Η MAN επενδύει μισό δις ευρώ στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης!
Ως γνωστόν, από τον 1/1/2014 όλα τα νέα επαγγελματικά οχήματα επιβάλλεται να εφοδιάζονται με κινητήρες που πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων βάση του Κοινοτικού πρωτοκόλλου Euro6.
Οι εν λόγω προδιαγραφές
περιορίζουν ακόμη περισσότερες τις εκπομπές διάφορων βλαβερών ρύπων σε σχέση με
τις προγενέστερες Euro5 και EEV που ισχύουν
στην παρούσα φάση.
Χαρακτηριστικά αξίζει να
αναφέρουμε πως, σε σχέση με την Euro1 Κοινοτική
Οδηγία που ετέθη σε ισχύ το 1992, η συγκέντρωση μικροσωματιδίων στα οχήματα με
κινητήρες Euro6 έχει μειωθεί κατά 97%.
Αντίστοιχα, τα οξείδια του αζώτου (NOx) είναι
μειωμένα κατά 95% και το μονοξείδιο του άνθρακα (CO) κατά 67%.
Προκειμένου να ανταποκριθεί
στις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές, η MAN Truck & Bus έχει
αναπτύξει νέες σειρές κινητήρων που υπερκαλύπτουν τα δεδομένα που θέτει η Euro6 ενώ παράλληλα συμβάλλουν στην εξαιρετικά μειωμένη
μέση κατανάλωση καυσίμου, σε συνδυασμό πάντα με την κορυφαία αξιοπιστία των
προϊόντων της.
Μεταξύ των τεχνολογικών
καινοτομιών που η MAN Truck & Bus έχει να προσφέρει στους νέους –Euro6- κινητήρες της αξίζει να αναφέρουμε το εξελιγμένο
σύστημα τροφοδοσίας common-rail καθώς και στον
συνδυασμό των διαδικασιών EGR (επανακυκλοφορία
των καυσαερίων στον θάλαμο καύσης) και SCR (επεξεργασίας των καυσαερίων με διάλυμα AdBlue) πριν την έκλυση τους στην ατμόσφαιρα.
Φυσικά δεν μπορούμε να
παραλείψουμε το Ειδικό Φίλτρο κατακράτησης αιθάλης που συμβάλλει με τη σειρά
του στην παρακράτηση άνω του 99% της συγκέντρωσης των μικροσωματιίδων.
Παράλληλα όμως, η νέα γκάμα
φορτηγών της MAN Truck & Bus που αποτελείται από τις διάφορες εκδόσεις των TGL, TGM, TGS και TGX τα
οποία και έχουμε παρουσιάσει πριν από λίγο καιρό, έχει να επιδείξει μια σειρά
πρόσθετων λύσεων και βελτιώσεων τόσο της αεροδυναμικής όσο και των επιπέδων
άνεσης και ασφάλειας που απολαμβάνουν ο οδηγός και το φορτίο του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr