Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, το νέο Sprinter Travel 65 αποτελεί μια από τις πιο εντυπωσιακές εκδοχές της γκάμας των mini-buses της Mercedes-Benz και προορίζεται για τουριστική χρήση προσφέροντας ανέσεις επιπέδου «VIP» σε επιβάτες και οδηγό.

Το νέο Tourismo K έχει συνολικό μήκος 10,32μ. και επιδεικνύει κύκλο στροφής της τάξης των 17,2μ.

Στο εσωτερικό του ωστόσο μπορούν να φιλοξενηθούν έως και 41 επιβάτες καθώς και 4,2κ.μ. αποσκευών.

Πλέον και οι εκδόσεις με δύο άξονες του Travego (στην φωτογραφία το 15 RHD) εφοδιάζονται με κινητήρες Euro6 που διακρίνονται για το χαμηλό βάρος και την μέγιστη απόδοση της ροπής τους από τις 800 σ.α.λ.

Το αναβαθμισμένο -6άρι- αυτόματο κιβώτιο της Allison, με νέο «ECO» λογισμικό για μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου, εξακολουθεί να αποτελεί την βασική επιλογή για το Mercedes-Benz Econic.

… η γκάμα των κινητήρων του καλύπτει τις προδιαγραφές Euro6 με εκδόσεις ισχύος 299 και 354 ίππων.

Το νέο Mercedes-Benz Citaro LE με κινητήρα Euro6 που αποδίδει ισχύ έως και 354 ίππων συνδυάζει το χαμηλό με το υψηλό δάπεδο προσφέροντας αυξημένο επίπεδο άνεσης και πρακτικότητας στους επιβάτες του.

Νέα Mercedes-Benz Sprinter Mini-Buses με Euro6 κινητήρες

10.223 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2013)

Ηπληρέστατη γκάμα mini-buses που η Mercedes-Benz προσφέρει και στην ελληνική αγορά περιλαμβάνει οχήματα για χρήση σε αστική, περιαστική η τουριστική λύση καθώς εξειδικευμένες εφαρμογές όπως η μεταφορά ατόμων με κινητικά προβλήματα κ.ά.
Σαφέστατα η σημαντικότερη εξέλιξη σε αυτόν τον κλάδο των οχημάτων της Mercedes-Benz δεν είναι άλλη από την έλευση της νέας γενιάς του Sprinter που πλέον αλλάζει άρδην τα δεδομένα ως προς τις δυνατότητες, την σχεδίαση αλλά και την οδική συμπεριφορά των νέων mini-buses της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. 
Η πληρέστατη γκάμα εκδόσεων των Sprinter Mini-Buses διατηρείται με τις παραλλαγές Mobility, Transfer, City και Travel (σε 16 διαφορετικές εκδοχές) να προσφέρουν ιδανικές λύσεις στο σύνολο των χρήσεων για τις οποίες προορίζονται ωστόσο, όλα τα υπόλοιπα… αλλάζουν άρδην. 
Πέραν των αλλαγών στην σχεδίαση που παρατηρούνται στη νέα γενιά του Sprinter, η ειδοποιός διαφορά εστιάζεται φυσικά στη γκάμα των κινητήρων. Συγκεκριμένα, τα νέα Sprinter Mini-Buses είναι τα πρώτα που εφοδιάζονται με κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6. Ο 4κύλινδρος ΟΜ 651 των 2,2 λτ. προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 95 – 163 ίππους ενώ και ο 3,0λτ. Βενζινοκινητήρας των 3,0 λτ. (V6) που αποδίδει ισχύ 190 ίππων επίσης αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πηγές ισχύος στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων. 
Παράλληλα όμως με τους νέους κινητήρες του, το Sprinter επωφελείται από τη νέα χαρτογράφηση του αυτόματου κιβωτίου 7G-Tronic που σε συνδυασμό με το μηχανικό -6τάχυτο- κιβώτιο ECOGear συμβάλλουν την επιπλέον μείωση της μέσης κατανάλωσης του mini-bus της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αν μάλιστα συνυπολογίσουμε και την ύπαρξη τεχνολογιών όπως το Eco Start/Stop. Παράλληλα και τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις έχουν αυξηθεί στα 60.000 χλμ. 
Με μεικτό βάρος έως και 5,3t., τα Sprinter Mini-buses έχουν ωστόσο να επιδείξουν και μια επιπλέον σημαντική αναβάθμιση. Αναφερόμαστε φυσικά στα κορυφαία συστήματα ασφάλειας (Crosswind Assist, Proximity Warning Assist, Blind Spot Assist, Highbeam Assist και Lane Keeping Assist) που ανάλογα με την έκδοση του οχήματος και την χρήση για την οποία προορίζεται, περιλαμβάνονται στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό του, διασφαλίζοντας ένα κορυφαίο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης.  
Συμπληρωματικά αξίζει να τονίσουμε πως οι εκδόσεις Sprinter Transfer, Travel και Mobility είναι ήδη διαθέσιμες με κινητήρες Euro6 ενώ το Sprinter City θα ακολουθήσει στις αρχές του 2014. 

Η νέα «K» έκδοση στη γκάμα του Mercedes-Benz Tourismo
Ως γνωστόν, η γκάμα των εκδόσεων του Tourismo περιλαμβάνει τα μοντέλα Tourismo (12,14μ.), Tourismo M και M2 (12,96μ.), Tourismo L (13,99μ.), και Tourismo RH και RH M (12,14μ. και 12,98μ.) τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τουριστικά ή υπεραστικά λεωφορεία. 
Η Mercedes-Benz αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα του Tourismo… προς τα κάτω με τη νέα έκδοση «K» με μήκος αμαξώματος στα 10,32μ. 
Η εν λόγω έκδοση φαντάζει ιδανική για τα ελληνικά δεδομένα καθώς, με μήκος 10,32μ., ύψος 3,37μ. και μεταξόνιο 4,98μ. το νέο Tourismo K έχει να επιδείξει διάμετρο κύκλου στροφής στα 17,2μ., μια εξαιρετική επίδοση που το καθιστά ιδιαίτερα ευέλικτο. 
Πέραν όμως των διαστάσεων του, το εν λόγω λεωφορείο έχει να προσφέρει ωφέλιμο εσωτερικό ύψος 2,01 μ. και τη δυνατότητα υποστήριξης έως και 41 επιβατών σε καθίσματα «3 αστεριών» Travel Star Eco. Παράλληλα, ο χώρος για τις αποσκευές έχει ωφέλιμό όγκο 4,2κ.μ. και είναι προσβάσιμος από διπλές θύρες και από τις δύο πλευρές του οχήματος. 
Όπως είναι φυσικό, το Tourismo K υιοθετεί στο σύνολο τους τις τεχνολογικές λύσεις σε θέματα εξοπλισμού και μηχανικών μερών από τα «μεγαλύτερα αδέλφια» του ενώ για την κίνηση του φροντίζει ο 6κύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7 λτ. που αποδίδει ισχύ 354 ίππων και ροπή 1.400Nm. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή το αυτόματο GO 250-8 PowerShift (8 σχέσεων) με τη δεξαμενή καυσίμου να έχει χωρητικότητα 340 λτ. 

Euro6 εκδόσεις σε όλη τη γκάμα λεωφορείων της Mercedes-Benz
Το Mercedes-Benz Travego, η «ναυαρχίδα» της εταιρείας στα τουριστικά λεωφορεία ήταν και το πρώτο που παρουσιάστηκε πριν από μια 2ετία με κινητήρα τεχνολογίας Euro6. 
Ωστόσο, πλέον η Mercedes-Benz έχει εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο τη γκάμα των μηχανικών της συνόλων και πλέον προσφέρει και τις εκδόσεις με δύο άξονες του Travego με Euro6 κινητήρα. 
Ο λόγος για τον ΟΜ 470 των 10,7λτ. που αποδίδει ισχύ 428 ίππων και μέγιστη ροπή 2.100 Nm.  Με το βασικό προσόν του εν λόγω κινητήρα να είναι το ιδιαίτερα μικρό βάρος του, επιτρέπει στο Travego να μεταφέρει τον ίδιο αριθμό επιβατών με τις εκδόσεις Euro5 ωστόσο, το 95% της ροπής του είναι πλέον διαθέσιμο από τις 800 σ.α.λ.! 

Νέες εκδόσεις και κινητήρες για το Intouro
Aπό το 2006 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Mercedes-Benz Intouro έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα από τα εμπορικά ημιαστικά – υπεραστικά λεωφορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με περισσότερες από 6.000 πωλήσεις. Όλα αυτά μάλιστα με μόλις δύο εκδόσεις αμαξώματος και δύο συνδυασμούς κινητήρα/ συστήματος μετάδοσης της κίνησης. 
Πλέον, διατηρώντας την εξαιρετική σχέση τιμής/αξίας, το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης αλλά και την μεγάλη πρακτικότητα, το Intouro αναβαθμίζεται με νέες εκδόσεις αμαξώματος και νέους –Euro6- κινητήρες. 
Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει τα Intouro (μήκος 12,14μ.), Intouro M (μήκος 12,64μ., έως 59 επιβάτες) και Intouro L (μήκος 13,32μ., έως 63 επιβάτες) με τον εμπρόσθιο και οπίσθιο πρόβολο να διατηρούνται σταθεροί και το μήκος του μεταξονίου να μεταβάλλεται στα 6,08μ., 6,58μ. και 7,26μ. αντίστοιχα. 
Όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις λεωφορείων της Mercedes-Benz, ο ΟΜ 936 των 7,7 λτ. σε προδιαγραφές Euro6, αναλαμβάνει την κίνηση του Intouro με εκδόσεις ισχύος 299 ή 354 ίππων και ροπή 1.200 ή 1.400 Nm αντίστοιχα. 

Η νέα γκάμα Euro6  εκδόσεων LE για το Citaro
HInternational Bus of the Year για το 2013, Mercedes-Benz Citaro, δεν θα μπορούσε να μην δεχθεί σημαντικές τροποποιήσεις εν αναμονή της έναρξης ισχύος της Euro6 από το 2014. 
Πιο συγκεκριμένα, η Mercedes-Benz αποφάσισε να προσφέρει κινητήρες Euro6 στις εκδόσεις με χαμηλό δάπεδο (LE) καθώς και νέα χαρακτηριστικά. 
Συνδυάζοντας το χαμηλό δάπεδο στο εμπρόσθιο τμήμα με το υπερυψωμένο δάπεδο στο πίσω μέρος, οι εκδόσεις LE είναι σε θέση να καλύψουν ιδανικά τις απαιτήσεις τόσο σε αστική όσο και περιαστική χρήση. 
Παράλληλα χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι χάρη στις πολλαπλές δομικές μεταβολές του αμαξώματος, όπως π.χ. η αύξηση του συνολικού ύψους του οχήματος, έχουν επιφέρει την διασφάλιση ωφέλιμου εσωτερικού ύψους έως και 2,05μ. 
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, ο 6κύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7λτ. αποδίδει ισχύ 299 ίππων ενώ σε συνδυασμό με το προαιρετικό σύστημα Power-Boost, η απόδοση του μπορεί να ανέλθει έως και στους 354 ίππους. Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα το γεγονός ότι, στο πρόσφατο «Record Run Buses» που διοργάνωσε η Mercedes-Benz αποδείχθηκε πως, το εν λόγω μηχανικό σύνολο διασφαλίζει μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 8,5% σε σχέση με τις αντίστοιχες επιλογές κινητήρων τεχνολογίας Euro5. 
Με βάση όλα τα παραπάνω, η γκάμα των εκδόσεων του Citaro περιλαμβάνει πλέον τις εκδόσεις: 
- Citaro LE: αστικά λεωφορεία με μήκος 12,17μ. με δύο ή τρεις θύρες
- Citaro LE U: αστικά – περιαστικά λεωφορεία με μήκος 12,17μ. με δύο θύρες
- Citaro LE MU: αστικά – περιαστικά λεωφορεία με μήκος 13,19 μ. και δύο ή τρεις θύρες.
- Citaro K: αστικά λεωφορεία με χαμηλό δάπεδο και μήκος 10,63μ.
- Citaro: αστικά λεωφορεία με χαμηλό δάπεδο και μήκος 12,14μ.
- Citaro G: αστικά –αρθρωτά- λεωφορεία με χαμηλό δάπεδο και μήκος 18,13μ.