Σαν τρελό φορτηγό… με 1500 άλογα και τελική 160 χλμ!
Το νέο Atego θα προσφέρεται με δύο μηχανικά σύνολα, με ισχύ από 156 έως 299 ίππους.
Ο μικρότερος εξ αυτών είναι ο 4κύλινδρος OM 934 των 5,1 λτ. και η ισχυρότερη επιλογή είναι ο 6κύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7 λτ.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Mercedes-Benz, η μέση κατανάλωση καυσίμου των νέων Euro6 κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται το Atego, έχει μειωθεί κατά 5% περίπου σε σχέση με τις εκδόσεις Euro5 το προκατόχου του. Εξαιτίας της βελτίωσης του συστήματος τροφοδοσίας, με το common-rail να επιτυγχάνει πιέσεις έως και 2.400 bar, επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –μόνο από τον κινητήρα- σε ποσοστό 2%. Παράλληλα, έχει μειωθεί κατά 2%- 2,5% η κατανάλωση διαλύματος AdBlue.
Πέραν της βελτίωσης της απόδοσης και της μείωσης της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η εταιρεία, σε ορισμένες χρήσεις για τις οποίες προορίζεται το νέο Atego, έχουν αυξηθεί κατά πολύ και τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης των κινητήρων (έως και 120.000 χλμ.).
Στον βασικό εξοπλισμό το νέο PowerShift3
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, τόσο στην γερμανική, όσο και στην ελληνική αγορά, το νέο Atego θα προσφέρεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων PowerShift τρίτης γενιάς στο βασικό του εξοπλισμό.
Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις του Atego με ισχύ έως και 238 ίππους, το PowerShift3 θα προσφέρεται με έξι σχέσεις, ενώ για τις εκδόσεις με ισχύ 272 και 299 ίππων θα υπάρχει διαθέσιμη μια νέα έκδοση του με οκτώ σχέσεις.
Φυσικά, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, θα υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής μηχανικών κιβωτίων έξι ή εννιά σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά, ωστόσο, στο PowerShift3, αξίζει να αναφέρουμε πως θα περιλαμβάνει και την λειτουργία EcoRoll, ενώ ειδικά προγράμματα «Off-Road» θα αφορούν στη χρήση του Atego για τον κλάδο των κατασκευών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr