Πέραν των πολλαπλών επιλογών ως προς το μήκος του αμαξώματος και του μεταξονίου, τα βαρέα Van προσφέρονται και με τρεις διαφορετικούς τύπους οροφής.
Αυτό μεταβάλλει σημαντικά και τις εσωτερικές διαστάσεις του χώρου φόρτωσης με το μέγιστο ωφέλιμο ύψος να παρατηρείται στα Citroen Jumper, Fiat Ducato και Peugeot Boxer με 2.172 χλστ.
Η δεύτερη υψηλότερη καρότσα ανήκει αντίστοιχα στο Opel Movano που μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενα με ύψος έως και 2.144 χλστ.
Πλάτος χώρου φόρτωσης
Τα προϊόντα της συνεργασίας της Fiat Professional με τον Όμιλο PSA (Jumper, Ducato και Boxer) προσφέρουν το βέλτιστο πλάτος του χώρου φόρτωσης, τόσο συνολικά, όσο και μεταξύ των θόλων με 1.870 χλστ. και 1.422 χλστ. αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά στο συνολικό ωφέλιμο πλάτος, η δεύτερη καλύτερη επίδοση προέρχεται από το Iveco Daily με 1.800 χλστ., ενώ μεταξύ των θόλων, το Ford Transit προσφέρει την δεύτερη επιλογή με 1.390 χλστ. αντίστοιχα.
Απόσταση από το έδαφος
Πέραν το μεγαλύτερου ύψους και πλάτους για το χώρο φόρτωσης που έχουν να επιδείξουν οι εκπρόσωποι των Citroen, Fiat και Peugeot, προσφέρουν και την μικρότερη απόσταση του δαπέδου της καρότσας από το οδόστρωμα με 530 – 535 χλστ.
Στο αντίποδα, βρίσκονται συγκεκριμένες εκδόσεις των Iveco Daily και Mercedes-Benz Sprinter με έως και 790 χλστ.
Ωφέλιμο φορτίο
Σύμφωνα με τα δεδομένα που είχαμε στη διάθεση μας από τις ελληνικές αντιπροσωπείες, το υψηλότερο ωφέλιμο βάρος στην κατηγορία των μεγάλων Van παρατηρείται στο Mercedes-Benz Sprinter και ανέρχεται στα 2.710 κιλά.
Ωστόσο, θέλοντας να προλάβουμε τυχόν αντιδράσεις, αξίζει να σημειώσουμε πως, το Iveco Daily προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος έως και 7,2t. ενώ στο θέμα έχουν ληφθεί υπόψη μόνο οι εκδόσεις με μεικτό βάρος έως και 4,2t.
Όγκος χώρου φόρτωσης
Δεδομένων των πολλαπλών τύπων μεταξονίων και οροφών και με το μήκος του αμαξώματος τους να ανέρχεται έως και στα 7.345 χλστ. (στην περίπτωση ορισμένων εκδόσεων του Mercedes-Benz Sprinter), τα μεγάλα Van είναι σε θέση να προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φόρτωσης στο εσωτερικό τους που επαρκεί για την μεταφορά έως και επτά ευρωπαλετών.
Η κορυφαία επίδοση ανήκει στο Iveco Daily με έως και 17,2 κ.μ. και η χειρότερη μέγιστη μεταφορική δυνατότητα παρατηρείται στο Ford Transit με 12,28 κ.μ. αντίστοιχα.