ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Atego θα είναι διαθέσιμο με δύο άξονες σε διάταξη 4x2 και 4x4 και το μεικτό βάρος του κυμαίνεται από τους 6,5- 16t.

Πολλαπλές επεμβάσεις έχουν γίνει, τόσο στο πλαίσιο, όσο και στα επιμέρους μηχανικά μέρη του οχήματος, προκειμένου να μειωθεί το συνολικό βάρος του οχήματος. Η γκάμα των μεταξονίων περιλαμβάνει 15 επιλογές με μήκος από 3.020- 6.260 χλστ.

Ανάλογα με τις επιλογές του πελάτη, το νέο Atego θα μπορεί να αποκτηθεί με αερανάρτηση σε όλους τους άξονες, ενώ νέο είναι και το σύστημα έδρασης της καμπίνας στο πλαίσιο.

Εκδόσεις δύο αξόνων με μεικτό από 6,5- 16t.

4.539 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

Ανέκαθεν, δύο από τα βασικότερα γνωρίσματα του Atego ήταν η εξαιρετική ευελιξία του καθώς και η κορυφαία αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου όλων των εκδόσεων του.
Προκειμένου να διατηρήσει τη νέα γενιά του ελαφρού φορτηγού της σε ανάλογη εμπορική πορεία με τον προκάτοχο της, η Mercedes-Benz θα εξακολουθήσει να προσφέρει το Atego σε εκδόσεις με δύο άξονες σε διάταξη 4x2 και 4x4.
Παράλληλα, το μεικτό βάρος του νέου οχήματος διατηρείται από τους 6,5- 16t. γεγονός που το καθιστά ιδανικό για χρήση στις ενδοαστικές, περιαστικές αλλά και εθνικές μεταφορές, στον κλάδο των κατασκευών κ.ά.
Ένα επίσης βασικό γνώρισμα της νέας γενιάς του Atego είναι πως, το ηλεκτρονικό πρόγραμμα «Stability Control Assist» γνωστό και ως ESP για τα επιβατικά οχήματα, θα περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του, γεγονός που αναμφίβολα, αναβαθμίζει κατά πολύ το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας του γερμανικού φορτηγού κάτω από όλες τις συνθήκες.
Σε ό,τι αφορά στα μεταξόνια, η Mercedes-Benz έχει ανακοινώσει πως θα υπάρχουν επιλογές με 15 διαφορετικά μήκη (από 3.020 χλστ. έως και 6.260 χλστ.), ενώ ιδιαίτερα βαρύτητα έχει δοθεί στην εξέλιξη του νέου πλαισίου προκειμένου να αυξηθεί η στιβαρότητα του και παράλληλα να μειωθεί το βάρος του και κατΆ επέκταση το συνολικό απόβαρο του οχήματος. Επιπρόσθετα, οι εταιρείες παραγωγής υπερκατασκευών, θα βρουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που επιθυμούν προκειμένου να εξελίξουν βέλτιστες λύσεις σε απόλυτη αρμονία με τις προδιαγραφές του οχήματος.
Με κύριο γνώμονα τη μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος αλλά και την βελτίωση της οδικής του συμπεριφοράς, έχουν πραγματοποιηθεί και οι εκτεταμένες αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, στις αναρτήσεις και στους άξονες και φυσικά στο σύστημα διεύθυνσης.
Παράλληλα, νέες λύσεις προσφέρονται ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται το όχημα, όπως είναι π.χ. η δυνατότητα απόκτησης του με πλαστικές δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας ακόμα και 80 λτ. (αντί για 120 λτ.) προκειμένου να εξασφαλιστεί ακόμα και το τελευταίο διαθέσιμο κιλό για τη μεταφορά προϊόντων.