και αποδίδουν ισχύ από 150- 480 ίππους και μέγιστη ροπή από 570 έως και 2.300 Nm.
Με τους εν λόγω κινητήρες αναμένεται να εφοδιαστούν –σε πρώτη φάση- όλοι οι εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας.
Όπως είναι φυσικό, στο μέλλον η MAN αναμένεται να παρουσιάσει περισσότερες εκδόσεις κινητήρων της που καλύπτουν το αυστηρότερο ευρωπαϊκό πρωτόκολλο αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων.
Οι Euro6 κινητήρες της MAN | |||
---|---|---|---|
Κινητήρας | Κυβισμ (λτ.) | Ισχύς (ίπποι) | Ροπή (Nm) |
D0834 CR | 4,6 | 150 | 570 |
180 | 700 | ||
220 | 850 | ||
D0836 CR | 6,9 | 250 | 1.000 |
290 | 1.150 | ||
340 | 1.250 | ||
D2066 CR | 10,5 | 320 | 1.600 |
360 | 1.800 | ||
400 | 1.900 | ||
D2676 CR | 12,4 | 440 | 2.100 |
480 | 2.300 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr