Iveco Bus
9.514 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2013)
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η παρουσία της ιταλικής εταιρείας κατασκευής λεωφορείων στο Συνέδριο του UITP. Πέραν των νέων οχημάτων που παρουσίασε, ο κλάδος των λεωφορείων της Iveco παρουσίασε για πρώτη φορά τη νέα ονομασία του «Iveco Bus».
Παράλληλα, στο –εμβαδού 450 τ.μ.- περίπτερο της Iveco Bus, πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου αστικού λεωφορείου της, το Urbanway, ενός 12μετρου οχήματος που είναι το πρώτο που η Iveco Bus προσφέρει με κινητήρες τεχνολογίας Euro6.
Η νέα ονομασία «Iveco Bus»
Με την αλλαγή του ονόματος του, ο κλάδος των λεωφορείων της Iveco σηματοδοτεί την νέα εποχή στην οποία εισέρχεται. Βασικός άξονας πάνω στον οποίο θα στηριχθεί η ανάπτυξη της Iveco Bus, είναι η εξέλιξη νέων προϊόντων, με σημαντικά μειωμένο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας αλλά και πιο οικολογικό χαρακτήρα. Παράλληλα, η Iveco Bus θα στηριχθεί στις βασικές αξίες της ιταλικής εταιρείας, όπως είναι η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία, προκειμένου να εδραιώσει την θέση της σε νέες αγορές όπως π.χ. στην Κίνα και τη Λατ. Αμερική.
Ένα ολοκαίνουργιο όνομα για ένα εντελώς νέο αστικό λεωφορείο
Βασισμένο στο πλαίσιο του τουριστικού/ υπεραστικού λεωφορείου Crossway, το νέο Urbanway της Iveco Bus είναι ένα αστικό λεωφορείο που αναμένεται να προσφέρει σημαντική μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας στους πελάτες της ιταλικής εταιρείας.
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα του Urbanway είναι η δυναμική και παράλληλα «ανάλαφρη» σχεδίαση του αμαξώματος που είναι σύμφωνη με τα νέα σχεδιαστικά πρότυπα της εταιρείας ταυτότητας της Iveco Bus.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με μήκος αμαξώματος 10,5, 12 ή 18 μέτρων, το Iveco Urbanway έχει να επιδείξει καινοτόμες λύσεις ως προς την εσωτερική χωροταξική του διαρρύθμιση, όπως είναι π.χ. η μετατόπιση της μεσαίας πόρτας προς το πίσω μέρος του οχήματος, μια κίνηση που έχει επιφέρει αύξηση κατά 1,5 τ.μ. του ωφέλιμου χώρου για τους όρθιους επιβάτες.
Παράλληλα όμως, τόσο η δομή του αμαξώματος, όσο και οι χώροι που έχουν προβλεφθεί για τον οδηγό αλλά και τους επιβάτες, έχουν εναρμονιστεί με τις πιο αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφάλειας.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η Iveco Bus προσφέρει τους Tector 7 και Tector 9 με χωρητικότητα 6,7 και 8,7 λτ. που χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων Hi-eSCR του επιτρέπει να καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, χωρίς τη χρήση της διαδικασίας επανακυκλοφορίας των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης (EGR). Η μέγιστη απόδοση των εν λόγω μηχανικών συνόλων ανέρχεται στους 286 και 400 ίππους αντίστοιχα, ενώ έχουν προβλεφθεί και εκδόσεις τους για χρήση με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου (π.x. φυσικό αέριο) ή και υβριδικά συστήματα κινητήρων.