D30: Έρχεται ο τελευταίος των diesel κινητήρων από τη MAN!
Μέσα στην επόμενη 2ετία, σε συνεργασία με την εταιρεία διακομιδής και επεξεργασίας απορριμμάτων, η MAN Truck & Bus αναμένεται να δοκιμάσει πιλοτικά σε πραγματικές συνθήκες χρήσης (ως απορριμματοφόρο) ένα πρωτότυπο όχημα με την ονομασία «Metropolis».
Το εν λόγω πρόγραμμα έχει ως
στόχο να προσφέρει νέες λύσεις στην εξέλιξη νέου τύπου βαρέων επαγγελματικών
οχημάτων που θα εκπέμπουν σημαντικά λιγότερους ρύπους κατά τη κίνηση τους εντός
των σύγχρονων μεγαλουπόλεων.
Το MAN Metropolis
βασίζεται σε μια 3αξονική έκδοση του TGS με
διάταξη αξόνων 6x2-4 και έχει εξελιχθεί σε
συνεργασία με την εταιρεία Benteler
Engineering Services.
Ένα από τα βασικότερα
χαρακτηριστικά του Metropolis είναι χωρίς αμφιβολία ο
ηλεκτροκινητήρας των 203 kW που
αναλαμβάνει την κίνηση του. Ωστόσο, το Metropolis έχει
να επιδείξει και μια ακόμη… πρωτιά καθώς είναι το πρώτο βαρύ επαγγελματικό
όχημα που εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης που προέρχεται από επιβατικό
όχημα.
Πρόκειται για τον V6 πετρελαιοκινητήρα των 3,0 λτ. της Audi που
αποδίδει ισχύ 204 ίππων.
Βασισμένο πλήρως στον
ηλεκτροκινητήρα του, το MAN Metropolis είναι
σε θέση να διανύσει έως και 15 χλμ. χάρη στην ενέργεια που παράγουν οι
μπαταρίες των 105 kWh με τις οποίες εφοδιάζεται. Από
εκεί και μετά αναλαμβάνει δράση ο V6 TDI.
Στόχος της MAN είναι
μέσα στην επόμενη 2ετία να εξετάσει τις προοπτικές της εκτεταμένης χρήσης
ηλεκτροκίνητων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε αστικό περιβάλλον. Σε πρώτη φάση,
το μόνο σίγουρο είναι πως το MAN Metropolis εκπέμπει
60% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τις αντίστοιχες συμβατικές
εκδόσεις του MAN TGS.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr